Przekaźnik Centralnego zamka

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ktos wie gdzie jest schowane to bydle?
nie moge namierzyc ..
objawy sa takie ze nie otwiera zadnych drzwi pilotem, a zamykac mozna tylko drzwi kierowcy......
pewnie zaliczyl padline i chetnie bym wymienil sam.........

modul c.z. jest po prawej str, za plastikiem oslaniajacym komputer samochodowy (za komputerem), w nogach u pasazera (za zaslepka duza)

mnie to bardziej wyglada na mastera niz modol c.z.
popatrz rzczej najpierw na mastaera

Sorry ale co to jest maester?
jestem poki co zielony w waszych grypsach......

Master - to siłownik central zamka umieszczony w drzwiach kierowcy
Slejwy to siłowniki montowane w drzwiach pasażerów
Master steruje slejwami
Znaczy się jak nie zadziała master to i slejw tyż nie
Jeżeli otwierasz sprawny central zamek z kluczyka po stronie kierowcy to i wszystkie zamki w drzwiach się otwierają
Natomiast jeżeli otworzysz kluczykiem drzwi pasażera to inne nawet nie drgną

Czyli pierwej kuknij jak tam master wygląda
Może się jakiś kabelek odpiął lub nie łączy
Pryśnij go może WD 40 lub czymś podobnym
Zobacz czy styki nie skorodowały
Jeżeli to pomoże to przekaźnik jest dobry

Cytat:
2006-04-07 20:23:31, krzychu_ch pisze:
Master steruje slejwami Znaczy się jak nie zadziała master to i slejw tyż nie

Jesli sie nie myle Twoje stwierdzenie jest poprawne gdy mamy na mysli otwieranie z kluczyka.Jesli natomiast otwierasz pilotem master nie jest do niczego potrzebny - mozesz go spokojnie wymontowac a i tak wszystkie inne drzwi beda sie zamykac i otwierac.

Cytat:
2006-04-08 10:51:36, Esper pisze:
Jesli sie nie myle Twoje stwierdzenie jest poprawne gdy mamy na mysli otwieranie z kluczyka.Jesli natomiast otwierasz pilotem master nie jest do niczego potrzebny - mozesz go spokojnie wymontowac a i tak wszystkie inne drzwi beda sie zamykac i otwierac.

Code:

Mylisz sie.