| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
hary Daewoo Espero 2.0 Wolbórz | 2009-03-12 17:20:39 Witam klubowiczów mam pytanko... Jaki zamontowac dolot powietrza aby mozna było dopasować stożkowy filtr powietrza i turbinke ?? jaka średnica a najlepiej od jakiego auta pasuje do espero z silnikiem 2.0 8V???
Oto PRZYKŁADY tego co chciałbym zamontować: TURBINKA http://allegro.pl/item576907533_turbina_strumiennica_filtr_stozkowy_dolot_moc.html UKŁAD DOLOT http://allegro.pl/item575267886_uklad_dolotowy_honda_civic_1996_99_dolot_aoma.html FILTR POWIETRZA STOŻKOWY http://allegro.pl/item560267802_filtr_stozkowy_dolot_stozek_240km_zaimpregnowany.html |
-adam85- ... | 2009-03-12 17:47:58 Widze, że będzie Profi Tuning...do tego jeszcze dorzuć http://www.moto.allegro.pl/item575718433_turbo_whistler_nowosc_gwizdek_do_tlumika.html
A tak poważnie to owiń sobie kolektor bandażem. Włóż wkładkę sportową zamiast stożka. Doprowadź zimne powietrze w okolice filtra, zrób jakąś osłone od strony silnika. |
Ikarus260 Klubowy Weteran Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2009-03-12 17:48:29 |
hary Daewoo Espero 2.0 Wolbórz | 2009-03-12 18:01:27 no może i faktycznie kasa wyżucona w błoto... ale jednak mój kumpel założyl coś takiego do mazdy mx6 2.5 24V i efekt był pozytywny. Silnik sie momentalnie wkreca na obroty i to tego ładnie świszczy xD |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2009-03-12 18:18:11
w wolnossacym to troche bez sensu kolektor i tak osłoniety blacha -wiecej ciepła pod maske to chyba chłodnica daje....moim zdaniem szkoda fatygi z turbo to oczywiscie co innego... co do filtra--w espero w standardzie powietrze z poza komory silnika jest ciagniete co do odizolowania dolotu od silnika--mozna sie pobawic i dodatkowo odłaczyc podgrzewanie przepustnicy--zreszta to tworzywo co jest z niego wykonany dolot i obudowa filtra maja mniejsza napewno przewodnosc cieplna niz metal w tych tuningowych |
DeeJay Klubowy Weteran Omega B 2.0 8V + Cal ... Łódź | 2009-03-12 19:09:45 Sportową końcówkę wydechu można zrobić z rynny. |
rudi Espero Wloclawek | 2009-03-12 20:00:14
ta mazda z tym silnikiem mułem była czy co? Ja polecam od czasu do czasu, tak raz w roku zajrzeć do tej dużej czarnej puchy i sprawdzić stan filtra a najlepiej odżałować te 17 zł i założyć nowy a silnik od razu dostanei takiego połera, że wszystki calibry katedy gsi wymiękną |
hary Daewoo Espero 2.0 Wolbórz | 2009-03-14 16:05:30 jednak zaryzykuję i zakupie te wszystkie gadżety zamontuje i opisze jaki bedzie efekt po zalożeniu tych pierdół... zmierze sobie również czas od 0-100km przed zalozeniem i po. Wszystko postaram sie opisać ale co do tej turbinki to myslę że ona mi tylko chyba silnik zamuli i nic wiecej.... |
-adam85- ... | 2009-03-14 17:08:32
najlepiej stoperem
Czekam z niecierpliwością |
Jabuszko Laguna Warszawa Bródno | 2009-03-14 17:32:55 polecam jeszcze syntezator dzwieko co by to mysleli ze jakies v12 jedzie |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2009-03-14 18:29:52
w podobnej cenie do tych gadzetów, które nawet poprawnie załozone dadza niezaówazalna poprawe osiagów -jesli wogóle taka bedzie--zastanów sie czy nie lepiej załozyc rególowane koło rozrzadu?-tym sie juz mozesz pobawic i w pewnym ,dosc w sumie małym zakresie zmieniac charakterystyke silnika? za podobne pieniadze mozna sobie tez dotoczyc aluminiowe kólka napedzajace np alternator czy pompe wspomagania tutaj efekt mizerny bedzie ale za to napewno na + |
-adam85- ... | 2009-03-14 18:53:43 Jeszcze tylko Turbo Whistler i będzie prawdziwa rakieta ![]() |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2009-03-14 19:24:35
i co Ty z tym turbo? kolega chce przeciez robic tuning silnika atmosferycznego
|
hary Daewoo Espero 2.0 Wolbórz | 2009-03-15 11:38:52 tak i jeszcze turbo spężąrke z allegro doładowywującą moj motor w espero do 3,5 bara. albo plastykowy wskaznik dla bajeru ktory se przykleje na masce jak w pontiacu gto ... |
-adam85- ... | 2009-03-16 09:13:03
Weź dwie ...będzie jeszcze więcej mocy...a i nie zapomnij, żeby turbinkę schłodzić po ostrej jeździe |
sweeper23 espero 2.0 lpg Gdańsk | 2009-03-16 10:52:12 kup inhalator dla astmatyków i nasącz nim pożądnie filtr powietrza - skoro im przetyka dolot to i tu powinno pomóc. No i dobra naklejka by się przydała - mysle że z 2.5 V6, na początek mocniejszej naklejki bym nie dawał , bo hamulce mogą nie wytrzymać. A później do Hollywood na casting jedź - bo szukają aktorów do nowego filmu : "brzydcy i wściekli".
Podobno konkurencyjna wytwórnia też w ten deseń udeerza i będą kręcić 2 część kinowego hitu "Nieudacznicy ulicy". też możesz spróbować - z takim podejściem oscar murowany. A tak poważnie to zacznij od rozebrania wysztkiego na części pierwsze- zrozumienia jak to działa i dlaczego?? a potem najważniejszy zabieg tunigowy - umyj - wyczyść i dopasuj poskładaj lepiej niż to w fabryce zrobili i 5-10 koni możesz zyskać (szlifowanie kolektorów, czyszczenie kanałów, docieranie zaworków itp) |
franko25 Member Klubu Espero Daewoo Espero 2.0 CD Sosnowiec | 2009-03-16 13:47:20 hehh Nie uciągam !
Sądzę ze na początek, to by się przydały dwa pasy wzdłuż bryczki, grubości tych na jezdni. Oczywiscie i bezapelacynie BIAŁE ! |
hary Daewoo Espero 2.0 Wolbórz | 2009-03-16 13:50:39 szlifowanie kolektorów?? takich rzeczy to lepiej nie robić własnorecznie bo mozna tylko popsuc osiagi auta... jeśli już to sie kupuje sportowy kolektor ssący ktory kosztuje około 700 -1200 zl robiony przez firme która sie w tego typu sprawach specjalizuje... czyszczenie kanałów?? ciekawe jakich ?? ssących?? brudnego paliwe raczej nietankuje żeby aż tak mi zasmrodziło kanały ssące docieranie zaworków no to też gratulacje jedynie mozna rozwiercic głowice i zalozyc wieksze zawory... ale tego też samemu niepolecam robić .... |