Niegaśnie po wylaczeniu stacyjki.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam mały problem gdyz autko mi nie gaśnie gdy wyłacze stacyjke na zero, nawet jak wyjme przekaźnik to silnik nadal chodzi. zgaśnie dopiero gdy np. odepne przewódod apartu zapłonowego , zasilajacy od cewki albo ten elektryczny który sie łączy z minusem na cewce. niewiem co jest grane. Mam 2.0 dohc ale zapłon jest identyczny jak władowskich 1,5. Aparat mam klasyczny z prezerywaczem.

moze cos wymyslicie zradzicie ???
  
 
To już ciekawe, ja mam coś podobnego jeśli przy wyłączaniu silnika mam włączony kierunek - mogę wyciągnąć kluczyk ze stacyjki a silnik ani myśli zgaśnąć ale jak tylko wyłącze kierunkowzkaz to od razu gaśnie - mam po prostu już dobitą stacyjkę, która nie rozłącza prądu
  
 
Witam
Cytat:
2008-01-19 21:49:30, andrys20 pisze:
mam mały problem gdyz autko mi nie gaśnie gdy wyłacze stacyjke na zero, nawet jak wyjme przekaźnik to silnik nadal chodzi. . moze cos wymyslicie zradzicie ???


Masz 2 możliwoście, albo zwarcie w stacyjce, raczej w tej kostce co do niej wchodzi, albo w skrzynce elektrycznej..., a zerknij do skrzynki czy jakieś zwłoki bezpiecznika nie wpadły gdzieś tam i nie robią zwarcia.
  
 
skrzynke bym wykluczył bo mam nówkes ztuke, moze stacyjka jednak nawaliła, kupie nówke zobaczymy czy cos sie zaradzi
  
 
No może najpierw wyklucz inne rzeczy, za nim kupisz nową stacyjkę. Spróbuj rozłączyć tą kostkę co idzie od stacyjki, jak zgaśnie auto, to wina stacyjki.
  
 
To się dzieje tylko na gorącym silniku czy na zimnym też? Jak na gorącym to może to być spowodowane samozapłonem mieszanki od rozgrzanego do czerwoności nagaru zgromadzonego np na zaworze wylotowym.
  
 
zgarar niesetty jest niemozliwy do powstania gdyz silnik ma po remoncie moze z 5 odpaleń a wszystko było robone na tip to szlify i wszystkie nowe czesci. mam bardzo ostre walki. dzieje sie to niezaleznie od temperatury silnika.czyli jakas elektryka napewno.
  
 
W takim razie ja bym poszukał jakiegoś spięcia w instalacji...