MotoNews.pl
  

Rurowy kolektor wydechowy do X25XE i X30XE

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Odnosnie kolektorow rurowych do silnikow V6 Opla, znalazlem firme z siedziba we Francji:
Racing Echap Inox

ktora proponuje za 650-670€ rurowe kolektrowy wydechowe do X25XE i X30XE:


prawda ze piekne !

p.s. To taniej niz na niemieckim ebay za 760€
  
 
ładne.
poczekam jak ojro jeszcze trochę spadnie
polskie tunery tego taniej nie zrobią, nie wspominając o innych utrudnieniach tworzenia takowego pionierskiego elementu tjuningowego
  
 
Moim zdaniem mozna cos takiego sam zrobic...tylko miec mniej wiecej dlugosci tego wszystkiego bo sonde to by sie wstawilo w takiej samej odleglosci co normalnie jest i wszystko a rura nie jest tak strasznie droga...dobra gietarka hudrauliczna flansze odrysowac od normalnego kolektora i wszystko...tyle ludzi ma warsztaty konkretne zeby zrobic ale ciezko...ja niestety nie mam warunkow bo tak to bym sie podiol...
  
 
Cena na ebay.de 789.95 €
BSE:11" target="_blank">Lexmaul Edelstahl Facherkrummer Omega B X30XE
  
 
Tak mi sie wydaje ze bede musial IMMA podkrecic i sami sie tego podejmiemy...Tylko jestem Ciekawy czy beda chetni na taki kolektor ??
Jesli sa chetni to prosze pisac...
a Ja od jutro (poniedzialku) sie tym zainteresuje...

MA KTOS MOZE KOLEKTORY DWA I TEN ODCINEK RURY CO JEST SONDA DP ZALAMANIA DO KATOW NA WZOR DO STWORZENIA KOLEKTORA RUROWEGO ??



[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-07-22 22:35:12 ]

[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-07-22 22:35:35 ]
  
 
Cytat:
2007-07-22 15:34:43, MEGA_3 pisze:
ładne. poczekam jak ojro jeszcze trochę spadnie


moze zerknac w usa? usd spaada..
  
 
Cytat:
2007-07-22 20:10:55, homer171 pisze:
Moim zdaniem mozna cos takiego sam zrobic...tylko miec mniej wiecej dlugosci tego wszystkiego bo sonde to by sie wstawilo w takiej samej odleglosci co normalnie jest i wszystko a rura nie jest tak strasznie droga...dobra gietarka hudrauliczna flansze odrysowac od normalnego kolektora i wszystko...tyle ludzi ma warsztaty konkretne zeby zrobic ale ciezko...ja niestety nie mam warunkow bo tak to bym sie podiol...



Acha można pewnie, że można, gietarkę powiadasz? do nierdzewki acha rozumiem.

Kolego dużo taniej Cię to nie wyniesie jesli chcesz by było dobrze
wiedza kosztuje.... ale czekam na efekty i życzę powodzenie i uporu.
  
 
A ja sie zapytam, po co zmieniac kolektor...

Zeby miec 10 KM w limuznie do wozenia dupy ?
To nie lepiej kupic IS'a 300, Subaru albo jakas Beemke jak ma byc szybko ?

Najlepsze jest to, ze Omegi, ktorych przeznaczeniem jest wygodne wozenie dupy, zawsze sa porownywane tylko pod katem "osiagow". Nikt sie nie chwali albo nie porownuje, kto ma najwygodniesza, najmniej stukajaca, trzeszczaca i psujaca sie Omege.
Zawsze tylko kto ma najszybsza.
Przyjezdza potem jakies BMW albo Audi i sie okazuje ze wcale nie sa takie szybkie te omegi jak by sie moglo wydawac....
  
 
Cytat:
2007-07-23 14:11:56, Vino pisze:
Przyjezdza potem jakies BMW albo Audi i sie okazuje ze wcale nie sa takie szybkie te omegi jak by sie moglo wydawac....


Bo masz zwykły kolektor
  
 
Vino ma być wygodnie, cicho, bezpiecznie i szybko...
tak jak w audi i bmwe, stąd dążenie do tego przez wszelkiej maści profi tunerów i się montuje kolektory, puszki, koła, chipy... do seryjnych omeg v6... by po jakims czasie dojść do wniosku, że tak to się nie da...
Bo się z omegi b nie da zrobić wyścigówki z zachowaniem komfortu ciszy ...bo to zła baza jest, bo nie ma pożądnego silnika, odpwiedniego zawieszenia, mocnej skrzyni (no może r30 się nada się kiedyś sprawdzi) co zrobić? Zakceptować to i się cieszyć tym co się ma albo pojść po bandzie tak jak Szefer albo ja ...
...ale wtedy nie ma ciszy, a komfort to jest jak się z auta wysiądzie, za to problemów bez liku ... a to sprzęgło, to amorki się szybciej kończą niź normalnie, a to hamulce nie starczają a to rzyga dymem, olejem a to się miskę urwie, cześciej opony się zmienia ...
... a i tak nie będzie to tak zwrotne jak subaru, szybkie jak m5 ot zwykła popierdółka ...

No ale każdy się chce sam to sprawdzić
to tak jak z pieniędzmi, szczęścia nie dają ale każdy chce to sprawdzić ososbiści
  
 
Polskie nastawienie zawsze negatywne ze nie da sie zrobic czegos...tylko zawsze inni ludzie zrobia a przy naszym nastawieniu nic sie nie da albo sie nie chce...
  
 
Cytat:
... a i tak nie będzie to tak zwrotne jak subaru, szybkie jak m5 ot zwykła popierdółka ...


To po co odnawiasz lotusa bylo kupic m5 i wsadzic turbo moze taniej by ci wyszlo niz kombinowac i szukac czesci do Lotusa...
Moze najlepiej zeby sie nie odzywal bo zaraz wyjdzie jakis zgrzyt bo tylko tak jest na LOBIE i tak opisuja temat klutni i przekomarzania sie i krytykowania.

[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-07-23 17:51:44 ]

[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-07-23 17:52:47 ]
  
 
Cytat:
2007-07-23 15:09:58, miklo pisze:
Bo masz zwykły kolektor


Wlasnie, gdybys mial rurowy to bys byl gosc
i zadna beemka, audi, a juz na pewno lotus by ci sie nie postawil
Cytat:
2007-07-23 15:40:56, PiotrS pisze:
No ale każdy się chce sam to sprawdzić


Dokladnie, czlowiek nigdy nie ma dosc, zawsze szuka sobie problemu.
A to kolektor, nowe opony, to zona, a pozniej dziecko.
Cytat:
2007-07-23 17:48:24, homer171 pisze:
To po co ...


Wyluzuj, oni tak specjalnie. Ale za to prawde pisza.
  
 
Cytat:
2007-07-23 17:48:24, homer171 pisze:
To po co odnawiasz lotusa bylo kupic m5 i wsadzic turbo moze taniej by ci wyszlo niz kombinowac i szukac czesci do Lotusa... Moze najlepiej zeby sie nie odzywal bo zaraz wyjdzie jakis zgrzyt bo tylko tak jest na LOBIE i tak opisuja temat klutni i przekomarzania sie i krytykowania. [ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-07-23 17:51:44 ] [ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-07-23 17:52:47 ]



radziłbym uważać na słowa, jeśli nie wiesz co to znaczy mieć hopla, konika, pasję i jak jeszcze to można nazwać. jak by PoitraS chciał M5 to by sobie kupił a skoro nie kupił to co to znaczy ? omcia jest samochodem rodzinnym i trza się z tym pogodzić a nie robić rajdówkę, bo to nie ta kategoria wagowa + wszystko to co napisał PiotraS. jak się ktoś chce ścigać to niech sobie kupi inną taczkę, np. prawdziwego Swifta 1,3 GTi pierwsze modele, tylko 101KM ale i 790 kg. podejrzewam, że MV6 objeżdza bez trudu. poza tym dużo bardziej zwrotne więc można nieźle poświrować. cenowo sporo taniej wychodzi, więc jak się już poświruje, to na lawetę i zapinasz do omy. i to jest różnica w tym, do czego oba auta były projektowane.

[ wiadomość edytowana przez: QNA dnia 2007-07-23 18:23:03 ]
  
 
od tej waszej wazeliny , już mi się klawiatura do rąk lepi

Jedni lubią swój gruby tyłek , inni próbują coś z nim zrobić , a jeszcze inni się godzą ze swoją ułomnością .
Tak samo jest z samochodami i chyba najlepszym rozwiązaniem jest , gdy w tym co się ma ,chce się wiele zmienić i dąży się do tego , niż marzy o innym lepszym ,może kiedyś się trafi . Trzeba pamiętać ,że sukcesy są następstwem wielu porażek i jak się nie będzie próbować to się nic nie osiągnie ,a samo z nieba nie spadnie.
  
 
Dobrze Seba powiedzial wiecznie kogos sie krytykuje i wmawia ze cos sie nie uda. to trzeba sobie kupic swifta w ktorego kiedys wjechalem i drzwi schowaly sie do tunelu a u mnie nic nie ma. a bede mowil co bede chcial bo za komuny to moglbys mnie uciszac a teraz to bede mowil swobodnie co bede chcial bo nikogo nie obrazilem...To po co lotus zostal stworzony przeciez to nie kategoria wagowa albo audi rs6 albo s8 czyli w12 a po co marios wklada v8 do omy trzeba sobie kupic swifta wiec moze zmienimy forum na forum fanow swifta w ktorym gnija nawet podluznice po 5 latach i trzeba spawac a drzwi zamykaja sie jak furtka od stodoly. Nie jestem chamski wredny czy cos i nigdy nie lubie kogos krytykowac albo oceniac kogos pracy negatywnie robi to sobie robi jego sprawa czas i pieniadze. ale nie lubie chamstwa w stosunku do mnie.
  
 
Czlowiek sie stara kombinuje a tu odrazu wielki negatyw. mam kolege ktory to pospawa bo robi w cysternach. jak cos nie bedzie pasowalo to zrobi sie z gotowych profilach. jak nie to sie kupi jeden na wzor i wszystko. wszystko da sie zrobic jesli sie chce...

[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-07-23 21:07:47 ]

[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-07-23 21:08:27 ]
  
 
Cytat:
2007-07-23 17:48:24, homer171 pisze:
To po co odnawiasz lotusa bylo kupic m5 i wsadzic turbo moze taniej by ci wyszlo niz kombinowac i szukac czesci do Lotusa... Moze najlepiej zeby sie nie odzywal bo zaraz wyjdzie jakis zgrzyt bo tylko tak jest na LOBIE i tak opisuja temat klutni i przekomarzania sie i krytykowania. [ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-07-23 17:51:44 ] [ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-07-23 17:52:47 ]



... było ... kupić ... wsadzić ... może ... wyszło ....niż ...kombinować ... szukać ...części ... Może ... żeby ...się ... odzywał ... jakiś ... opisują ... kłótni

Polecam nową Mozillę ma wbudowany słownik (lub czerpie z worda)

Jeszcze raz dużymi literami:

JA NIE PISZĘ, ŻE SIĘ NIE DA, JA PISZĘ, ŻE SZANSA BY TO BYŁO DOBRE ZA MNIEJSZE PIENIĄDZE JEST ZNIKOMA LEPIEJ KUPIĆ GOTOWE ROZWIĄZANIE.
Powód jest prosty, wiedza i zaplecze techniczne kosztuje.
Paniali?

Niech każdy zacznie coś robić to się szybko o tym przekona.
A tak na marginesie to lotus jest o niebo lepszy od starej M5

I tak na marginesie, temat lotusa sobie odpuść.

ps. Gdzie Ty tu widzisz negatyw?
Życzę powodzenia i trzymam kciuki!
  
 
tu jest ten z www.ebay.de za 790 euro

  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: homer171 dnia 2007-07-23 22:47:52 ]