Cieknie magłownica górą

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Patrzę, a tu krople pod samochodem. Doszedłem już do tego, że puściła przekładnia w miejscu wejścia wałka. Proszę bardziej doświadczonych przez los o informacje:
1. Czy uszczelnienie tego miejsca wymaga wyjęcia magłownicy?
2. Czy muszę luzować belkę?
  
 
znaczy przy przekladni kierowniczej? jesli tak to masz szczescie .. gdzie na forum jest opis, nawet mialem go zapisanego ale nie moge znalezc


jesli cieknie na walku wystarczy zmienic uszczelniacz..
po krotce

wyciagasz fotel kierowcy... odkrecasz drazek idacy od kierownicy... sciagasz oslone, potem segera i na koniec uszczelke...
koszt nowej uszczelki i segera cos okolo 60zl

skladasz i cieszysz sie ze nic nie cieknie
  
 
Z tym fotelem kierowcy to lekka przesada, no chyba, że ktoś chce się położyć wzdłuż w aucie... jak kto woli, moim zdaniem jest to niepotrzebne. Nie pamiętam dokładnie, ale oprócz uszczelniacza jest jeszcze jakaś zaślepka-pierścień - też warto to wymienić.
  
 
Robiłem kiedyś regeneracje w swoim, mam z tego fotorelacje, ale powiem, że chciałbym zobaczyć jak koledzy robią to jak ginekolodzy - przez małą dziurkę w podłodze . Dla mnie 100% pewności, że będzie dobrze to wyjęcie magla na stół.
Powodzenia.
  
 
Dzięki za podpowiedzi.
Zbiorę materiały i w wolnej chwili powalczę z problemem.
  
 
A u mojego ojca magiel w tym miejscu przestal cieknac...paradoksalnie po wymianie plynu na nowy.Ojciec dolewal, dolewal, az w sumie dolal pelny litr i przetalo cieknac sam sie dziwie