Regulator ciśnienia paliwa-może ktoś pomoże

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem w Trakcie odbudowy NSU 1200TT. silnik będzie zasilony dwoma gaźnikami dellorto 40 DHLA, kupiłem dziś elektryczną pompę paliwa firmy FACET model EFP-3, która ma wymaganą wydajność 132l/h ale trzeba zredukować ciśnienie z ok 5PSI na 2,5PSI. (Nie wiem czemu Pan BARAKUDA tłumacząc anglojęzyczny tekst na temat gaźników wpisał, że pompa "obsługująca" ww gaźniki i im podobne powinna mieć ciśnienie 1,5Bara - 2Bar). Maksymalne ciśnienie to ok 2,5PSI czyli ok 0,2Bara). Czy ktoś orientuje się czy w Polsce dokupię taki regulator np. firmy SYTEC? A może inne rozwiązania? Jeśli ten temat był już kiedyś poruszany to przepraszam i czekam na link do tego posta. Pozdrawiam
  
 
stare gaznikowe vw/audi (np 80 b2) mialy regulatory cisnienia paliwa, moze cos takiego podejdzie? Podobne urzadzonko miala gaznikowa croma 2.0. Poszperaj w kataklogach, to moze byc jakis punkt zaczepienia.
  
 
a ja mysle ze ta pompa spokojnie wyrobi i nie bedzie przelewala gaznikow pod warunkiem ze bedziesz mial sprawne zaworki zwrotne
  
 
ja widizalem taki regulator wraz z filtrem paliwa, jedno urzadzonko z membranka ktora sie na gorze przkrecalo kluczem i regulowalo w ten sposob cisnienie, filtr pol-okraglego ksztaltu, przezroczysty, chyba z jakis wlsokich aut,
sam takiego szukam, ma ktos moze zdjecia albo wie o co mo chodzi?
  
 
zasoby ebaya
  
 
http://moto.allegro.pl/item271501282_zawor_regulator_cisnienia_paliwa_f1_z.html
  
 
A niewystarczy zwykły mały śrubkowy regulator z prostych instalacji co itp, ja sie przymieżałem do reduktora ciśnienia do pistoletów lakierniczych ceny z manometrem od 30zł tylko czy to jest odporne na benzyne.
  
 
Cytat:
2007-11-25 19:29:54, RUFF pisze:
A niewystarczy zwykły mały śrubkowy regulator z prostych instalacji co itp, ja sie przymieżałem do reduktora ciśnienia do pistoletów lakierniczych ceny z manometrem od 30zł tylko czy to jest odporne na benzyne.




w LAncii Delcie jest regulowany, teraz znalazlem
mysle ze to bedzie najlepsze rozwiazanie...
[ wiadomość edytowana przez: Gonzo_BB dnia 2007-11-25 19:56:08 ]

[ wiadomość edytowana przez: Gonzo_BB dnia 2007-11-25 19:56:48 ]
  
 
Dzięki wielkie za wskazówki ale chyba jednak zamówię tą sztukę http://www.fastroadcars.co.uk/shop/index.php?act=viewProd&productId=121
P.S
Od lanci integrale jest bardzo drogi podobno. Dzięki wielkie
  
 
z lancii ok 200zł nowy. Ciekawe na jakiej zasadzie dziala taki regualtor, to jest jakis zwykly przewod ktorego przeplyw ogranicza np. wkrecana srubka? moze dalo by sie cos takiego wykonac taniej
  
 
webrowski (z wtrysku webera) regulator nie nadaje sie do gaznikow bo nawet po odkreceniu srubki nie redukuje do tak niskiego cisnienia sprawdzone wiec to rozwiazanie odpada
ja jesli budujesz NSU to ja bym sie nie zastanawial tylko ebay
i rozwiazania strikte przewidziane do tego zestawienia zaoszczedzi to niepotrzebnego wydawania pieniedzy i rozczarowan
  
 
Cytat:
2007-11-24 12:37:55, Gonzo_BB pisze:
http://moto.allegro.pl/item271501282_zawor_regulator_cisnienia_paliwa_f1_z.html



a testował ktos ten regulator , działa to to czy tylko ładnie wyglada ?

[ wiadomość edytowana przez: fsosport dnia 2007-11-25 20:59:28 ]
  
 
Działa, działa http://www.mowad.tuning.opole.pl/
  
 
Ja osobiście bym nie ufal produktom F1Z