Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kcprski Sympatyk FEFK NCC-1701-E Gdynia | 2007-11-09 22:04:15 Salut
Wiem, że temat jest oklepany do bólu. Od razu mówię, że szukałem w wyszukiwarce (długo), ale nie odnalazłem jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie. Wyjąłem zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej celem sprawdzenia i oczyszczenia. Nie był specjalnie zapaprany, czego nie można powiedzieć o tej części separatora, którą widać przez otwór. Wypłukałem w benzynce i zacząłem go oglądać i testować organoleptycznie (wniosek: benzyna nie jest zbyt smaczna ![]() Jak dmucham od strony króćca, to powietrze przechodzi. Od drugiej (od silnika, szersza) strony słabe dmuchnięcie powoduje przejście powietrza, mocniejsze dmuchnięcie daje wibracje i takie "frrr", ale powietrze też idzie. Jak się wciśnie ten tłoczek i przytrzyma go od strony króćca paznokciem, żeby nie wrócił, nie da się przedmuchać powietrza od strony silnika. Nie mam w sobie tyle podciśnienia, żeby wciągając powietrze od strony króćca, tłoczek tam wszedł. Ale grzechocze i chodzi dość luźno. To jest prawidłowe działanie? ![]() A jeśli nie, to jak ma się zachowywać sprawny? Jeśli dobrnąłeś / dobrnęłaś do tego punktu, to wielkie dzięki i - jeśli się orientujesz - proszę o komentarz. Pozdrawiam! [ wiadomość edytowana przez: kcprski dnia 2007-11-09 22:04:56 ] |
![]() RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-11-09 22:07:19 z mojego doswiadczenia wiem tyle ze płokanie itp nie pomaga ,po rozcieciu okazuje sie ze jest zapchany w srodku, i moim zdaniem jest to jedyna droga do prawidłowego działania tego ustrojkstwa |
kcprski Sympatyk FEFK NCC-1701-E Gdynia | 2007-11-09 22:15:16 To było szybkie ![]() Właśnie chcę zdeterminować, co jest prawidłowym działaniem, a co nie ![]() W sumie po co mam wymieniać, skoro może się okazać dobry (już kiedyś był zmieniany przez ASO) Aż tak tani nie jest. |