Pomoc w montażu sterownika centralnego zamka.

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie jestem elektrykiem, w związku z tym mam prośbę o wskazówki jak podłączyć ten sterownik. Pewnie na forum jest osoba która "takie coś" robiła.

Nie kierujcie mnie do strony głównej gdzie jest pokazane jak zamontować sterownik.

A więc:
Po zdjęciu tej osłony, są cztery kabelki: czerwony - zasilanie+, brązowy - masa, biały i żółty - otwieranie i zamykanie,

Mam natomiast pytanie jakie kable ze sterownika mam podpiąć w te cztery kabelki z auta.

Poniżej instrukcja montażu tego sterownika:

oj niech ktos to przetlumaczy co potrafi angielski. A jak nie to ja pomoge , ale to moze byc na zasadzie prób i błedów

próbowałem wielu możliwości ale jakoś działać nie chciało.
Po wduszeniu przycisków "otwórz", "zamknij" na pilocie centralka tylko sie podświetlała i coś w niej tykało i to wszystko.

próbowałem wielu możliwości ale jakoś działać nie chciało.
Po wduszeniu przycisków "otwórz", "zamknij" na pilocie centralka tylko sie podświetlała i coś w niej tykało i to wszystko.

Wiec juz byłes blisko

Szkoda ze nie wiem czy on daje sygnał plus czy minus.

Od ostatniego zaczynając:
2x flash light - kierunkowskazy.
Power window - domykanie szyb, zapewne po zamknięciu zamka pojawia się masa przez 30 sek. Jednak na nic nam to w Escorcie, który nie ma zabezpieczeń przeciążeniowych.
(+)12V DC - stały plus 12V
Trunk (10mA) - wyjście + lub - w zależności od ustawienia zworki/przełącznika JP1. (wg mnie). Tobie nie potrzebne, chyba że chcesz domykanie szyb to z tego wyjścia możesz wysterować moduł domykania.
Ground - masa.

COM-y to są wyjścia, sygnałów zamykania i otwierania więc łączysz je z instalacją CZ.
N/C - jak narysowali do ucięcia.
N/0 - należy podłączyć stały plus 12V (dla oryginalnej instalacji CZ czyli sterowanie plusem)

Trzecie zdjęcie przydało by się w lepszej jakości, tak dla pewności.

[ wiadomość edytowana przez: jerico dnia 2008-01-13 20:02:49 ]

Cytat: