[125] najdluzszy dyfer [?]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jaki seryjny najdluzszy byl dyfer w fiacie 125p/poldku
lub jaki najdluzszy da sie do fiata 125 wstawic?


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2008-02-01 11:10:30 ]
  
 
da sie wstawić np.niezależny od każdego auta,np. bmw przełożenia ok 2

a kant/polonez to zdaje sie 3.9

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Polonez 1,9 11/41
Argenta TD 3,15 bodajże
  
 
a argenta 2.5D (bez T )jaki dyfer miala?
  
 
klik!


edit: aj, sorry, zalogować się trzeba.

Cytat:
Automatic napisał:
_____________________________________________
IV (wszystkie).......|V-132.......|.. V (132)....| V-argenta ----- gdzie przeważnie stosowany :
i III automaty ......| nowy typ..|stary typ....|
most| ...................| x 0,870 ---|-- x 0,913--| x 0,834
4,55 | 41/09 =140 | 3,95=160 | 4,15=152 | 3,79=167 truck
4,30 | 43/10 =147 | 3,74=170 | 3,92=162 | 3,58=177 rover , kombi-van
4,10 | 41/10 =155 | 3,56=178 | 3,74=170 | 3,42=185 polonez 1,5
3,91 | 43/11 =162 | 3,40=185 | 3,56=178 | 3,26=194 polonez 1,6
3,73 | 41/11 =170 | 3,24=195 | 3,40=185 | 3,11=203 polonez diesel 1,9 f132/argenta diesel oraz 2.0
3,58 | 43/12 =177 | 3,11=203 | 3,26=194 | 2,98=211 z F 131/panorama 2.0 - biały kruk
3,41 | 41/12 =185 | 2,96=214 | 3,11=203 | 2,84=223 F132/argenta automat oraz argenta Volumex
3,15 | 41/13 =201 | 2,74=231 | 2,87=220 | 2,63=241 Argenta TD




[ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2007-01-25 10:50:41 ]
  
 
Cytat:
a argenta 2.5D (bez T )jaki dyfer miala?


3.73 taki jak 2.0 benzyna
  
 
a czy ktos moze potwierdzic ze 2.5 TD mialo 3.15?
bo takie by mi odpowiadalo i takiego bym szukał

skrzynie sa te same jak rozumiem

[ wiadomość edytowana przez: kania_ dnia 2007-01-25 11:09:44 ]
  
 
skrzynie te same poza slimakiem napedu predkosciomierza oraz przelozeniem 5 biegu, zaleznie od rocznika niewielka roznica, w tabelce automatica wszystko ujete. potwierdzam ze fabrycznie td mial 3.15


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2007-01-25 11:11:31 ]
  
 
Cytat:
2007-01-25 11:08:21, kania_ pisze:
a czy ktos moze potwierdzic ze 2.5 TD mialo 3.15? bo takie by mi odpowiadalo i takiego bym szukał skrzynie sa te same jak rozumiem

Ja CI To potwierdzę !
do użycia V przy tym moście TRZEBA mieć minimum 200.Nm TD ew VX podejdzie
a tabelka prawidłowo
V-max dla 5600rpm i opon 185/65R14 ew.175/70R14 -obw.=188cm
_____________________________________________
IV (wszystkie)...... |V-132nowy| V (132)... | V-argenta
i III automaty ......| ...............| stary typ .|
most| ............... . | x 0,870 --| - x 0,913. | x 0,834
4,55 | 41/09 =140 | 3,95=160 | 4,15=152 | 3,79=167
4,30 | 43/10 =147 | 3,74=170 | 3,92=162 | 3,58=177
4,10 | 41/10 =155 | 3,56=178 | 3,74=170 | 3,42=185
3,91 | 43/11 =162 | 3,40=185 | 3,56=178 | 3,26=194
3,73 | 41/11 =170 | 3,24=195 | 3,40=185 | 3,11=203
3,58 | 43/12 =177 | 3,11=203 | 3,26=194 | 2,98=211
3,41 | 41/12 =185 | 2,96=214 | 3,11=203 | 2,84=223
3,15 | 41/13 =201 | 2,74=231 | 2,87=220 | 2,63=241





[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-01-30 08:50:22 ]
  
 
kania rzezbi jakies 285 niutkow tak ze mu styknie na ten most
  
 
No to 240 poleci !!!
  
 
W jakim tracku był dyfer o przełożeniu 4,55 z silnikiem na benzynie czy w disleku ??
  
 
W benzynowym.
  
 
sorki za mały OT,ale mam pytanie

czy całe mechanizmy różnicowe od trucka 4.55 i od roverka 4.30 bedą bez problemu pasowały do 125p z kwadratowym dyfrem?

lub czy sam koło talerzowe i wałek podejdą??
  
 
Tak .Z tym nie ma problemu. Najlepiej w ogóle dorwać sama gruchę z dyfrem w środku i przełożyć ..tak chyba najprościej ..Pozdro a i dzięki za info .