Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() sindiris Łada Samara 2108 Rzeszów | 2007-04-12 00:21:00 Mam prośbę, posiadam taki gaźniczek do maluszka:
http://img161.imageshack.us/img161/7017/cimg2882iq3.jpg http://img19.imageshack.us/img19/5213/cimg3179lt0.jpg http://img19.imageshack.us/my.php?image=cimg3180vb4.jpg http://img19.imageshack.us/img19/230/cimg3181ov0.jpg http://img122.imageshack.us/img122/7194/cimg3182cu9.jpg http://img76.imageshack.us/img76/1403/cimg3183pr3.jpg Pochodzi on z Japońskiego motorka, sam nawet nie wiem jakiego . Jeździł na nim gościu w kjs sprawował sie bardzo dobrze. Kupiłem od niego, ale informacji za dużo nie otrzymałem tyle co wiem że został, wyjęty z jeżdzącego maluszka i jest sprawny. Ten gość od którego kupiłem ten gaźniczek w swoim bolidzie nie zakładał go sam ani też nie regulował, wiec nic mi ciekawego nie przekazał. Nie wiem, jak go wyregulować i jak sie za to wszystko się zabrać Tyle że słyszałem że cieżko takie ustrojstwo wyregulować ( ale gdzie, co i jak sie reguluje ??? nie wiem ) Gaźniczek przeczyściłem, w środku zrobiłem delikatną polerkę. Jeśli wiecie jak to wyregulować to prosze o pomoc Gaźniczek z głwowicą łaczy podstawka z Turbinki Kowalskiego: ![]() http://img161.imageshack.us/img161/2352/cimg2906sn3.jpg ma ona kruciec na rurke (przewód), ale nie mam pojęcia czy paliwową czy jakąś inną do odpowietrzania ... Gaźniczek pobiera powietrze przez filtr z kabiny silnika, nie jest on połączony z dmuchawą, ponieważ jak mi ten gośc powiedział, ten co mu to robił stwierdził że lepiej pracuje gaźniczek jak sobie sam powietrza łapie tyle ile chce, a nie że cały czas jest dodmuchwane przez dmuchawe. Prosze o wyrozumiałość i za wszelką pomoc dziekuje. |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2007-04-12 00:42:34 Po pierwsze poszukaj - pare tematow nizej jest watek o gazniku mikuni i problemami z nim, dobra lektura na poczatek
po drugie ten kruciec najprawdopodobniej do czujnika podcisnienia z nanoplexa - jak nie masz nanoplexa to go koniecznie zaslep Dodmuch - niektorym dziala ale mi i paru innym osobom z forum mikuni z dodmuchem nie dziala - musi lapac powietrze samo, cowiecej nie dziala zabardzo bez filtra powietrza (tak mam nawet w manualu do mikuni) Masz gdzies srube regulacyjna od mieszanki i nia reguluj jak zwykly gaznik Wazna jest pozycja montazu - komora plywakowa zazwyczaj musi byc poziomo, inaczej sa problemy, ale ty masz kolektor ktory jezdzil wiec nie masz z tym problemow [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2007-04-12 00:43:42 ] |
![]() magda_trikolor F&F Sympatyk cc tOrOntO | 2007-04-12 00:46:07 czy warto bawić sie w taki gaźnik?? nie lepiej cały silnik odrazu wstawić?? |
![]() Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2007-04-12 06:35:20 Panowie - poedytujcie swoje posty, bo troche w oczy razi - króciec. |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2007-04-12 11:15:50 nie da sie edytowac. Nie bylem pewien jak sie pisze to spojrzalem na jego posta ![]() [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2007-04-12 11:16:22 ] |
![]() sindiris Łada Samara 2108 Rzeszów | 2007-04-12 13:36:29 jago dzieki za ekspresową odpowiedz ![]() Króciec zaślepie. Regulacja gaźniczka tylko tą śróbką od mieszanki...no to git. Jest jeszcze taka wajcha która reguluje bodajże ilość powietrza przepuszczanego do gaźnika, może być w różnej płaszczyźnie, gdzie przepuszcza wiecej jak i miej powietrza od filtra, tym też pewnie bede musiał sie bawic, ale wydaje mi sie że maksymalnie ją uchyle. Pozycja gaźnika jest już ustawiona, gdyż jak mówisz mam kolektor na którym już jeździł mój poprzednik ![]() Dodmuch zaślepie również jakąś blachą aluminiową i pomaluje w jednym kolorze. A filtr powietrza bedzie pobierał powietrze z kabiny, ale czy te powietrze nie bedzie za ciepłe od nagrzanego silnika ? magda_trikolor hehe zabawa z takim gaźniczkiem to sama przyjemność, słyszałem wiele opini na temat gaźników z motorów i wierz mi wszystki są pozytywne(przynajmniej te co ja słyszałem). Jeśli chodzi o silnik, jak piszesz żebym sobie "wsadził" to własnie niedawno miałem remont i jest prawie new ![]() Zuraw z tym króćcem to przepraszam ale edytować już nie mogę ![]() |
![]() jeffrey 126 Bieruń | 2007-04-12 14:05:21
ta wajcha to ssanie jest, ma być otwarta na zagrzanym silniku |
![]() sindiris Łada Samara 2108 Rzeszów | 2007-04-13 18:35:39 jeffrey Na zagrzanym silniku ma być ta wajcha otwarta a na nie zagrzanym ?
W motorze to jest dostęp do gaźnika bezpośredni (ssanie można sobie przełączać bezpośrednio) a ja będe pielgrzymował do silnika i z powrotem ![]() |
![]() jeffrey 126 Bieruń | 2007-04-13 20:11:00 Ja to mam tą wajche na lince od ssania podłaczona. Ale widze u Ciebie jest taka reczna regulacja przy gazniku.
Czyli musisz pokombinować albo latać do silnika;d mi czasami bez ssania odpala, albo na moment ssanie, jak odpali puszczam i chodzi normalnie |
![]() sindiris Łada Samara 2108 Rzeszów | 2007-04-14 14:59:53 jeffrey dzieki bardzo za pomoc. Jeśli chodzi o ssanie to pewnie bedę musiał latać, ale cóż chciało sie to sie ma ![]() Dziś robie dolot z filtrem stożkowym JACKY-AUTO-SPORT poleruje na szkło i w niedługim czasie zakładam. Zdjęcia pewłnego dolotu umieszcze niebawem ![]() |
![]() sindiris Łada Samara 2108 Rzeszów | 2007-04-26 18:01:43 Mam pytanie gdyż stoje przed wielkim dylematem ![]() Pokrywe wentylatora zrobiłem tak: http://img259.imageshack.us/img259/2576/cimg4639pe5.jpg http://img153.imageshack.us/img153/9577/cimg4603sw3.jpg i jest taka przegródka koło wentylatora: http://img133.imageshack.us/img133/2963/cimg4640jc1.jpg (z przegródką) http://img385.imageshack.us/img385/5672/cimg4641zk1.jpg (bez przegródki) Usunąć ją ? czy pozostawić ? czy będzie miało to jakieś znaczenie na chłodzenie slinika ? ![]() |
![]() sindiris Łada Samara 2108 Rzeszów | 2007-04-27 00:08:22 cichy_b0b w sumie odpowiadasz pytaniem na moje pytania no ale ok
![]() po pierwsze: nie mam spawarki a wszystkie te rzeczy robie na balkonie w bloku. po drugie: miałem tylko taką koncepcje zrobienia tej pokrywy po trzecie : umiejetnosci i narzedzia jakie posiadam (a wiec umiejetności marne i tylko w ręku wiertarka i pilnik ) |
![]() sindiris Łada Samara 2108 Rzeszów | 2007-04-27 11:44:37 Kto mi odpowie na pytanie zadane wczoraj ![]() |
![]() sindiris Łada Samara 2108 Rzeszów | 2007-04-28 14:19:55 MaLi Jeśli chodzi o inżynierów, to sie zgodze, mieli wiedze ![]() ![]() Jest wiele rzeczy które w maluszku są zrobione dobrze, ale nie najlepiej przez inżynierów. Dlatego jak sam wiesz, silnik seria to nic nadzwyczajnego, czego robimy lepsze doloty, czego zmieniamy ustawienia fabryczne zapłonu, czego bawimy sie gaźnikiem innymi tłokami, wałkami itd, czego sie w to wszystko bawimy ![]() a nie jak mówisz zostawiamy tak jak zaprojektowali inżynierowie ??? |
![]() sindiris Łada Samara 2108 Rzeszów | 2007-04-30 23:28:07
Ponawiam pytanie ![]() |
![]() sindiris Łada Samara 2108 Rzeszów | 2007-05-01 20:14:35 Prosze o pomoc ![]() Mam zamontować kolektorek z głowicą tylko mam za długie śróby od głowicy ( szczególnie ta z prawej ) , wygląda to tak: ![]() Próbując kombinować z podstawką z gaźnika wyglada to tak ( śróba ta po prawej jest znacznie za długa ) : ![]() ![]() same śróby: ![]() Jak zrobić by było dobrze ![]() Prosze o pomoc i wyrozumiałość ![]() |
Karcio86 fiat 126p Poznań | 2007-05-01 20:36:57 przytnij i nagwintuj tą szpilke... |