MotoNews.pl
  

Tylne zaiewszenie drazki wzdluzne i poprzeczny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie jestem pewny czy polaczenie gumowo metalowe w drazkach klasyka powinni pracowac na tej gumie czy na tulejach?? bo jak sie za bardzo dokreci sruby to wtedy pracuje na gumach i nie wiem czy tak powinno byc. rok temu wymienialem te gumy i dzisiaj tez bo byly luzy pracowaly na gumach wiec jak jest prawidlwe w koncu czy to po prostu byla h...wa guma??

aj sorry prosze moderatora o przneisienie do dzialu technicznie




[ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2008-03-30 16:17:22 ]
  
 
Sprawa jest nastepujaca z tymi polaczeniami. Podczas zakupu gumowych tulei musisz zwrocic uwage aby byly jak najtwardsze nie kupuj miekich. Podzczas wciskanie tulei stalowych w te gumowe najlepiej swazowac nieco brzegi i posmarowac wazelina. Gdy masz juz gotowy drazek z wcisnietymi tulejami gumowo-stalowymi przykrecasz go do nadwozia najmocniej jak potrafic tylko uwazac by nie zerwac srub. i tak ma to pracowac.
  
 
Czyli rozumniem , że te tuleje maja pracowac na gumach ?? tzn: podczas skoku zawieszenia drążek obraca się o te kilkanaście stopni nie na tuleji osadzonej na śrubie tylko na gumie osadzonej w drążku i między tuleją i tak jest zgodnie z założeniami projektowymi konstruktorów??
  
 
Ja mysle ze to powinno byc tak jak i w "tulejach gumowo stalowych w wahaczach" maja pracowac na skrecenie gumy- a nie na obracanie sie gumy czy tulei.
  
 
Cytat:
2008-03-31 12:53:37, BA3_CCCP pisze:
Czyli rozumniem , że te tuleje maja pracowac na gumach ?? tzn: podczas skoku zawieszenia drążek obraca się o te kilkanaście stopni nie na tuleji osadzonej na śrubie tylko na gumie osadzonej w drążku i między tuleją i tak jest zgodnie z założeniami projektowymi konstruktorów??


Na tym właśnie polega amortyzujące działanie tulei gumowo stalowych
  
 
Cytat:
2008-03-31 14:53:29, andrzej_krakow pisze:
Na tym właśnie polega amortyzujące działanie tulei gumowo stalowych



no kurcze panowie to zmienia moje myslenie bo bylem pewny ze brakuje jakichs specjlanych podkladek albo ze za mocno dokrecam te polacvzenia, pewnie chodzi o to ze te tuleje by szbciej sie scieraly niz gumy zuzywaly?
  
 
witam

mam pytanie apropo drążków reakcyjnych w klasyku

czy w ladzie 2107 drążki reakcyjne są takie same jak w nivie ?

pozdrawiam
  
 
tak, to to samo.


[ wiadomość edytowana przez: bartixr dnia 2012-05-24 17:00:17 ]