MotoNews.pl
  

Przekładnia kierownicza - zmiana...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam pytanie odnosnie przekładni kierowniczej a kieruje je głownie do osob ktore zmieniały w swoich bolidach przekładnie z bez na ze wspomaganiem.
Zauwazyłem (ponizej foto) ze roznia sie długoscia trzpienia do ktorego sie mocuje drazek od kierownicy.. jak to zrobiliscie, bo ewidentnie to nie bedzie pasowac
trzeba dodatkowo razem z kupnem przekładni ze wspomaganiem zabrac cos jeszcze idace od kiery??
P.S bede zakładał bo moja ma juz luz a troche luksusu nie zaszkodzi..






[ wiadomość edytowana przez: chalu87 dnia 2008-08-24 19:06:09 ]
  
 
Róznicy zadnej nie ma w długości
po prostu brakuje Ci pewnego elementu który powinien byc załozony, drążek wychodzący z przekładni(mowa o tym ze wspomą)
Mam nadzieje ze na fotce która wkleiłem widac o co bangla.Mając załozona tą czesci wszystko pasuje bez zadnych problemów


Owa częśc jst nałozona na wyfrezowany drązek wystający z przekładni i przykręcona śrubą


[ wiadomość edytowana przez: RemikGT dnia 2008-08-24 19:39:52 ]
  
 
acha lo loozik ale mimo to wyglada mi to dalej na krotsze niz z ta twoja dokładka chyba ze tylko wyglada a jest tak samo z tym dzynglem..
  
 
a ja Ci pisze ze wyglądac to sobie może
Jakbym nie wiedział i miał w błąd wprowadzać wogle bym nie napisał
  
 
I ja potwierdzę ze REMIKGT dobrze napisal i fotka te sie zgadza.
  
 
ja nie mowie ze zle.. dzieki