| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-01-09 20:29:21 Proszę, zmień tytuł wątku na konkretniejszy, sugerujący zawartość.
Mnie na piszczenie pomógł nowy alternator |
lukas_s Sympatyk FEFK był MKVI/była Viki/j ... KRAKÓW Nowa Huta / Niepołomice | 2008-01-09 20:34:15
tylko że kolega go już praktycznie całego zregenerował a jak wygląda sprawa z kołami na które mocujesz pasek nie są wyrobione? albo pasek za szeroki że obciera / ślizga się |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2008-01-09 20:35:49 Kolo na alternatorze bedzie zjechane i tak bedzie sie dzialo |
Ryjhof Escort Kwidzyn | 2008-01-09 20:38:59 Nie znam się na tym czy koło jest wyrobine czy nie. a psaek chyba dobry bo w sklepie dopasowali mi wg. katalogu. A powiedzcie co to ładowanie oznacza. |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-01-09 20:40:15 poszukaj lepiej jakieś używki na szrocie ,dogadaj się ze sprzedającym czy możesz go zwrócić po testach |
POMPA ESCORT MK4 RS2000 KOZIARNIA / NEW YORK | 2008-01-09 20:40:41 jesli chodzi o piszczenie to mi tez rece opadaly, nawet WD40 nie pomagalo
wkoncu zalozylem pasek odwrotnie i nie wiem jak ale przestalo piszczec. co do kontrolki to niech sie fachowcy wypowiedza |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-01-09 21:19:10 Jeszcze raz poproszę o zmianę tytułu. |
mirasescort Ford Escort MK6 Wrocław | 2008-01-09 21:46:16 Jak pali sie kontrolka to ewidentnym powodem jest koło alternatora wyrobione jest i tyle. Nie którzy papierem sciernym przecieraja i jest wtedy powierzchnia tarcia i jest spoko nie piszczy ale to na krótki okres najlepsza jest wymiana (szrot) lub dobry tokarz który poprawił by kółko |
DoktorB Escort 180 Nm Szczecin | 2008-01-09 21:48:00 Daję 99% na zużyte koła pasowe. |
Kamil_K Sympatyk FEFK Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2008-01-09 22:09:11 ja u siebie zauważyłem ze tez słychać coś z okolic paska, tylko bardziej takie stukanie-piszczenie bardzo ciche, zastanawiam sie czy może winna jest rolka napinacza |
Ryjhof Escort Kwidzyn | 2008-01-10 20:36:46 Dobrze dzieki, ale podpowiedzcie mi jeszcze jaki mam kupić ten alternator. Mój silnik to endura 1.8 td rok produkcji 1998. Akumulator mam 74Ah i 600A. bo patrze na Allegro są jakieś z podłączeniem przewodów na 3 śróby a ja u siebie mam taką wciskaną wtyczkę która później jest dociśnięta taką metalową zawleczką. A może to bez różnicy? Pomóżcie. |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2008-01-10 20:56:05 A ja mimo wszystko obstawiałbym napinacz albo za długi pasek. Pierwsza sprawa to że paski mogą być róznej długości często w katalogu masz pewien przedział czyli długości pasków które będą pasowały. Ale załóż ze czasem pasek jednego producenta -nawet dedykowany do tego modelu o ile nie oryginalny może byc 2 cm dłuższy dodaj do tego częściowo zużyty napinacz i problem pojawi się sam, kolejna sprawa to wyrobione łożysko rolki napinacza. Miałem tak rok temu i walczyłem z tym długo a auto piszczało i ćwierkało aż nie szło tego znieść. A do problemów z alternatorem to weź go wyjmij i zawieź do elektryka na sprawdzenie. demontrz to maks 20 min sprawdzenie kilka złotych potem włóż do auta odpal podłącz najprostszy miernik i sprawdź co się dzieje. Przy okazji sprawdź połączenia przewodów i ich ewentualne przetarcia załamania etc potem jeszcze raz sprawdź napięcie paska. Wtedy nie ma rady żebyś nie znalazł przyczyny.A i jeszcze jedno radze kupić pasek który ma chropowata fakturę po zewnętrznej stronie to zapobiegnie ślizganiu się po nim rolki napinacza. U mnie w RSie napinacz bierze pasek od góry i taki chropowaty z zewnątrz(ostatnio kupiłem takiego sześciorowkowego Continentala) pasek bardzo pomagał kiedy miałem słaby napinacz. |
Ryjhof Escort Kwidzyn | 2008-01-11 19:47:57 No dobrze ale ja nie mam żadnego napinacza. W moim Essim na tym pasku są alternator(którym naprężam pasek) pompa klimatyzacji no i koło wału. |