Znowu przewody WN?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Od dzisiaj mam znowu problem z autem. Jak jest na chodzie, zatrzymany, na luzie to troche trzęsie, a po dodaniu gazu zaczyna nierównomiernie chodzić i cały się trzęsie. Ja wiem, że zima i może mu być zimno, ale ostatnio przy większych mrozach był dzielny . Takie same objawy miałem na trochę przed wymianą świec i przewodów WN. Wydaje mi się, że to może być to, ale ostatnią wymianę miałem... ok. 5 tys km temu. Świece mam brisk silver a przewody NGK. Czy to raczej będzie to, czy szukać czegoś innego?

Żeby nie robić nowych wątków. Jestem laikiem w tych sprawach. Nie wiem, gdzie jest silniczek krokowy w aucie. Chciałbym go przeczyścić, bo troche auto szarpie i obroty sie zawieszaja, ale nie wiem gdzie jest, a teraz szybko ciemno sie robi i nie mam kiedy poszukać. Może jakaś fotka albo coś...

To że się trzęsie to może być albo cewka zapłonowa albo cewka impulsatora.

A silniczek jest zaraz koło przepustnicy.
Jak nie wiesz gdzie, to odpal autko, wsadź kogoś do środka i niech dodaje gazu.
Wyczaisz element, który się w tedy będzie ruszał

Kurcze obie cewki wymieniałem nie dalej jak 10.000km temu. Miałem problem z tą cewką impulsatora i wymieniałem wtedy obie cewki, kopułkę i palec

Cytat:
2008-01-02 17:55:53, Cameel pisze:
Jak jest na chodzie, zatrzymany, na luzie to troche trzęsie, a po dodaniu gazu zaczyna nierównomiernie chodzić i cały się trzęsie.

Możliwe,że masz przebicie na cewce zapłonowej (tej dużej ) albo na kopułce.Sól jest doskonałym przewodnikiem prądu. Jak będzie ciemno, sprawdź czy nic ci się nie świeci pod maską.