Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Blady F&F Sympatyk FIAT | 2007-10-07 19:32:36
remont ![]() |
![]() jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2007-10-07 20:05:01 Warto, silniczek ładowski to dośc przyjemny agregacik i jest bardzo podatny na wszelkie zabiegi usprawniające. Co prawda 1300 jest pod tym względem trochę lepszy niż 1500, ale mając wybór ohv a ładowskie ohc nie wahałbym sie ani chwili. |
bandit_650 Bydgoszcz | 2007-10-07 21:20:17 byl poruszany podobny temat tylko nie umiem go znalezc z tego co tam pisalo to trzeba by zamienic dzwon skrzyni na ladowski |
![]() jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2007-10-08 19:44:30 Dzwon skrzyni i pomodzić ze sterowaniem sprzęgłem (łada ma hydraulikę). Można przełożyć od łady. Poza tym sterowanie przepustnicą (w ładzie gażnik po prawej stronie), przewody paliwowe, pierwszy odcinek wydechu. |
![]() magda_trikolor F&F Sympatyk cc tOrOntO | 2007-10-08 23:30:39
dlaczego? bizer |
![]() mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2007-10-09 01:55:01
moje 1.6 sie nadaj dla Ciebie? jak co to inf na priv ![]() |
![]() Dar00 126p BIS/ 126p FL/ B ... Głosków | 2007-10-09 10:03:13 jak uzyskano wieksza pojemnosc w 1.5? wieksza srednica cylidrow czy skok walu? ile wal ma podpor? |
bandit_650 Bydgoszcz | 2007-10-09 14:22:05 wal jest podparty w 5 miejscach z tego co wiem fajne rezultaty mozna uzyskac jak sie sprzegnie silnik 1,5 ze skrzynia i dyfrem od 1,2 - moj wujek kiedys dokonal takiego zabiegu i bardzo sobie chwalil |
![]() magda_trikolor F&F Sympatyk cc tOrOntO | 2007-10-09 18:23:43 ino ze dyfer musi być od łądy 2101 kombi bo ejst najkrótszy lub ew od sedana 2101. reszta ma dłuzsze mosty.
najlepiej chyba 1,5 skrzynia 5 i dyfer od 201 . wszytsko na serii a osiągi znaczy przyspieszenie wzrastają ![]() hehe ale sie duzo już nauczyła od brata ![]() |
![]() jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2007-10-09 19:51:13
Bo to wyjątkowo krótkoskowkowa wiertarka. Bardzo chętnie wkreca się na obroty. 1500 to już nie to. |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2007-10-09 20:05:18
malozywotna wiertarka ![]() |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2007-10-09 22:32:11 Więc wychodzi na to,że trzeba zainwestować w DOHC do kombika ![]() |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2007-10-09 23:00:02 nie? czemu? dohce sa ciezkie ![]() ![]() |
![]() andrzej_krakow (S) Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2007-10-10 07:40:39
Skrzynia nic nie zmienia bo we wszystkich modelach przełożenia są takie same. Natomiast co do przełożeń dyfra najkrótsze (4,44) było w kombiaku 2102 w silnikiem 1200 (z tym że znależć taki dyfer to cud -ten model nie był wogóle sprowadzany oficjalnie do Polski a produkcje zakończono w 1986 roku). W sedanach z silnikiem 1200 i 1300 zazwyczaj stosowane były dyfry 4,3 i na nie najłatwiej trafić, a w autach z silnikiem 1500 i 1600 dyfry 3,9 i 4,1 ale najczęście był to dyfer 4,1 |
![]() winiar7 125p 1978/1979/1987/ ... warszawa | 2007-10-10 08:28:20 Silniki ładowskie mają bardzo duży potencjał rosjanie ale także i Polacy wyciągali w wyścigowych formułach Estonia do 200KM z 1600 natomiast silniki Fiata Dohc 8v to max 150KM dochodzą problemy z chłodzeniem i ciś oleju |
![]() Blady F&F Sympatyk FIAT | 2007-10-10 08:52:46 no to chyba se łade kupie ![]() ![]() problem grzania się rozwiązuje chłodnica oleju , a ciśnienia np pompa zewnętrzna i sucha misa ![]() ale jak bym miał jeszcze raz budować kanta , to kupił bym łade i zrobił to co fryzjer ![]() |