Obniżenie przodu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam w planach obniżenie zawieszenia w mojej essince ale chcę opuscić tylko sam przód auta, jak myślicie czy będzie to jako tako wyglądać czy poprostu zostanę wyśmiany na mieście?? no i w skład tego wchodzi oczywiście jescze dokładka do przedniego zderzaka . Proszę was o szczere opinie

POZDRAWIAM
  
 
ja mam coś takiego u siebie , chyba zależy od tego jak duzo obniżysz przód
  
 
Nie polecam.

Po 1 - z tyłu zostanie duża szpara między oponą a nadkolem, co brzydko wygląda.

Po 2 - co ważniejsze - sportowe sprężyny pracują inaczej niż seryjne, więc może to źle wpłynąć na zachowanie się auta w zakrętach.

U mnie wyglądało to tak, spójrz na szpary miedzy oponami a błotnikiem.
  
 
Widze Snale że zrobiłeś coś podobnego jak ja tylko Ty wyżej tył masz.
  
 
Będziesz robił za pług. Ja sobie zamontowałem teraz dokładkę z Golfa III i już jest mocno nisko - tak że trzeba uważać.
  
 
no tu masz racje...
  
 
chodziło mi o amotryzatory klik i niebieskie sprężyny(o ile się nie myle z XR3i)
  
 
właściwie podoba mi się obniżony przód i wysoki tył ale wasza opinia też jest tu dla mnie wazna.
  
 
aco do tych amorków to też kiedyś rozważałem kupno amorków tej firmy tylko w komplecie przód tył, ale doszedłem do wnosku że do mojego bolidu to nie miało sensu a poza tym nic więcej o tej firmie nie wiem...
  
 
pomijając zachowanie samochodu i jakość odśnieżania ulic jak to waszym zdaniem wygląda to pod względem wyglądu samochodu z niskim przodem i wysokim tyłem??????
  
 
mnie osobiście się nie podoba. to taki agro-tuning.
  
 
jak obnizac to wszystko!! na przeciwko mojej dziwczyny parkuje czasem stary Civik jakis budowlancow, przod ma tak obnizony ze mozna odniesc wrazenie ze nie ma wogole sprezyn, natomiast tyl jak w terenowce:] samochod wyglada jakby caly czas hamowal beznadziejnie to wyglada
  
 
mi takie coś przypomina od razu dużego fiata 125p
[IMG]http://img229.imageshack.us/img229/1566/fiaciorke1.th.jpg">[/IMG]
tyle że fiaciory mają tylne nadkola bardzo ścięte i nie widać tej dziury pomiędzy kołem a nadkolem
  
 
mi takie coś przypomina od razu dużego fiata 125p

tyle że fiaciory mają tylne nadkola bardzo ścięte i nie widać tej dziury pomiędzy kołem a nadkolem
  
 
Cytat:
2008-01-12 18:03:18, zeppelin pisze:
Widze Snale że zrobiłeś coś podobnego jak ja tylko Ty wyżej tył masz.



ale 2 dni po zrobieniu tej foty założyłem glebę na tył

Przód mam -60 tył -40. Ładnie wygląda a i klin się zachował fotka zaraz po założeniu, więc jeszcze się trochę klepnął.




[ wiadomość edytowana przez: Snale dnia 2008-01-12 19:30:34 ]

[ wiadomość edytowana przez: Snale dnia 2008-01-12 19:41:38 ]
  
 
no nie powiem ładnie, przód nie wyje i klinik zachowany . A jakiej firmy masz amortyzatory, bo zapewne masz o zmniejszonym skoku do obniżenia 60/40
  
 
Kolego takie samochody jak twój czyli ALA AKWAMARYNY(nazwa zastrzezona) powinny smigac na fajnej glebie ,heh auto prawie jak moje

AKWAMARYNA RULEZZZZZZZZ
IN THE NIGHT JEDZIEMY NIE SPIMY
  
 
Cytat:
2008-01-12 19:39:38, zeppelin pisze:
no nie powiem ładnie, przód nie wyje i klinik zachowany . A jakiej firmy masz amortyzatory, bo zapewne masz o zmniejszonym skoku do obniżenia 60/40



seryjne amorki.
  
 
co do rozwinięcia mojej mysli na temat dziwnych postów remika ostatnimi czasy - zdaje mi się że tak się remik nie zachowywał : ] Ale teraz pewnie zbiera głosy na forumery 2008
no dobra koniec OT

A co do gleby i klina ja jestem gorącym przeciwnikiem takich zabiegów. Co do skojarzeń to jeszcze mi się widzą bmw e36 (tak je czasem 'tjuningowali') i stare ople kadetty na podniesionych zadkach... No i cena tego przodu za duża, za taką samą kaskę jak to ze sprezynkami to kupisz kompletny zawias np z RS'a (juz lepszy i nizszy) albo do RS'a sportowy.
  
 
na komplet amortyzatorów na przód i tyl nie bedzie mnie stać wiec musze kupowac najpierw przód pozniej tyl, zobaczymy jak to wyjdzie z niskim przodem. po operacji wstawie fotki i powiecie co i jak