| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-11-06 12:45:19 wszystko zalezy od pradu plynacego w tych przewodach... trzebaby znalezc przelacznik zdolny wytrzymac duzy prad staly (drogie.. staly prad trudniej sie rozlacza niz zmienny) albo zastosowac male hebelki i do tego przekaznik, jak np EvilOne ma zalaczany wiatrak do chlodnicy. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-11-06 16:46:29 Ja zapłon czyli jednocześnie zasilanie całego auta mam załączane przekaźnikiem który sterowany jest za pomocą pstryczka. Światła identycznie;] |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-11-06 17:54:28 Przylacze sie nieco do tematu:jak podlaczyc odpalanie na przycisk,chce sobie taki bajerek walnac tylko niewiem od czego by zaczac.Jaki kupic guzik i jak to podpiac,stacujka ma by na miejscu,tylko odpalanie zamiast na klucz to na przycisk. |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-11-06 18:52:50 simon,przekaźnik standard 5 cos tam czy jak tam? jak to amsz dokladnie podlaczone? |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2005-11-06 20:58:47 To że coś się przepali jest malo prawdopodobne, bo prąd w stacyjce za duży nie jest, no chyba że będzie to prąd zwarcia . Problem to rozruch silnika bo tam prąd, jak się możecie domyślić po przekroju kabla, jest już znaczny i do tego polecam wlącznik z rozdzielni w pracowni elektrycznej( jak ktoś chodzi do technikum elektrycznego to pewnie wie o czym mowa)- wytrzyma spory prąd a i z podlączeniem nie będzie problemu. My tak mamy i daje rady. Można na wszelki wypadek jakiś bezpiecznik wpiąć po drodze. Pozdrawiam |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-11-07 12:13:51 DAWCY - taki wylacznik z pracowni jest stworzony do pradu zmiennego (gdzie jak trafisz w 0 to nie ma luku elektrycznego) przy pradzie stalym luk bedzie zawsze, duzy prad moze przepalac styki... jesli dziala u Ciebie to masz szczescie, ale moze dzialac dzialac i nagle paść (tak jak wlaczniki do wiatrakow chlodnicy).
do tokiego: skocz do sklepu elektronicznego (jak nie masz takiego pod reka to sie w Plocku zalatwi) dobierz sobie dwa przekazniczki i jakies fajne switche. HEMIGTX - kup np w norauto przycisk do odpalania (sa takie fajne np podswietlane itp) albo tez skombinuj przekaznik.... interpretacja dowolna. jak dorwe jakis przekaznik to moge Ci narysowac co i jak podlaczyc. pozdro. |
dziqus | 2005-11-07 12:21:28
|
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-11-07 12:23:32 qp se takiego jak ja mam. mozna przy okazji z niego oko demona zrobic |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-11-07 12:30:29 dziqus uwierz ze da rade... wszystko jest przeciez losowe... na laborkach z urz. elektrycznych rozne ciekawe rzeczy sie dzialy. a trafienie w najwyzszy punkt sinusoidy przyprawialo niektorych o ciekawe miny |
cypherius F&F Sympatyk czarny/niebieski Płock/Słupno | 2005-11-07 14:03:44 od ursusa good idea jak toto wyglada ? |
zawodnik szayowóz/ ford escor ... Skierniewice | 2007-11-11 23:22:11
ja mam od ursusa koszt ok. 12zl, ale tez nie daje rady bo w srodku sa 2 blaszki ktore sie styklaja przy odpalaniu i czesto śniedzieją i nie odpala, dlatego chce sobie stacyjke zalozyc i tu moje pytanie ze stacyjki wychodza cztery kable czarny czerwony brazowy niebieski ktory idzie do czego sprawdzalem w schematach i szukalem na forum tym i o 126p ale wypowiedzi sa rozne nie mam malucha tylko jak widac szayowóz takze nie ma takiego schematu zebym sobie porownal z tym co ludzie pisza obecnie mam starter i wlancznik zaplonu do ktorego ida 4 kable od startera rozrusznika, cewki, zasilajacy czyli + i zasilanie kontrolek (od czujnika cisnienia i ladowania) gdzies wyczytalem ze niby jest tak czarny - swiatla (u mnie zasilanie kontorlek?) czerwony - rozrusznik (czyli do startera) brazowy - akumulator (czyli u mnie zasilajacy +) niebieski - zaplon (do cewki?) a jesli do cewki to na ktore przylacze 1 czy 16 bo przy okazji jako ze chce zalozyc przewod opornosciowy cewki zaplon. ktory jest ukazany w schematach maluch wyczytalem ze przewod ten jest na 16 czyli kablu idacym do stacyjki, a ja mam obecnie kabel idacy z cewki do wlacznika zaplonu (stacyjki przyszlej) mam podlonczony pdo 1 jak jest prawidlowow bo jedno oznaczenie to prad wejsciowy a drugie wyjsciowy z cewki? tak wywnioskowalem ale pewny nie jestem a nie chce niczego spalic, moze ktos to potwierdzic? dodam ze mam cewke dwubiegunowa i aparat zaplonowy bez rozdzielacza [ wiadomość edytowana przez: zawodnik dnia 2007-11-11 23:30:59 ] moj obecny schemat instalacji ![]() [ wiadomość edytowana przez: zawodnik dnia 2007-11-11 23:37:11 ] |