1.1 Fire - Wymiana uszczelki pod głowicą

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szukałem, ale nie znalazłem, jeżeli jednak jest gdzieś taki temat to mnie poprawcie.

Otóż mianowcie w weekend bede wymiaeniał uszczelke pod głowicą w Uno Fire 1.1 mojej dziewczyny. Wczesniej bawiłem się z silnikiem malca oraz wymienialem uszczelke w seju 899, czyli w silnikach w których wałek rozrządu jest w kadłubie silnika.

Mam następujące pytanie czy trzeba wyciągać wałek rozrządu przy wymianie uszczelki pod głowicą w silniką z wałkiem w głowicy.
Standardowo bedzie do wymiany poza uszczelka, uszczelka pokrywy zaworów, kolektorów wydechowych, jakieś uszczelki wtrysków, regulacja zaworów, ewentualnie palnowanie i jeszcze jakieś pierdółki.
Czy ktoś mi może poradzić/pomóc słownie, co jeszcze bedzie do wymiany przy takiej naprawie, na co uważać przy głowicy z wałkiem, jak jest z regulacją zaworów gdyż wałek jest zaraz nad nimi. Jak potem ustawić rozrząd czy bedzie trzeba wymienić pasek rozrządu?? Czy będzie konieczne planowanie głowicy czy się obejdzie (wydaje mi sie że trzeba splanować żeby wyrównać powierzchnie, ale pytam dla pewności)??

I z innej beczki wie ktoś z jakim momentem i dokładnie w jakiej kolejności dokręcać głowicę??? Czy ma ktoś może do odostępnienia jakąs ksiażke serwisową z UNO??

Może to pytania laika ale po prostu nie robiłem nic z silnikiem z wałkiem w głowicy, bo z wałkiem w kadłubie silnika to naszczęście żadna filzofia. POzdrawiam i czekam na odpiowiedzi.
  
 
Tak, musisz splanowac glowice.
Tak, musisz wymienic rozrzad.
Poszukaj szczegolowych info na forum centomanii, tam bedzie duzo na ten temat
  
 
a ja bardziej polecam http://www.seicento.pl/