| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Jarecki001 BMW 5 e39 szczecin | 2006-10-22 08:05:53 Witam
Po pierwsze to nie tak do końca bo mam pojęcie jak wymienia się uszczeklę pod głowicą bo jestem po technikum samochodowym.Na forum prosiłem o dobre rady a nie kpiny.Myślę że każdy się ze mna zgodzi iz forum powstaje po to aby sobie forumowicze pomagali gdyż wielokrotnie mamy doświadczenie z którym możemy się podzielić.A chcę robić sam bo jak ogólnie wiadomo to wszyscy myślą że jak ktoś ma BMW to jest albo bandyta albo handlarz narkotyków i kasy ma dużo więc go można doić.Teroria o tyle błędna co głupia, no ale taki panuje przekonanie.Więc nie jeden mechanik bedzie próbował człowieka naciąć na kaskę i tyle. Tobie hz10 dziękuję za tak dobre rady, napewno skorzystam, mam tylko nadzieję iż inni forumowicze nie będą Ci dłużni i na swoje pytania dostaniesz taką samą odpowiedz.Ja jeżeli nie znam odpowiedzi na temat to się nie wychylam na forum. Tak więc pozdrawiam wszystkich forumowiczów i proszę o rady na co zwrócić uwagę przy wymianie uszczelki pod głowicą, jakie momenty dokręcania śrób itp bajery. Serdecznie pozdrawiam całe forum , i hz10 w szczególności za jego rady |
Gustaw6666 BMW e36 coupe 328 Poznań | 2006-10-24 03:03:45
czy nowe śruby są konieczne? I dlaczego? [ wiadomość edytowana przez: Gustaw6666 dnia 2006-10-24 03:04:12 ] |
hz10 BMW Member starachowice | 2006-10-24 19:33:33 a dlatego że stare sie lubią urywać podczas dokręcania |
miciak BMW Friend BMW E36 Katowice | 2006-11-04 20:38:41 siema
ile masz przejechane kilosow?? ty masz lancuch wiec zdecydowanie wiecej cie to pociagnie finansowo jak w wersji z paskiem bowiem moze sie okazac ze masz juz mocno zurzyte slizgi po ktorych prowadzi sie pasek, napinacze obowiazkowo do wymiany, sruby z glowki raczej tez, planowanie+sprwadzenie szczelnosci glowki, schemat samego rozrzadu moge ci wyslac no problemo Nm. do dokrecania glowicy tez znajde. nie jest to prosty rozrzad,napewno bedziesz potrzebowal jakies blokady np. do blokowania walkow rozrzadu... jak nie pracujesz przy samochodach lub nie masz kogos znajomego mechanika odradzam samemu robic bo mozesz naplochac. ja osobiscie z takich rozrzadow skladalem ostatnio V6 z mondeo ( taka sama konstukcja rozrzadu) 3 dni roboty z planowaniem glowicy i dostepem do materialow serwisowych i narzedzi. |
Kojot86 Pruszków | 2006-11-29 14:34:12 Siemanko. No wiec mam problem z uszczelką pod głowicą. Mianowicie: Na początku silnik się grzał (stojąc w korku bo podczas jazdy było ok). Pewnego razu silnik sie przegrzał i pod samochodem była ogromna plama (prawdopodobnie borygo). Mechanik powiedział ze może być tak że uszczelka jest juz do wymiany ale wymienił termostat, chłodnice zalał płynem i wszystko śmigało w jaknajlepszym porządku. Do czasu. Minął miesiąc i stojąc w korku znowu wyciek płynu. Dodatkowo przestało ogrzewanie działać (dmucha ciągle zimne powietrze jakby klimatyzacja ). Czy robić uszczelkę czy kupić nowy silnik? Mechanik lekko zaprzyjaźniony powiedział ze minimum 1000 zł ale może być więcej po rozebraniu silnika. Proszę o odpowiedź... |
hz10 BMW Member starachowice | 2006-11-29 15:57:54
bo mechanik chce cie ![]() |
Kojot86 Pruszków | 2006-11-29 22:29:43 hz10 a nie sadzisz ze raczej nie chcial wygdymac skoro na poczatek chcial zrobic tak zeby nie bylo duzych kosztow? poza tym myslalem ze mechanik to dyma wtedy gdy mowi zeby wszystko wymienic a nie tylko to co faktycznie potrzeba wymienic. teraz jakas inna moda jest? zeby robic mniej i mniej kasy brac? poza tym powiedzialem ze zaprzyjazniony wiec raczej nie chce nabijac w butelke. chodzi mi tylko o to czy lepiej zrobic ta uszczelke (i nie wiadomo co jeszcze) czy silnik kupic lub szrota jakiegos i wymienic silnik. |
hz10 BMW Member starachowice | 2006-11-30 00:36:38 a sprawdzałeś wicso, korek od płynu, pompe wody trzeba eliminować rzeczy najprostrze żeby sie potem nie okazało że cała energia psu w dupe a najlepiej to podjedź do takiego mechanika który ma płyn co reaguje ze spalinami w chłodziwie i będzie wszystko jasne |
Kojot86 Pruszków | 2006-11-30 13:13:59 Zrobilem test na przedmuch. Nie ma spalin w chlodnicy. Samochod grzeje sie tylko jak stoi. Wiec wychodzi na to ze sprzeglo wiskozowe. Tylko nie mam pewnosci czy to jest to. Nie martw sie o to czy masa energii psu w dupe. Bo sam mi dzisiaj polecil serwis z tym urzadzeniem do sprawdzania uszczelki pod glowica. Wiec teraz jest problem tego czy wentylator chodzi tak jak powinien czy chodzi zdecydowanie za slabo. Nowe sprzeglo w serwisie kosztuje 600-800 zl. Zamiennik "sachs" niecale 300. |
esiue30 Kozienice | 2006-12-05 14:33:37 jeżeli nie masz ogrzewania ta raczej wisko ci nie pomoże |
michal841212 bedzin | 2008-01-27 16:33:23 Witam.Ja wlasnie jestem w trakcie wymiany uszczelki pod glowica w bmw 528i poniewaz ubywalo mi plynu w chlodnicy i za mna unosila sie para jak jechalem .Mam teraz problem poniewaz nie wiem z jaka sila dociagnac glowice.posiadam klucz dynamometryczny tylko nie wiem z jaka sila dociagnac.Czy wie ktos moze z jaka sila trzeba ja dociagnac?Z gory dzieki za wszystkie informacje.Pozdrawiam. |
elroy_85 BMW Friend e39 świętochłowice | 2008-01-30 19:02:34
moment to jedno ale kolejność to drugie, wiem że ktoś o tym pisał na forum , poszukaj dokładnie a napewno znajdziesz! |