Wodotryski na stronie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Za dużo! Zdecydowanie! Moja prośba - żeby to wszystko było prostsze i szybsze... bardziej intuicyjne. Po zarejestrowaniu się miałem problem z hasłem serwisowym (?) kliknąłem na link "zmień na łatwiejsze" ale czy zmieniłem to nie jestem pewien
Ogólnie strona OK tylko lekki przerost treści nad formą.
  
 
I do tego błędy ortograficzne... Jak chcecie o mogę być korektorem Ale serio : wydaje mi się że administrator poważnego forum nie może pozwalać sobie na błędy ortograficzne, nie ? Poza tym jak to się czyta, ludzie ... litości...

PS. mówię tu o stronie głównej - poszukajcie a znajdziecie
PPS. Wiem, wiem... ale miło by było, nie ?
PPPS. nie czepiam się.
  
 
Moj drogi, skoro zarzucasz nam przyrost formy nad trescia, to pytam sie jaka ma byc sytuacja na stronie ktora istnieje od trzech dni?!?
Co do bledow ortograficznych to sie zgadzam, popelniam bledy ortogarficzne, ale jakos z tym zyje, a w dodatku jestem studentem informatyki i moge popelniac bledy tam gdzie nie ma autokorekty

A tak na marginesie, co do przyrostu fromy nad trescia, to nie slyszalem jeszcze o silniku 2,0 16V w Espero, ale skoro taki masz to ok.... ok... wierze, juz taki byl co mowil ze ma 6s do setki

Bledy poprawie jesli jakies na prawde sa na stronie glownej.

Co do strony to jakos wszystkim sie podoba

Pozdrawiam
Lasombra

Ps. Bledy poprawie wiec nie musisz sie martwic....
Ps2. Haslo zmieniles na pewno, trudne haslo podawane jest na poczatku poniewaz takie haslo tworzy serwer automatycznie, potem mozesz je sobie zmienic.
  
 
Ja dokładnie przeczytałem co Jacenty napisał i tam jak byk stoi, że "2.0 16V to BRZMIAŁOBY dumnie". Rozumiem więc, iż stanowi to wyraz marzeń Jacentego, a nie walorów technicznych jego obecnego auta. Zresztą dzielę je z nim - no cóż może kiedyś Leganza? Pozdrawiam i zapraszam do klubu.
Panowie "bez nerw"
  
 
bez brawury....zeby sie tak czepiac jednego zdania