Camry 2.0 td

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem od 3 miesiecy posiadaczem Toyoty camry 2.0td 89r kombi. Zalogowałem sie na to forum w oczekiwaniu, że zanjde wątki jej poświecoene. Okazało sie jednak, ze posiadaczy jest mało a watki na temat tego auta są rozrzucone po całym forum. Dlatego proponuje stworzenie wątku poświeconego tylko dal tego auta.

  
 
Moja toyota ma zdjete turbo, jednak przymierzam sie do ponownego założenia. Zasatnawia mnie tylko czy wytrzyma to silnik. Ostanimi czasy kiedy chciałem dolać oleju do silnika po zdjeciu korka zauwazyłem że doś mocno dmucha spod niego. Czy może to swiadczyć o tym że silnik staje sie nie szczelny. Czy turbina może powiekszyć ten problem.

Drugi problem to centralny działa tylko kiedy otwieram auto a kiedy chce zamkną to już nie. Musze zamykać wszystkie zamki po kolei. Co zrobic z takim fantem?

Trzecia sprawa czy ktoś z was ma moze namiary na jakiegoś dobrego mechanika w warszawie, który serwisuje takie stare toyoty?

Z góry dziekuje za pomoc.
sam moge służyć jakim prospektami elektroniki camry tyle że nie diselka, pluz schematami naoprawczymi do automatycznej skrzyni biegów i wymiany blach ( wszystko niestesty do benzynowych wersji). sam szykam wszystkiego do diselka ponieważ zamierzam troche odrestaurować to auto. Pozdrawiam
  
 
1989 rok to nie jest aż tak stare auto myślę, że temat przeniosę na techniczne aby cieszył się większym powodzeniem.
  
 
Cytat:
2007-04-02 18:25:20, tygrys71 pisze:
[...]Ostanimi czasy kiedy chciałem dolać oleju do silnika po zdjeciu korka zauwazyłem że doś mocno dmucha spod niego. Czy może to swiadczyć o tym że silnik staje sie nie szczelny.



To chyba normalne w dieslu ? Trochę to inaczej działa niż benzyna...
Misiek, kopciuchmaster, melduj jak to jest !?

Cytat:
Czy turbina może powiekszyć ten problem.



Raczej nie. Z turbiną będzie się lże silnikowi oddychało i tyle.

Cytat:
Drugi problem to centralny działa tylko kiedy otwieram auto a kiedy chce zamkną to już nie. Musze zamykać wszystkie zamki po kolei. Co zrobic z takim fantem?



Otwierasz i zamykasz kluczykiem czy pilotem ?
Przyciskiem od centralnego działa wszystko dobrze ?

Cytat:
Trzecia sprawa czy ktoś z was ma moze namiary na jakiegoś dobrego mechanika w warszawie, który serwisuje takie stare toyoty?



Sam jesteś stary !!
Twoje auto jest co najwyżej w wieku średnim, znaczy się przeżywa drugą młodość
Babcia, zbluzgaj człowieka za te herezje !
Pozdro.



MisiekII
U mnie też dmucha ale nie tyle z korka (nie sprawdzalem) co z "gniazda" bagnetu oleju. Norma.

[ wiadomość edytowana przez: MisiekII dnia 2007-05-05 14:06:15 ]
  
 
jak teraz masz zdjete turbo i jak masz wtryski i pompe wtryskową o turbodiesla to chyba straszny muł sie zrobił no nie ?
znajomy kiedyś kupił omegę 2.3 td z rozwaloną głowicą i założył tam głowice od zwykłego wolnossącego ale wtryski i pompa zostały od TD i muł był nie z tej ziemi zbierał sie jak fiat 126p z kompletem pasażerów
  
 
No dobra nie jest stare! Jest wspaniałe to prawda!! Zkochałem sie od kiedy usiadłem za kułkiem!! Ergonaomia tego samochodu zrobiła na mnie piorunujace wrarzenie!! Oraz na koledze to ma Merca w124. Widoczność jest super!! Gdyby tylko blachy były lepsze to był by cód!! Ale códów nie ma turbie juz kupiłem pozostaje kwestaja jej małej regenracji no i założenia. Na czesci już jarozłozyłem ma luzy na panewkach ale same wiatraku są w dobrym stanie. Boje sie jedna ciągle o te przedmuchy kiedy wyjmuje bagnet od oleju dmuch, korek od oleju tez dmucha Moze znacie kogos w okolicach warszawy kto sie zna na tych silnikach, bo moi mechanicy nie znaja sie na dislach i grzebac by nie chcieli ale pokazali mi ze tam gdzies ciekanie olej(tzn jest gdzies nieszczelnie od tyłu silnika) no i na pompie paliwowej czsami sie pojawia ropa(pompa jest mokra)

Co do centaralnego to to nie ma pilota ale z checią bym miał jak macie jakis pomysl jak to zrobic to z checia posłucham. W aucie są pozostałości po alarmie, który kiedyś został odłaczony. Zamykam kluczykiem. Ten centralny to irytujaca sprawa bo nie działa zamek w klapie, była penie wymieniana. Wiec nie mam jak zamknąć klapy.
Ostanio udało mi sie zrobić tylne wycierczke
Nowy problem to rdza od dołu na podłodze.

Co do braku turbo, wymieniłem ostanio olej i filtr oleju. Po pierwsze auto ścichło. Zaczeło powiem szybciej nawet troche jeździć. Jest troche mólowate ale to kwestaja techniki po prostu nie ciągne go wysoko bo disel ciągnie najlepiej na dole. Napewno jestesm szybszy od malca a dynamika przy wiekszych predkosciach moze byc. Choc powiem szczerze ze jak sie rozpedze to nie lubie chamowac co powoduje czasmi troche dramtyczne sytuacje a jak wyprzedzam to jak bombowcem długi rozbieg i na styk starcza miejsca. To auto uczy tez kilku rzeczy. po pierwsze jak operowac gazem, uczy myslenia na drodze i kombinowania w miescie-tu sie liczy technika Uczy spokojnej jazdy.

PODRAWIAM WSZYTKICH MIŁOŚNIKÓW TEJ MARKI
  
 
Czesc

Jezeli jest ktos kto przeczyta ta wiadomosc to bedzie chyba cud , bo nie ma duzo osob jezdzacych tą toyotką. Ja mam camry 2 2.0TD w koncowki 1989.

Ostatnio dzieją sie z nią rzeczy dziwne ... Ogolnie komfort jazdy jest super ale cos sie dzieje z turbina . Auto nagle stracilo moc jakby sie zamulilo. Jak przyspieszam to na liczniku jak zalacza sie turbo to pali sie przez chwile do poki nie wejde na wyzsze odbroty wtedy zapala sie lampka brązowa sygnalizujaca jakby cos bylo nie tak. Nie wiem dokladnie co moze doradzicie ? Czy moze byc to zawor podciśnienia turbiny?