| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
seba27 BMW E-36 KOMBI Bartoszyce | 2007-09-23 10:00:16 ale w 98 roczniku powinien być łańcuszek chyba |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-09-23 12:16:49 Jasne że łańcuch, nawet dwa.
Przychodzi Wam coś do głowy, czemu stracił nagle kompresję? |
Przemo_324_td E 30 2.4 TD Poznań | 2007-10-06 22:20:03 Musi coś być nie tak. Na pierścieniach nie ma możliwości, żeby stracił tyle kompresji. Może zawór się zawiesza? Ale wtedy powinien spotkać się z tłokiem, chyba, że silnik nie jest kolizyjny, ale nie wydaje mi się. Kręciłeś wałem po zdjęciu głowicy? Sprawdzałeś, czy układ tłokowo-korbowy pracuje dobrze? Jeżeli tak, to musi być coś nie tak z głowicą lub zaworami. Obejrzyj i sprawdź popychacze, może rzeczywiście jest tak jak przypuszczasz. Szczerze mówiąc nie wiem, czy jest to możliwe, ale może dowiem się czegoś nowego... Pozdrawiam. |
el_comendanto (M) ![]() トヨタカムリ | 2007-10-07 12:52:27 zastanawiam sie czy jak go kupiles mial np 170 kkm przebiegu? ----------------- http://plepleple.pl |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-10-25 22:31:58 Ma właśnie tyle. A czemu ????
Prorok jaki, czy co?? |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2007-10-26 11:23:52 Uszczelka pod głowicą? |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-10-29 09:38:01 Po zdjęciu głowicy okazało się, że była już robiona uszczelka.
Kolejna sprawa, czy nieszczelność uszczelki była by w stanie spowodować utratę kompresji na wszystkich cylindrach? Wątpię... |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2007-10-29 10:23:51 Rzeczywiście wątpliwe.
Może nie była dokręcona głowica po wymianie uszczelki. Z czarnych scenariuszy........ pęknięta głowca lub blok. I po objawach to najbardziej pasuje do tego przypadku. |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-10-30 01:25:13 Słuchajcie, to są jakieś jajca.
Wczoraj, podczas montażu zregenerowanej głowicy pękł wałek rozrządu na pół jak dupa. Po prostu nie wierzę, szukam wałka dolotowego do 328 e36. |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-10-30 20:43:25 Kolega nie chce się przyznać, zapewne błąd montażowy, żadne cuda.
Powiedzcie mi, warto założyć wałek od innego silnika? Gdzie znajdę dane odnośnie faz rozrządu poszczególnych silników BMW? |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-10-31 23:48:58 Ponawiam pytanie, czy do 328 e36 pasują wałki od 320,323,325 ?
Jeśli tak to jakich różnic w rozkładzie mocy należy się spodziewać...? |
kosmat Radomsko | 2007-11-01 13:10:08 współczuje problemów z Betką, szkoda że nie moge Ci pomóc.. ale takie coś to już naprawde są jaja@!!! |
OsaBMW BMW Friend BMW e 46 Hamburg | 2007-11-01 19:59:04 Dowiadywalem sie male co nie co i:mozesz zalozyc walki od innego modelu ale razem z kolami zebatymi i ze sprezynami zaworow (maja inna twardosc),teraz tak do 320ki 6 zylindrowej pasuje od 325ki natomiast do 328-335 byl model e 39 528-ten sam silnik co twoj,ale przed kupnem lepiej dokladnie porownaj wszystko ze starymi walkami,najlepiej mysle poprostu oryginaly takie jakie byly do twojego modelu.cena za uzywki ok 200€ Powodzenia |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2007-12-15 03:16:34 Moi drodzy, głowica zregenerowana, wałek wymieniony.
I co? Zńów kręci rozrusznikiem, jakby świec nie miała. Odpaliła po holowaniu, pracowała nierówno aż się ustabilizowała po rozgrzaniu. Domyśla się ktoś, co to może być? P.S. Zobaczymy jutro, co będzie po ostygnięciu... |
mucha82 BMW Friend bmw 528i e-39 Wągrowiec | 2007-12-15 15:20:32 obstawiam głowice popychacze sie skoczył,zawory w bawariach zadko sie upalały chyba ze chodzi na gazie i zalecam dobrego fachowca na ustawienie rorzadu byle fryzjer nie poradzi sobie z łancuchem |
OsaBMW BMW Friend BMW e 46 Hamburg | 2007-12-16 18:34:28 Zmierz koniecznie cisnienie to moze wiele wyjasnic |