Escort HTT

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chcialem sie dowiedzie opini o escorcie HTT dużo o nim słyszałem ale naprawde on jest taki dobry ?? ze go wszyscy zachwalaja - nie mowie widzialem jeden filmik na youtubie i zorbil na mnie wrazenie ale mozna cos wiecej?? moze ktos cos wie??
  
 
Podaj kolego stronke gdzie go mozna zobaczyc !!!! Czekam i Dzieki
  
 
Ale o co chodzi? Escort Cosworth? opinie o nim?
  
 
klik
  
 
Ford Escort RS Cosworth.

HTT to późniejsza wersja uż bez homologacji rajdowej. Silnik 2.0 turbo 228 kusy, stały napęd na 3 koła w stosunki 34:66.

Ogólnie niezła zabawka.

http://pl.youtube.com/watch?v=CwdMmVhtQqc

Tu macie exklubowe auto, którego właścicielm jest Azrael.


[ wiadomość edytowana przez: Snale dnia 2008-01-22 22:27:50 ]
  
 
Cytat:
2008-01-22 22:19:42, Snale pisze:
Ford Escort RS Cosworth. HTT to późniejsza wersja uż bez homologacji rajdowej. Silnik 2.0 turbo 228 kusy, stały napęd na 3 koła w stosunki 34:66. Ogólnie niezła zabawka.



przy napędzie na 3 koła na pewno ;P
  
 
Cytat:
2008-01-23 00:11:52, przem127 pisze:
przy napędzie na 3 koła na pewno ;P



  
 
Nie do końca wiem o jaka opinię chodzi autorowi tematu?
Bo pytanie sformułowane jest tak jak by chciał kupic Escorta właśnie w tej wersji, choć jak się domyślam nie to pewnie było celem. A co do opinii no cóż tu co najwyżej możemy podać kilka danych dotyczących osiągów takiego auta i na tym koniec. Bo w zasadzie z tego co mi wiadomo Tylko kolega AZRAEL posiadał takie auto. Nikt z nas tu obecnych nie był właścicielem takiego samochodu i obawiam się że pewnie nie wielu jechało nawet na prawym fotelu tego auta. Więc miarodajnej opini, oceny i wrażeń z jazdy jak i użytkowania Ci niestety nie damy.
A co do filmików .. jak dla mnie zupełnie nic one nie wnoszą bo nie da się obiektywnie ocenić auto po materiale filmowym ,nie wiesz ile procent możliwości auta wykorzystał kierowca,jakie kierowca sam miał umiejętności, jakie były warunki jazdy etc... no i każdy kto choć raz oglądał na żywo rajd czy wyścig wie że to samo wydarzenie sfilmowane okiem kamery nie oddaje dynamiki jazdy.


[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2008-01-23 00:30:35 ]
  
 
Wlasnie kolego zastanawiam sie nad kupnem takiego cacka z napedem 4x4 spotkalem ostatnio taka wersje w licytacji w GB ale poszla za ok 20tys Funtów wiec bardzo dorgo a po drogi przestraszylem sie takiej przerobki gdyz mogło by nie byc części u nas takich... Szukam teraz u naszych zachodnich sasiadow moze cos sie znajdzie ale tak jak wiem to szansa jest 1 do 10000 ale pieniadze na niego mam odlozone wiec czekam a narazie jeszcze z wyklym escortem cabrio mk VI 1.6 16v i chcialbym cos mocniejszego o dużo bo dowiedzialem sie ze 1.6 16v EFI nie jest podatny na żadne modyfikacje. Jeśli nie znajde Httka do konca maja to pomysle nad swapem w moim esie na silnik 2.0 Rs albo silnik od scorpio Coswortha podobno pasuje - czyatlem na innym forum.

Pozdro
  
 
Cytat:
2008-01-23 18:51:28, dandias pisze:
Wlasnie kolego zastanawiam sie nad kupnem takiego cacka z napedem 4x4 spotkalem ostatnio taka wersje w licytacji w GB ale poszla za ok 20tys Funtów wiec bardzo dorgo a po drogi przestraszylem sie takiej przerobki gdyz mogło by nie byc części u nas takich... Szukam teraz u naszych zachodnich sasiadow moze cos sie znajdzie ale tak jak wiem to szansa jest 1 do 10000 ale pieniadze na niego mam odlozone wiec czekam a narazie jeszcze z wyklym escortem cabrio mk VI 1.6 16v i chcialbym cos mocniejszego o dużo bo dowiedzialem sie ze 1.6 16v EFI nie jest podatny na żadne modyfikacje. Jeśli nie znajde Httka do konca maja to pomysle nad swapem w moim esie na silnik 2.0 Rs albo silnik od scorpio Coswortha podobno pasuje - czyatlem na innym forum. Pozdro



Na http://www.mobile.de jest ich sporo ale na auto w miarę dobrym stanie 40 tysi trzeba wyłożyć.
  
 
Cytat:
2008-01-23 18:51:28, dandias pisze:
Wlasnie kolego zastanawiam sie nad kupnem takiego cacka z napedem 4x4 spotkalem ostatnio taka wersje w licytacji w GB ale poszla za ok 20tys Funtów wiec bardzo dorgo a po drogi przestraszylem sie takiej przerobki gdyz mogło by nie byc części u nas takich... Szukam teraz u naszych zachodnich sasiadow moze cos sie znajdzie ale tak jak wiem to szansa jest 1 do 10000 ale pieniadze na niego mam odlozone wiec czekam a narazie jeszcze z wyklym escortem cabrio mk VI 1.6 16v i chcialbym cos mocniejszego o dużo bo dowiedzialem sie ze 1.6 16v EFI nie jest podatny na żadne modyfikacje. Jeśli nie znajde Httka do konca maja to pomysle nad swapem w moim esie na silnik 2.0 Rs albo
silnik od scorpio Coswortha podobno pasuje - czyatlem na innym forum. Pozdro


oj kolego kolego... po pierwsze wersja 4x4 to wersja standardowa -one tak właśnie wychodziły z fabryki,dwa na stronie którą podał SNALE w 15 sekund znalazłem ponad 40 ofert cossiego więc nie wydaje mi się żeby to było mało..., kolejna sprawa to zakladam że kolega nie bardzo orientuje się jaka jest chyba przeciętna cena takiego auta , a już tym bardziej nie wspominam o kosztach eksploatacji.
A co do swapa ... silnik od scorpio coswortha ma kilka cylindrów więcej ... nie wspominam o wielkości wadze ,oprzęcie etc... coś kolega chyba nie dokładnie wyczytał. I powiem szczerze coś mi się wydaje że już niby z założenia prosty swap silnika N7A przysporzy koledze problemu, więc tak daleko bym z reszta nie wybiegał.

Od razu mówię nie chce kolegi pozbawiać marzeń, ale jestem w 100% przekonany że przygoda z cossim na tym właśnie się skończy
  
 
Myślę że 15 000 € to kwota za jaką można kupić ładny egzemplarz. Za 20 000 € są już smakowite kąski Nie jest to auto które nadaje się do odbudowywania czy dłubania byle taniej kupić... lepiej wydać na zadbane
  
 
Cytat:
2008-01-23 19:13:16, Remarq pisze:
Od razu mówię nie chce kolegi pozbawiać marzeń, ale jestem w 100% przekonany że przygoda z cossim na tym właśnie się skończy



jeszcze sie na dobre przygoda nie zaczela a juz sie skonczyla