| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-02-11 11:29:53 a jakie masz kółka i oponki? Może masz bardziej obciążony tył (gaz itp)? |
![]() adamsko Escort Zabrze | 2008-02-11 11:38:11 Mam opony 14R60 185
Mam gaz, ale na pustym zbiorniku i połwie beznyny to samo... |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-02-11 18:01:53 A ja obstawiam że nie jest źle. Postawiona pionowo dłoń to przesada. A przy 4 osobach i zapakowanym bagażniku na progach czy dziurach będzie problem, to nie Land Cruiser
|
zenq Sympatyk FEFK ![]() Knight Industries Two Thousand | 2008-02-11 18:08:03 zawsze mozesz prubowac wciskac gumy w sprezyny, (choc nie polecam, zle sie z tym jezdzi) albo zalorzyc tzw. wzmacniane sprezyny, sa twardsze od orginalow, ale mniej siadaja pod obciazeniem, luknij na allegro, sporo tego ----------------- ----------------- "eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury, ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... " (on-driver) spot małopolski: "(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta." ----------------- |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2008-02-11 18:49:15 A mnie kobieta w hurtowni przez pomylke sprzedla wzmocnione sprezyny na tyl HB i auto podnioslo sie kilka centymetrow. Wlasnie wchodzi cala dlon miedzy nadkole a opone (R14). Zaleta jest taka, ze przy 4 osobach w aucie i maksymalnym bagazu auto zachowuje sie idealnie. Amorki tez sa nowe, ale przez sprezyny auto jest za twarde z tylu, gdy jade sam. Charakerystyka tlumienia jest wtedy do kitu. Prawie gokart. [ wiadomość edytowana przez: darmcdoman dnia 2008-02-11 18:51:17 ] |
mirasescort Ford Escort MK6 Wrocław | 2008-02-11 20:14:07 A ja zmieniłem na sprezyny z audi 80 obciąłem o jeden zwoj i sklepałem. Charakterystyka swietna jak jade pusto i pełno, a essa przy pełnym załadunku siedzi równo a przy rozładunku klinek ![]() |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-02-12 16:56:54
Gratuluję.... |
mirasescort Ford Escort MK6 Wrocław | 2008-02-12 21:14:33 oj zdziwiłbys sie jak charakterystyke te sprezyny zachowały. Bez obcinania zakładałem to ess z pełnego rozsunietego amora tylko 1,5 cm siadał przy załadunku, a tak to prawie ja taczka był taki sztywny. A teraz to midzio i sie nie dziwie ze samochody niemieckie tak ładnie sie zachowuja na drodze |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-02-13 07:58:18
Wnioski: Każdy Niemiec obcina sprężyny.
Każe auto z obciątymi spręynami dobrze się prowadzi.
A tak serio, to każda sprężyna jest dobierana do auta, do jego wagi, do charakteru pracy, itp. Kwestia prowadzenia się auta i to ile siadają amorki, to dwie różne sprawy. Może po prostu masz coś nie halo z zawiezeniem? |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2008-02-13 13:01:51
No jak sprowadzasz kwestie prowadzenia się samochodu i bezpieczeństwa oraz ocenę poprawności do tego ile auto "siada" to gratuluję ponownie. |
gardenia1 Escort Kombi MK VII Kraków | 2008-02-13 14:10:37 a ja odpowiem na moim przykladzie:
Po peknieciu srężyny z tyłu (dodam ze w kombi) udałem sie do sklepu po nowe springi założyłem je i niby wszystko było ok do momentu gdy nie wsiadly 2 osoby albo gdy przejeżdzałem przez "leżących policjantów" auto wtedy dobijało mimo olejowo-gazowych amorków firmy Sachs. Cóż było robić zakupiłem z tej samej firmy Lesjofors sprężyny tylko wzmocnione i mam święty spokój a i wysokość auta z tyłu stała sie jakby to powiedzieć normalna ani nie jest podniesiony ani nie siedzi w stosunku do przodu. Więc polecam Ci kupic sprężyny wzmocnione i bedzie ok |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-02-13 14:33:57
a te pierwsze springi były jakiej firmy i ile Cię kosztowały? |
gardenia1 Escort Kombi MK VII Kraków | 2008-02-13 16:10:58
też firmy lesjofors a ile kosztowały hm....? nie pamietam ale na priva wysle Ci link do sklepu gdzie kupowałem ne wzmocnione bo zwykłe w Inter Carsie |