Jaka instalacja? Mazda 6 2,3l 2006r

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytałem już w innym temacie, ale chyba nikt go nie czyta

Zamierzony zakup - mazda 6 z silnikiem 2,3 litra, rocznik 2006, skrzynia manual.
Żeby nie było za prosto to silniczek ma zmienną fazę rozrządu i tu pojawia się pytanie o lubryfikator - czy faktycznie działa i czy montuje się go również do V gen? Czy też lepiej zdecydować się na IV generację bez/z lubryfikatorem? Ile zużywa się tego "smarowania" na powiedzmy 1000km?
Jakie instalacje polecacie przetestowane własnoręcznie/przez znjomych? (niekoniecznie w maździe, byle silniczek był z tych nowszych).

Za wszelkie info - serdeczne spasiba
  
 
generalnie z lubryfikatorem przy kazdej generacji. średnie zużycie ok. 0,5 ltr. na 15 tyś.km.
instalacja wg.uznania
  
 
Przeczytałem gdzieś ostatnio że w V generacji głównym problemem były padające pompy paliwa, będące do tego kosztowne w wymianie, oraz wg jednego z "gazowników" - problem z takim ustawieniem, żeby działała stabilnie w dłuższym okresie czasu. Do tego jakość gazu w Polsce, inna na każdej stacji i generalnie kiepska...

Byłbym zapomniał...

croma1, mógłbyś proszę napisać jak Orientacyjnie (bo wiadomo, każde autko ma duszę i się układa inaczej ) wygląda sprawa z zakładaniem V i IV gen? Na ile trzeba by przyjechać/zostawić autko? Jakieś powroty na regulację? Jeszcze coś o czym trzeba wiedzieć?
Miałem dzwonić do Ciebie do firmy popytać, ale może jeszcze się to kiedyś przyda jakiemuś forumowiczowi, a ja z konkretami poczekam aż autko będzie stało pod domem

[ wiadomość edytowana przez: Blazej-Tychy dnia 2007-11-13 16:35:49 ]