| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-07-04 19:39:05 Witam.
Pasek koniecznie, jak najszybciej !!! Koszt około 500 zł. Co do szyb, to na początek warto przeczyścić styki Opis znajdziesz w wyszukiwarce |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-07-04 19:47:22
" Eksploatacja - czytasz forum więc pewnie widziałeś mój post na temat wymiany rozrządu z rolkami (tam mówiłem 500 zł ale zapomniałem że 60 zł kosztowała mnie końcówka wachacza) Faktycznie kosztowało 440 zł (robota i części w średniej klasy serwisie)" Źródło |
witoldnowak Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2003-07-04 20:00:50 Zoltar, tak pamiętam Twój post na ten temat ale po 60 kkm wystarczy wymienić pasek!? Całość po 120 kkm. czy nie tak?
pozdrawiam wicio |
Petersen Klubowy Weteran Mercedes cls shootin ... Białystok | 2003-07-04 20:02:40 Mądrych w tym temacie az milo posluchac-Napewno zajme sie tym paskiem najpozniej w poniedzialek.Jeszcze raz dziekuje |
witoldnowak Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2003-07-04 20:08:06 hehe czegoś się jednak tu przy Was uczę! pozdrawiam wicio |
coyot Daewoo Espero 1.5+LPG Bydgoszcz | 2003-07-04 21:13:38
Zgadza się Zoltar Stąd moje zdziwienie jak przyszło do płacenia A na marginesie. Słyszałem dzisiaj opinię (osoby znającej się na rzeczy), że najlepiej jest co 60 kkm wymieniać pasek z rolkami. pozdro. |
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2003-07-04 21:22:34 ja mam 66 tys i dzis stwierdzono w serwisie ze pasek niedlugo do wymiany (max za rok) ... mimo ze to b dobry znajomy i b dobry mechanik za razem (swietna sprawa bo jeszcze nie jest drogi ile kosztuje sam pasek ? |
witoldnowak Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2003-07-04 22:31:18 Cwikus! nie żartuj i nie eksperymentuj!!!
65 kkm tio granica!!!!!!!!!! wiem co gadam ! pozdrawiam wicio p.s. czy założysz GATES czy ORG. 60 kkm wymaga zmiany! innych firm nie znam i nie kcem bo tesh padają po 70 kkm!!! czekać który lepszy!?! pozdrawiam wicio |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2003-07-04 23:09:16 co do tych nieszczęsnych rolek, to sprawa nie jest taka łatwa. Jeżeli ktoś z was ufa że rolki wytrzymają 2 x przebieg paska to gratuluję. Sytuacja może być nie miła, po mimo wymiany paska zużyte rolki mogą nie "dociskać" co może prowadzić do podobnych w skutkach następstw jak samo zerwanie paska. Ja na waszym miejscu bym nie oszczędzał. Dlatego cieszę się że mam 1.8 ( jeden wałek - tańsza wymian) i pasek zawsze wymieniam z rolkami.
Pozdro Diackon |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-07-04 23:20:02 I dodatkowo masz silnik bezkolizyjny Sprawa nie wygląda słodko. Kuzyn w Mondeo miał uwalony napinacz i w ten sposób powyciągały się łańcuchy (V6). Koszt wymiany wszystkiego co trzeba, plus nowy alternator i obróbka głowicy zamknął się w kwocie 4300 zł z 10 % zniżką Ale teraz to dopiero ten samochód jeździ. W 5 osób wydyma spokojnie Espero bez gazu... (mówię o seryjnym) |
witoldnowak Daewoo Espero 1,8 CD ... Warszawa | 2003-07-04 23:48:08 nie chodzi o to czy jest silnik kolizyjny czy nie!!!
uważam że określone w książce wozu są granicznymi!!! koniec gadania o zużywalności! gadanie z normą nie ma nic!!!! wspólnego! hehe 60 kkm pasek 120 kkm cały rozrząd 500 kkm wymiana silnika!!! inna furka tego nie wytrzyma! pozdrawiam wicio |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2003-07-05 00:06:41 Moze troche OT
Ale 60000 km nie zawsze znaczy to samo! Ja np. duzo jezdze w trasie z ze stałą prędkością (Szczecin-Gorzów), obroty ok 3500/min i wydaje mi sie ze pasek mniej sie zuzywa niz przy codziennych kilkukilometrowych dojazdach do pracy z ciągle zmieniającymi sie obrotami, szarpaniem, przyspieszeniami itd. Co o tym sądzicie? |
rjsunset Daewoo Espero 1.5 16 ... Kraków | 2003-07-05 00:11:15 A mnie pewien byly Wlasciciel Espero opowiadal, ze jezdzil bez zadnych remontow do 400 tys km i procz rutynowych wymian nic nie robil... Uwierzycie?
PS Mamy jednak niezle samochody (acha to bylo Espero 1,5) |
Martinezzz Focus II Radom / Warszawa | 2003-07-05 00:16:56
Nie musiałeś tego dodawać, bo to było oczywiste |