Pomoc w montażu sterownika centralnego zamka.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie jestem elektrykiem, w związku z tym mam prośbę o wskazówki jak podłączyć ten sterownik. Pewnie na forum jest osoba która "takie coś" robiła.

Nie kierujcie mnie do strony głównej gdzie jest pokazane jak zamontować sterownik.

A więc:
Po zdjęciu tej osłony, są cztery kabelki: czerwony - zasilanie+, brązowy - masa, biały i żółty - otwieranie i zamykanie,

Mam natomiast pytanie jakie kable ze sterownika mam podpiąć w te cztery kabelki z auta.

Poniżej instrukcja montażu tego sterownika:









  
 
oj niech ktos to przetlumaczy co potrafi angielski. A jak nie to ja pomoge , ale to moze byc na zasadzie prób i błedów
  
 
próbowałem wielu możliwości ale jakoś działać nie chciało.
Po wduszeniu przycisków "otwórz", "zamknij" na pilocie centralka tylko sie podświetlała i coś w niej tykało i to wszystko.
  
 
próbowałem wielu możliwości ale jakoś działać nie chciało.
Po wduszeniu przycisków "otwórz", "zamknij" na pilocie centralka tylko sie podświetlała i coś w niej tykało i to wszystko.
  
 
Wiec juz byłes blisko

Szkoda ze nie wiem czy on daje sygnał plus czy minus.
  
 
Od ostatniego zaczynając:
2x flash light - kierunkowskazy.
Power window - domykanie szyb, zapewne po zamknięciu zamka pojawia się masa przez 30 sek. Jednak na nic nam to w Escorcie, który nie ma zabezpieczeń przeciążeniowych.
(+)12V DC - stały plus 12V
Trunk (10mA) - wyjście + lub - w zależności od ustawienia zworki/przełącznika JP1. (wg mnie). Tobie nie potrzebne, chyba że chcesz domykanie szyb to z tego wyjścia możesz wysterować moduł domykania.
Ground - masa.

COM-y to są wyjścia, sygnałów zamykania i otwierania więc łączysz je z instalacją CZ.
N/C - jak narysowali do ucięcia.
N/0 - należy podłączyć stały plus 12V (dla oryginalnej instalacji CZ czyli sterowanie plusem)

Trzecie zdjęcie przydało by się w lepszej jakości, tak dla pewności.




[ wiadomość edytowana przez: jerico dnia 2008-01-13 20:02:49 ]
  
 
Cytat:
2008-01-13 19:13:28, Monsterhouse pisze:
Nie jestem elektrykiem, w związku z tym mam prośbę o wskazówki jak podłączyć ten sterownik. Pewnie na forum jest osoba która "takie coś" robiła. Nie kierujcie mnie do strony głównej gdzie jest pokazane jak zamontować sterownik. A więc: Po zdjęciu tej osłony, są cztery kabelki: czerwony - zasilanie+, brązowy - masa, biały i żółty - otwieranie i zamykanie, Mam natomiast pytanie jakie kable ze sterownika mam podpiąć w te cztery kabelki z auta...



Do instalacji CZ w samochodzie podłączasz tylko dwa przewody, wyjścia opisane jako COM.

Ja też nie jestem elektrykiem
  
 
czyli oprócz podpięcia kabelków oznaczonych jako(biały) LOCK com, oraz (biały z czarnym paskiem) UN LOCK com, do zasilania mam także podpiąć kabelki koloru żółtego i żółtego z czarnym paskiem?
  
 
Cytat:
2008-01-13 20:22:32, Monsterhouse pisze:
czyli oprócz podpięcia kabelków oznaczonych jako(biały) LOCK com, oraz (biały z czarnym paskiem) UN LOCK com, do zasilania mam także podpiąć kabelki koloru żółtego i żółtego z czarnym paskiem?



Tak, na żółty i żółto-czarny podajesz plus.

To jest bardzo często spotykane rozwiązanie wyboru sterowania. Podając "+" masz sterowanie plusem, podając "-" masz sterowanie minusem.


[ wiadomość edytowana przez: jerico dnia 2008-01-13 20:34:10 ]
  
 
W takim razie WIELKIE DZIĘKI! Jutro zabieram sie ponownie ze ten sterownik i oby udało się go podłączyć w ten sposób.