Wyjmowanie alternatora w rs2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
rs stoi i elektryka który ma mi zrobić alternator i teraz mi dzwonił, że żeby go wyjąć trzeba zdjąć chłodnicę.

Jest to prawda
  
 
.... u mnie z kanału wyciągał, jak szczotki zmieniałem..tak się składa ze altek wisi praktycznie nad ziemią ... niewiem czy mój mechanik jakiś magik czy Twój jakiś %^&paa
  
 
powiedz mu że yeż kazał mu przekazać że jest idiotą

weź ty zmień mechanika chłopie..

a teraz na poważnie. Odkręcasz mocowanie chłodnicy - ten metalowy pas co trzyma ją od dołu, ale odkręcasz go tylko od strony alternatora. To są dwie śruby wkręcone w podłużnicę. Mocowanie się odchyla, ale chłodnicy nie zdejmujesz ani nic i altek wychodzi. Tylko uważaj bo tak będzie chętny żeby wyjść że wypaść może Czynność zajmuje 10 minut bez podnośnika ani kanału.

edit: złe słowo


[ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2009-01-21 11:59:44 ]
  
 
Cytat:
2009-01-21 11:57:21, yezXR3i pisze:
powiedz mu że yeż kazał mu przekazać że jest idiotą weź ty zmień mechanika chłopie.. a teraz na poważnie. Odkręcasz mocowanie chłodnicy - ten metalowy pas co trzyma ją od dołu, ale odkręcasz go tylko od strony alternatora. To są dwie śruby wkręcone w podłużnicę. Mocowanie się odchyla, ale chłodnicy nie zdejmujesz ani nic i altek wychodzi. Tylko uważaj bo tak będzie chętny żeby wyjść że wypaść może Czynność zajmuje 10 minut bez podnośnika ani kanału. edit: złe słowo [ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2009-01-21 11:59:44 ]



Potwierdzam. Widocznie mechanik chce skosić więcej kasy.
  
 
Cytat:
2009-01-21 12:42:05, toradek pisze:
Potwierdzam. Widocznie mechanik chce skosić więcej kasy.


A tam zaraz skosić kase...może po prostu nigdy jeszcze tego nie robił...mysle,ze na wyjmowanie chłodnicy,spuszczanie płynu,nie ma czasu - zarabia sie na poważniejszych rzeczach...nie wrzucajcie wszystkich mechaników do jednego kosza

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM
  
 
Cytat:
2009-01-21 13:05:52, falcon0 pisze:
A tam zaraz skosić kase...może po prostu nigdy jeszcze tego nie robił...mysle,ze na wyjmowanie chłodnicy,spuszczanie płynu,nie ma czasu - zarabia sie na poważniejszych rzeczach...nie wrzucajcie wszystkich mechaników do jednego kosza



Nie musisz mi o tym mówić, mój ojciec jest elektrykiem samochodowym. W tym fachu trzeba czasami pogłówkować, a nie robić na odwal się.
  
 
Cytat:
2009-01-21 11:57:21, yezXR3i pisze:
powiedz mu że yeż kazał mu przekazać że jest idiotą weź ty zmień mechanika chłopie.. a teraz na poważnie. Odkręcasz mocowanie chłodnicy - ten metalowy pas co trzyma ją od dołu, ale odkręcasz go tylko od strony alternatora. To są dwie śruby wkręcone w podłużnicę. Mocowanie się odchyla, ale chłodnicy nie zdejmujesz ani nic i altek wychodzi. Tylko uważaj bo tak będzie chętny żeby wyjść że wypaść może Czynność zajmuje 10 minut bez podnośnika ani kanału. edit: złe słowo [ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2009-01-21 11:59:44 ]



nie wiem czy wiesz ale snale ma mk7 wiec troche to inacze jest niz u ciebie, jak ja rozbieralem moj alternator to tez nie szlo go wyciagnac za zadne skarby, naszczescie u mnie tylko kabel sie przetarl wiec go na aucie wymienialem, a zeby wyciagnac nie obejdzie sie bez wyciagania chlodnicy
 
 
Cytat:
2009-01-21 16:13:45, Adus20 pisze:
nie wiem czy wiesz ale snale ma mk7 wiec troche to inacze jest niz u ciebie, jak ja rozbieralem moj alternator to tez nie szlo go wyciagnac za zadne skarby, naszczescie u mnie tylko kabel sie przetarl wiec go na aucie wymienialem, a zeby wyciagnac nie obejdzie sie bez wyciagania chlodnicy



Może i masz rację, ale Snale miał 1.6 mk7. Jego RS to mk6.
  
 
Cytat:
2009-01-21 16:13:45, Adus20 pisze:
nie wiem czy wiesz ale snale ma mk7 wiec troche to inacze jest niz u ciebie, jak ja rozbieralem moj alternator to tez nie szlo go wyciagnac za zadne skarby, naszczescie u mnie tylko kabel sie przetarl wiec go na aucie wymienialem, a zeby wyciagnac nie obejdzie sie bez wyciagania chlodnicy

Snale-a rs to mk6
  
 
Jutro do odbioru ma być.