Ile i gdzie w BDG zawieszenie ESCORT

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WItam moj ess potrzebuje troszke zawiasow, nowe wachacze, koncowka drazka kierowniczego, amortyzatory, gumy belki tylnej, chjyba wszystko, co jeszcze moge wymienic aby sie lepiej poczuc i ile kasy musze na czesci przygotowac?? Moze jakas czarna pesymistyczna lista, co tam mozna wymienic?? Nie mam stabilizatora...

Moze jakies przyblizone ceny, czy mozna regenerowac amory bo mam oryginalne od nowosci MOTORCRAFTY... Kurcze, mam zrobione hamulce cale, tylko mi piszczy lekko w prawym przodzie, co musze jeszcze zrobic aby przestalo?? Co nasmarowac ew jak rozebrac dziada znaczy zacisk... Czekam na proposy i ewentualnie jakies pomocne kontakty... AAA i bym zapomnial amory klapy tylnej...
  
 
amory chcesz nowe czy używane ??
  
 
Chcialbym nowki, ale jaka jest cena za jedne i drugie, bo jedne jeszcze w miare uzywki mam, wolalbym napelnic te co mam... W koncu oryginal... z tylu nie mam juz gum odb na amorach, padly ze starosci

[ wiadomość edytowana przez: pavulonstudio dnia 2008-01-20 20:07:13 ]
  
 
Cytat:
2008-01-20 19:52:14, pavulonstudio pisze:
WItam moj ess potrzebuje troszke zawiasow, nowe wachacze, koncowka drazka kierowniczego, amortyzatory, gumy belki tylnej, chjyba wszystko, co jeszcze moge wymienic aby sie lepiej poczuc i ile kasy musze na czesci przygotowac?? Moze jakas czarna pesymistyczna lista, co tam mozna wymienic?? Nie mam stabilizatora... Moze jakies przyblizone ceny, czy mozna regenerowac amory bo mam oryginalne od nowosci MOTORCRAFTY... Kurcze, mam zrobione hamulce cale, tylko mi piszczy lekko w prawym przodzie, co musze jeszcze zrobic aby przestalo?? Co nasmarowac ew jak rozebrac dziada znaczy zacisk... Czekam na proposy i ewentualnie jakies pomocne kontakty... AAA i bym zapomnial amory klapy tylnej...


to jak ty jeżdzisz skoro stabilizatora nie masz???
  
 
http://www.ford-sklep.pl/
  
 
Cytat:
2008-01-20 20:34:13, djtados pisze:
to jak ty jeżdzisz skoro stabilizatora nie masz???



Niestrety nie kazdy essi mial stabilizator, tak jak golf, mam 1,3
  
 
Cytat:
2008-01-20 21:51:40, jerico pisze:
http://www.ford-sklep.pl/



A co dokladnie musze albo mogfe wymienic, jakie laczniki, jestem niezbyt obyty z nazwami i chodzi mi o wstepny kosztorys
  
 
TO czy jest szansa, ze ktos mi powie co i jak dokladnie trzeba wymieniac?? Jakie tuleje, gumy, koncowki, drazki itp
  
 
No więc po kolei.

Na tył wszystko x2

Tuleje belki - 40 zł/szt.
Amortyzatory - 140 zł/szt.
Mocowanie amortyzatora - 55 zł/szt ( to się rzadko psuje )
Sprężyny - 90 zł/szt.

RAZEM TYŁ: od 80 zł do 650 zł

Trzeba się wybrać na stację diagnostyczną sprawdzić amortyzatory.
Tuleje możemy sprawdzić w następujący sposób. Wchodzimy pod auto (kanał wymagany) i oburącz chwytamy za rurę od belki (lewa/prawa strona) i mocno szarpiemy, od razu widać luz na tulejach. Na przeglądzie dobry diagnosta też wychwyci luzy.

Na przód wszystko x2

Mocowanie amortyzatora - 45 zł/szt.
Łożysko oporowe amortyzatora - 16 zł/szt.
Sprężyna - 82 zł/szt.
Amortyzator - 155 zł/szt.
Kompletny wahacz - 165 zł/szt. lub "zestaw naprawczy"
tj. tuleja mała - 14 zł/szt., tuleja duża - 36 zł/szt., sworzeń - 37 zł/szt. Te trzy elementy wchodzą w skład kompletnego wahacza. Widać, że w całości jest drożej, jednak wymiana samych tulei i sworznia to też koszt rzędu 50-70 zł/wahacz.
Końcówka drążka kierowniczego - 32 zł/szt.

RAZEM PRZÓD: od 340 do 990 zł

Również jak w przypadku tylnej osi, wypadało by na stacji diagnostycznej sprawdzić co podlega wymianie.

Elementy jak: amory, sprężyny, tuleje, wahacze - wymieniamy parami ! Osobno można mocowania amorów, sworznie, gałki drążków kier.

Nie ma się co załamywać najwyższymi kwotami z reguły wszystko na raz nie padła, tak więc na początek pójdą pewnie tuleje, sworznie i/lub wahacze, tuleje tył. Nie masz stabilizatora więc z wymienionych części to one najczęsciej generują hałasy.


  
 
Cytat:
2008-01-21 21:19:43, jerico pisze:
No więc po kolei. Na tył wszystko x2 Tuleje belki - 40 zł/szt. Amortyzatory - 140 zł/szt. Mocowanie amortyzatora - 55 zł/szt ( to się rzadko psuje ) Sprężyny - 90 zł/szt. RAZEM TYŁ: od 80 zł do 650 zł Trzeba się wybrać na stację diagnostyczną sprawdzić amortyzatory. Tuleje możemy sprawdzić w następujący sposób. Wchodzimy pod auto (kanał wymagany) i oburącz chwytamy za rurę od belki (lewa/prawa strona) i mocno szarpiemy, od razu widać luz na tulejach. Na przeglądzie dobry diagnosta też wychwyci luzy. Na przód wszystko x2 Mocowanie amortyzatora - 45 zł/szt. Łożysko oporowe amortyzatora - 16 zł/szt. Sprężyna - 82 zł/szt. Amortyzator - 155 zł/szt. Kompletny wahacz - 165 zł/szt. lub "zestaw naprawczy" tj. tuleja mała - 14 zł/szt., tuleja duża - 36 zł/szt., sworzeń - 37 zł/szt. Te trzy elementy wchodzą w skład kompletnego wahacza. Widać, że w całości jest drożej, jednak wymiana samych tulei i sworznia to też koszt rzędu 50-70 zł/wahacz. Końcówka drążka kierowniczego - 32 zł/szt. RAZEM PRZÓD: od 340 do 990 zł Również jak w przypadku tylnej osi, wypadało by na stacji diagnostycznej sprawdzić co podlega wymianie. Elementy jak: amory, sprężyny, tuleje, wahacze - wymieniamy parami ! Osobno można mocowania amorów, sworznie, gałki drążków kier. Nie ma się co załamywać najwyższymi kwotami z reguły wszystko na raz nie padła, tak więc na początek pójdą pewnie tuleje, sworznie i/lub wahacze, tuleje tył. Nie masz stabilizatora więc z wymienionych części to one najczęsciej generują hałasy.



Pięknie dziękuję, o to mi chodziło... Jesteś wielki