Instalacja ABS w Espero bez ABS-u

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam was ponownie- zakladam temat z powodu prosby mojego kolegi - juz raz o to pytalem i korzystalem z wyszukiwarki i nie znalazlem tego a wiec mam 3 pytania:
1.ABS-czy mozna zamontowac ABS w Espero bez abs-u - zakaldam ten temat z powodu mojego kolegi espero-maniaka. Czy da sie zamontowac ten ukald w aucie bez i jaki bedzie koszt i czy wogule to bedzie mozliwe i bezpieczne? i czy bedzie dzialal jak normalnie w espero z fabrycznym abs-em?co nalezy przelozyc do takiego auta-czy z rozbitkow bedzie to bezpieczne? choc ja sadze ze jak glosi fajny skrot ABSsss - a bezpieczny badz se sam
2.Czujnik parkowania-to juz moje pytanie-temat walkowany juz pewnie nie raz ale ja jestem zielony i co wchodzi w sklad takiej instalacji-pisze to ponownie bo nie czaje poprzednich tematow-o co mam pytac / patrzec na allegro zeby to zainstalowac- i glupie pytanie-czy jest ekran z kamera w czujniku co pokazuje jak sie parkuje bo cos takiego pisalo na forum? ile by to wynioslo i czy to mozliwe.
3.Dzis spotkalem sie z babka co jechala takim samym Espero jak ja i kolor wszystko takie same (metalik tez) i zatrzymala sie bo wyjezdzala z parkingu raczej chciala zdazyc przed mna i usmiechnieta buska i machala reka - jakos sadze ze uzytkownicy marki daewoo sa bardziej mili dla siebie choc moze i reszta taka jest. co o tym sadzicie-szanujemy sie nawzajem heh.
4.Pytanie nr 4 dla refleksji - moja kolezanka ma Lanosa i instaluje do niego klime za 700 zl co o tym sadzicie? to tak jak z absem

A Ty znów swoje, zacznik korzystać z wyszukiwarki wreszcie!!
1. Da sie, kwestia wiązki i reszty części. Nieopłacalne, taniej kupić espero które to juz ma.
2. Masz i spadaj do czytania.
4. Fajnie.

do wymiany:
przewody hamulcowe,
piasty z tyłu, przeguby z przodu,
zbiornik spryskiwacza, zbiorniczek wyrównawczy, nowe węże
konieczne zamontowanie sporej puchy nad pedałem sprzęgła
kable, czujniki, elektryka, i pewnie parę innych pierdół..