Cieknący układ kierowniczy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie. Cieknie mi olej do wspomaganie i nie widzę skąd. Kapie mi ze skraplacza klimy i przedniej wiązki elektrycznej co idzie pod skraplaczem.Czy ktoś może jak tam dostaje się ten olej jeżeli nie widać żadnej stróżki idącej do tego miejsca a oleju od wspomagania ubywa. Są na rynku uszczelniacze do wspomagania czy one są coś warte (oprócz pieniędzy włożonych w nie).
  
 
moim zdaniem są nic nie warte lepiej zabrac sie i naprawic niz bawić sie w uszczelniuacze.. jezeli jakie kolwiek istnieją do układu wspomagania... to tak jakby dodawac uszczelniacz do hamulców:d

czułbys sie bezpiecznie z uszczelniaczem w hamlucach ?? kup płynu dot 3(4?) wlej i obserwuj skad cieknie moze jakis przewodzik sparciał albo uszczelka
  
 
obejrzyj chłodnicę płynu, czyli tą pętlę z przewodu przed skraplaczem
  
 
to tam jest chłodnica płynu oleju wspomagania ? Jeżeli tak to by wyjaśniało to. W lato miałem bliskie spotkanie z borsukiem i po tym zaczęło kapać. Ja myślałem najpierw że to ze skraplacza klimy ale klima działa a to dalej kapie i zaczęło ubywać oleju ze zbiornika wyrównawczego.
  
 
chłodnica - to brzmi dumnie, a jest to po prostu pętla z aluminiowego przewodu. Widać ją doskonale po zaglądnięciu pod zderzak
  
 
dzięki sprawdzę tam
  
 
Cytat:
2007-12-18 16:35:50, Robert_S pisze:
chłodnica - to brzmi dumnie, a jest to po prostu pętla z aluminiowego przewodu. Widać ją doskonale po zaglądnięciu pod zderzak


Czy to na pewno aluminium
U mnie ten przewód wygląda na stalowy, bo jest cały obrdzewiały