Pasy bezpieczeństwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taki problemik w mojej corolli 94r bardzo słabo wciągają sie pasy bezpieczeństwa kirowcy i pasażera.Może ktoś wie czy można to jakoś podregulowac czy raczej nie da rady
  
 
Można je przeczyścić z brudu...
Na 100% pomoże naciągnięcie sprężyny, która znajduje się pod kawałkiem plastiku z napisem "DO NOT OPEN!". Ci którzy otworzyli nigdy nie opisali czy udało im się "naprawić" pasy a cała reszta jeździ z kiepsko wciągającymi się

Pozdrawiam
  
 
Ci którzy otworzyli nigdy nie opisali czy udało im się "naprawić" pasy a cała reszta jeździ z kiepsko wciągającymi się Pozdrawiam
[/quote]
-----------------------------------------


ja otworzyłem i wyrzuciłem
  
 
Jeden co przeżył
A tak na poważnie - nie udało się tego złożyć czy jak?
  
 
Cytat:
2007-12-20 22:15:00, MisiekII pisze:
Jeden co przeżył A tak na poważnie - nie udało się tego złożyć czy jak?


Zaraz po otwarciu sprezyna obcina ci palce wiec jest raczej ciezko zlozyc
  
 
Bez przesady, nie jest tak źle
Melduje się jeden taki co rozłożył, złożył, jeździ, korzystał, ale... jak się kiepsko zwijały tak się dalej zwijają
O ile dobrze pamiętam, nie dało rady dociągnąć jednego obrotu ciaśniej Tak to kurde policzone, że inaczej nie chce być
W Carinie to był pikuś. Siła sprężyny porównywalna z siłą sprężynki w balansie klasycznego zegarka ręcznego
Rozbierałem kiedyś bezwładnościówki w Ładzie. Tam z kolei pasy chciały udusić tych, którzy byli nimi zapięci. To była jazda... sprężyna żywcem chyba wyjęta ze sporego zegara ściennego Upychałem ładnych kilka godzin
Pozdro.
  
 
Cytat:
2007-12-20 23:47:28, Bigelektron pisze:
Zaraz po otwarciu sprezyna obcina ci palce wiec jest raczej ciezko zlozyc



Tak jak podejrzewałem

Perzan, a nie dało rady przekręcić o pół obrotu i zagiąć tego dziadostwa i zrobić .. tzw "drut moda"
No i jeszcze jedna sprawa - po otwarciu to od razu "strzela" czy jest znośniej?

Pozdrowienia
  
 
Co do pasow to gdzies czytalem ze trik niekoniecznie tkwi w mechanizmie zwijajacym, a raczej w "bloczku" przez ktory przechodzi pas (tym nad ramieniem kierowcy).
Tzn. ze to wlasnie na tym bloczku najbardziej sie pasy przyblokowują. Można to w sumie łatwo sprawdzić, a jeśli to to, to są środki (chyba nawet na allegro) ktorymi mozna pasy przesmarować zeby mialy lepszy poslizg.
Zaznaczam że tak czytalem, ale sam nie sprawdzałem
  
 
Cytat:
2007-12-21 17:36:54, MisiekII pisze:
Tak jak podejrzewałem Perzan, a nie dało rady przekręcić o pół obrotu i zagiąć tego dziadostwa i zrobić .. tzw "drut moda"



Nieee... no bez przesady. Żadne drutowanie Jak znam życie i materiały sprężyste to przy próbie jakiegokolwiek odkształcenia cholera by pękła, a na to nie mogę sobie pozwolić W rachubę wchodziło jedynie ciaśniejsze nawinięcie - o jeden pełny obrót.

Cytat:
No i jeszcze jedna sprawa - po otwarciu to od razu "strzela" czy jest znośniej? Pozdrowienia



Spoko wielkie. Jak zdejmiesz delikatnie plastik osłonowy to sobie grzecznie siedzi... dopóki nie zaczniesz dłubać
Pozdro.
  
 
Aż będę musiał sprawdzić. Może uda się przesunąć mocowanie końca sprężyny
Dzięki za info