Czy mk4 ma tak dobre trzymanie drogi co mk5 i 6?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, miałem, mk5 i mk6 i powiem że nieźle sie trzymał drogi w zimie czy w lecie. Zastanawiam sie nad tym.
Mam teraz inne auto które niestety nie trzyma sie tak drogi jak moje pozostałe escorty.
Jako że odkąd nie mam escorta to zapomniałem już jak to jest grzebać w aucie więc zastanawiam sie nad kupnem mk4.
Pozdro Remik
Zapraszam do dyskusji.
  
 
duuuuzo zalezy od opon

u mnie mam wielosezon niby bierznik jest ale ostry skret przy 70 na lekko mokrym asfalcie i wywinalem 360 :/ od tej pory jezdze asekuracyjnie a na wiosne wywalam ten badziew z tylu
  
 
Kolejne wersje różnią się budową elementów zawieszenia, masami, rozkładem mas, wymiarami. Te wszystkie zmiany miały na celu głównie poprawe własności trakcyjnych = bezpieczeństwa.
Każdy widzi różnicę w wyglądzie MK3 (jakby wąski i wysoki) i np MK6 (szeroki i niski). Czy MK5 będzie mniej stabilna od MK6 nie potrafię jednoznacznie powiedzieć. Musi wypowiedzieć sie ktoś, kto przesiadal się z obu wersji w obie strony.
  
 
Dla mnie mk4 bardzo ladnie trzymala sie drogi. Jesli zawiecha byla w dobrym stanie, to tyl byl w mojej ocenie stabilniejszy niz w mk7, ktora mam obecnie. Ale to moje zdanie.
  
 
mk5 i mk6 miłem i oba chwale ale jak jest z mk4?
wiem że to już co innego niż mk5 i 6.
  
 
dokładnie chodzi mi o cabrio mk4 ale to chyba żadna różnica.
  
 
mk4 pieknie chodził bokami na lewej nodze- mk5 jest jakis stabilniejszy -przynajmniej moj xr
szybciej mi sie jezdzi mk5 ale mk4 był zwrotniejszy
moje zdanie