Fabryczne gwintowane zaślepki w silniku X25DT

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ma ktoś na jakimś schemacie, czy są jakieś fabryczne gwintowane zaślepki bloku silnika lub układu chłodniczego??
Szukam jakiegoś otworu, żeby sobie zrobić proste podgrzewanie na 220V
  
 
Sewciu co Ty znowu za patenty opracowujesz? Albo kabaret znowu jakiś ćwiczysz albo nie wiem co. Żeby podgrzać wystarczy odpalić silnik.
  
 
eee tammm kabaret, chcę odpalać już ciepły silnik )) mam możliwości dotoczenia czegoś itp... więc mogę sobie kombinować, zamiast płacić grube pieniądze za podobne wynalazki...
  
 
z tego co sie orientuje to grzałka nie grzeje silnika tylko olej który sie w nim a dokładnie w misce olejowej znajduje. drogie wynalazki grzejące cały samochód oparte sa na podgrzewaczach wodnych podłaczonych do małego obiegu wodnego i wtedy grzałka znajduje sie nie w silniku tylko poza nim i jest właczona w układ dodatkowa pompka elektryczna która wymusza obieg wody w układzie. istnieje jeszcze suche podgrzewanie wnetrza lecz nie ma podgrzewania silnika wtedy, to grzanie oparte jest na spiralkach elektr, cos takiego podobnego do suszarki na ciepłe powietrze.
pozdr
  
 
sam kiedyś szukałem ale nie ma. jedynie w miejsce broka w silniku
bo po przeanalizowaniu małego obiegu na przewodzie gumowym się nieda chyba że założysz pompkę
  
 
Może tutaj warto popytać
Tytuł strony
Ale słyszałem że w w silniku 2,5td brak takiego gintowanego otworu trzeba kombinowac .



[ wiadomość edytowana przez: Mr_B dnia 2008-01-02 19:36:26 ]