Podobieństwa Uno 1.1 a CC/SC?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie,

Ponieważ powoli przymierzam się do zakupu Fiata UNO Mk2 z silnikiem 1.1 w celu przyszykowania go pod Berg Trophy chciałem Was zapytać o parę podstawowych jak dla mnie spraw:

1) Czy silniki 1.1 w UNO to te same co montowane w CC/SC,

2) Czy zawieszenie z CC/SC będzie pasować do UNO,

3) Ile waży seryjne UNO Mk2 1.1 w wersji 3 a 5 drzwiowej (ew. do jakiej wagi można zejść bez większych problemów)?

A tak przy okazji chciałem Was zapytać dlaczego na zawodach typu KJS pojawiają się przede wszystkim CC/SC, skoro UNO jest w podobnej cenie a nawet niższej niż CC/SC?

Dziękuję za pomoc.
  
 
zalezy jakie uno- jezeli fire to silnik prawie to samo co cc/sc. Pozatym nie chodzi o to ktore auto jest najtansze, tylko ktore sie nadaje do kjs. cc/sc jest male lekkie ma dobrze "modowalny" silnik. Wiec na Twoim miejscu odpuscil bym uno...
  
 
To fakt. Ale skoro piszesz, że silniki Fire są praktycznie takie same tzn. że podobnie "modowalne".

Z tego co czytałem, to CC waży ok 720 kg a Uno 740 kg, więc różnica nie jest duża, biorąc pod uwagę to, że samochód i tak będzie mocno odchudzany

Pytam o podobieństwa, bo nie chciałbym popełnić błędu z zakupie samochodu do Berg Trophy rzadziej KJS, do którego nie znajdę dobrego zawieszenia oraz będę miał kłopoty z modyfikacją silnika.

W takim razie czym różnią się 1.1 Fire w UNO od 1.1 w CC/SC?
  
 
Cytat:
2007-10-27 20:26:18, tomekf pisze:
To fakt. Ale skoro piszesz, że silniki Fire są praktycznie takie same tzn. że podobnie "modowalne". Z tego co czytałem, to CC waży ok 720 kg a Uno 740 kg, więc różnica nie jest duża, biorąc pod uwagę to, że samochód i tak będzie mocno odchudzany Pytam o podobieństwa, bo nie chciałbym popełnić błędu z zakupie samochodu do Berg Trophy rzadziej KJS, do którego nie znajdę dobrego zawieszenia oraz będę miał kłopoty z modyfikacją silnika. W takim razie czym różnią się 1.1 Fire w UNO od 1.1 w CC/SC?



hmm, mozliwe z ta wagą tez to teraz spawdzilem, faktycznie podobna. Co do silnikow to niejestem pewien ale chyba róznią sie wtryskiem i zaplonem. Ale to musi ktos inny potwierdzic.
  
 
ja mam cc a w nim silnik uno 999 niby 45 koni w serii. jest baaaardzo dłubalny bo mam dół serie tylo ze wywazony, gór3e mam modowaną troche doprezony wałek włoski + 2 razy webery 40 i zapierdala niemiłosiernie. jeżdze tylko na kołach 15 bo na mniejszych gubie trakcje. nie widziałem zadnego cc/sc na 15 które by tak zapindalało jak mój silnik uno 999.
fajny bo to wiertara jest,dość mały skok tłoka...
polecam wiec silnik uno 999
  
 
a jest wogóle uno z silnikiem 1.1?? znam dwa uno które śmigają w kjs i jeden to 1.3 turbo a drugi to 1.4 podłubany, z tego co słyszałem to ciężko dostać rozpurki kielichów, z zawiasem też tak sobie, hample z przodu to bardzo podobne do DF, plusem uno jest chyba długość co spowoduje troszke lepsze prowadzenie, jest większy wiec mozna wiecej z niego wywalić może będzie lżejszy. ale napewno co cc/sc są bardziej dostępne używane części. Jak chcesz mieć specyficzne autko to rób uno a jak być zwykłym szarakiem to buducj cc/sc
  
 
bizer- jaki masz zaplon? Ciekawa konstrukcja na 2 gaźnikach, podeslesz jakies foty?
  
 
Ponawiam pytanie Czym różnią się silniki 1.1 montowane w UNO od silników 1.1 w CC/SC?

Ewentualnie jakie inne fora dyskusyjne możecie mi polecić, gdzie mógłbym otrzymać odpowiedź na moje pytanie?

Dziękuję za pomoc.
  
 
Może centomania.pl ?
  
 
eLMo126 - heh, już czekam 4 dzień na zatwierdzenie konta przez admina aby móc przeszukać forum i ewentualnie coś na nim napisać Chyba napiszę maila do admina
  
 
Na wczoraj rozegranym w Radomiu (28.10.2007) Mini-Sprincie startowały prawdopodobnie 4 Fiaty Uno (kilka było czerwonych, więc mogłem się pomylić), reprezentujące Klub Motokopytko w tym Uno MK I, Uno Turbo MK II. Dały radę! Zaglądnij na Forum Motokopytko, może się coś dowiesz ciekawego.

[ wiadomość edytowana przez: szymon1977 dnia 2007-10-29 20:12:54 ]
  
 
A może FIAT PANDA? Lżejszy niż Uno lub CC, a po modernizacji z silnikami Fire 770, 1000, 1100? Ze swapem na 1250 z Punto nie powinno być większych problemów.

[ wiadomość edytowana przez: szymon1977 dnia 2007-11-19 00:29:36 ]
  
 
nawet tutaj jest coś fajnego do kajtków do sprzedaż...mocna bestia


[ wiadomość edytowana przez: maciek_wk dnia 2007-11-19 06:28:24 ]
  
 
Cytat:
2007-11-19 06:27:21, maciek_wk pisze:
coś fajnego do kajtków



Za ładny do kajtków, i za drogi. Może kolega zna jakieś fajne stronki nt. Pandy MK I, tuningu...
  
 
chyba różnią się stopniem sprężania - ten od uno ma podobno wyższą głowice/ większą komore spalania, ale to takie tam co kiedyś gdzieś usłyszałem - nie wiem czy to prawda!
  
 
Cytat:
2007-11-20 21:42:53, szymon1977 pisze:
Za ładny do kajtków, i za drogi. Może kolega zna jakieś fajne stronki nt. Pandy MK I, tuningu...



Link w profilu (a na stronce znajdą się też zagraniczne linki)
  
 
Silniki różnią sie :wałem,blokiem,tłokami,korbami,głowicą,wałkiem rozrządu,
szczególnie te pierwsze fire od tych z cc/sc
  
 
Cytat:
2007-11-21 21:49:14, pioban pisze:
Silniki różnią sie :wałem,blokiem,tłokami,korbami,głowicą,wałkiem rozrządu, szczególnie te pierwsze fire od tych z cc/sc



masz jakies lepsze fotki tego silnika z 4p w profilu?
  
 
silnik jest do sprzedania,ogłoszenie ze zdjęciem na hodze w dziale sprzedam auto
  
 
Cytat:
2007-11-22 22:25:25, pioban pisze:
silnik jest do sprzedania,ogłoszenie ze zdjęciem na hodze w dziale sprzedam auto



znalazlem tylko foto jak z twojego profilu w podobnej jakosc...