Akumulator BOSCH

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!

mam pytanie czy akumulator 88Ah/740 boscha bedzie dobry do 2.5 td ??? nie jest za mocny ???
  
 
za mocny to nigdy nie bedzie, co najwyzej moze byc za slaby
  
 
bedzie dobry w polowie omeg 2,5 td jakie widzialem byl 92Ah (ja tez taki mam), w drugiej polowie byl 74Ah (ponoc montowany fabrycznie). Skoro 92Ah potrafi jezdzic przez kilka lat i dzialac, to wszystko co pomiedzy tez bedzie dobre
  
 
Cytat:
2008-01-29 20:38:48, fatboy82 pisze:
za mocny to nigdy nie bedzie, co najwyzej moze byc za slaby




czyli 88AH/740 jest wsam raz ??? bo podobno mocniejszego np 90 lub 95 alternato nie naładuje ???
  
 
Cytat:
2008-01-29 21:18:33, chemik333 pisze:
bedzie dobry w polowie omeg 2,5 td jakie widzialem byl 92Ah (ja tez taki mam), w drugiej polowie byl 74Ah (ponoc montowany fabrycznie). Skoro 92Ah potrafi jezdzic przez kilka lat i dzialac, to wszystko co pomiedzy tez bedzie dobre




uff ! no to jestem spokojny bo troche kasy na niego dzisiaj wywaliłem, w moim starym był dziwny objaw i tysiace teori elektryków, nzalazłem facet który zapytał gdzie co kiedy i odrazu powiedział bym pojechał po nowy no i dzisiaj po zmianie akum w końcu normalna praca .
  
 
A jakie miałeś objawy??
  
 
Cytat:
2008-01-29 23:30:05, sewcio pisze:
A jakie miałeś objawy??




po odpaleniu przygasały swiatła i gasło radio, lub dziwne trzaski w głosnikach jak by zwarcie na kablach, mrUzenie swiateł w kabinie na wolnych obrotach jak bys miał zrabaną jarzynówka, czesto tez po odpaleni miałem rozbłysk na liczniku kontrolek i podswietlenia deski rodzielczej co wskazywało by na niestabilne napiecie a juz co niektórzy wysyłali mnie po nowy regulator albo wymiane całego alternatora bo pewnie pada itd. no i cholernie słabe swiatła mijania. Wienc zapakowałem tyłek i pojechałem do elektryka i powiedział zmien chłopie akumulator bo alternator ładuje 14,2 regulator stabilne napiencie daje klemy czyste, masa jest to niema co grzebać w elektryce.