[125P] Polski Fiat 125P 1979 r. do KJS

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam chcialem wam zaprezentowac swojego blue. Kupiłem go jesienią zeszłego roku od milego starszego pana, który był jego włascicielem ostatnie 24 lata. Auto było w stanie dobrym i idealnie moim zdaniem nadawało się na przystosowanie do KJS-ów. Buda co najważniejsze zdrowa, nieskoszona, podłużnice stan super jak i cała podloga.

Po paru miesiącach jazdy nim i zbieraniu funduszy nadszedł czas na delikatne przeróbki.

Ale po koleji, najpierw wygladał tak:



małe zmiany na zewnatrz auta aby podkreslic jego przeznaczenie i zastosowanie:




za zmianami stylistycznymi ruszyły równiez prace nad wnętrzem auta, zostało ono zupełnie zmodernizowane poprzez pozbycie sie wszystkiego co niepotrzebne, łacznie z zamontowaniem foteli kubełkowych i pasów trzypunktowych:








ale niestety cały czas auto wymaga modyfikacji. W przygotowaniu jest silnik od poloneza tracka 1600 wzmocniony, który tez zostanie poddany totalnej modyfikacji przez zastosowanie: wał korbowy wywazony, odchudzony i wypolerowany, korbowody odchudzone i wypolerowane, sportowy wałek od Światka, kolektor wydechowy 4-2-1, planowana głowica, powiększone kanały wylotowe, polerowanie co sie da w głowicy, odlezone koło zamachowe, modernizacja gaźnika, sportowy stozek, cały ukł. wydechowy oparty na średnicy 50 mm, przelotowy. Moc szacowana po przeróbkach bedzie się wachała około 100 KM, moment może nawet uda się 170 Nm, ale będzie to wszystko sprawdzone na hamowni.
Zawieszenie do modernizacji również, czyli wszystko co mozliwe to nowe lącznie z tylnim resorem utwardzonym i obnizonym, do tego nowe amorki KYB niebieskie oraz przyciecie tylnych mocowań resora, zawieszenie przód, oczywiscie wszystko nowe, łącznie ze sprężynkami od poloneza tracka przyciete o 2,5 zwoja oraz nowe amorki KYB niebieskie.
Układ hamulcowy równiez bedzie wymieniany.

W planach jest tez zrobienie elektroszpery oraz wstawienie klatki do auta, pozbycie się zderzaków oraz haka
Tyle co mnie jeszcze czeka a na razie auto reprezentuje się tak i nawet jeździ




oczywiscie dalsze modernizacje udokumentowane fotkami będa tu wklejane
  
 
bardzo ładny, a najładniejszy ten kubełek co to pilot ci w nim dyktuje
  
 
Cytat:
2007-02-14 18:34:55, 3zeR_MDS pisze:
bardzo ładny, a najładniejszy ten kubełek co to pilot ci w nim dyktuje



Mam nadzieję że szczęśliwy bedzie , muszę jeszcze go polatac
  
 
z obecnymi felgami wygląda prawie jak subaryna

a tak serio - ładna robota, choć od strony mechanicznej dużo jeszcze pracy przed Tobą

życzę powodzenia
  
 
zagospodarowanie wnętrza szczególnie tylnej jego części poporstu mistrzowskie! koła mi jakoś nie leżą... bardziej pasowałby tu poszerzone stalówki białe, ale z wiadomych względów ich dostępność może być trudno, osobiście dałbym orginalne 5,5x13 z poloneza
  
 
nareszcie jakis fajny niemaluch
  
 
Mileś, z tym obniżaniem mocowania resora to uważaj. Ramzes tak zrobił i miał problemy z dyfrem. Podobno nie jest to wtedy wszystko równo i się atak wyrabia, nie mówiąc o krzyżakach.

Poza tym, furka spoko - podoba mi się. Jak już wcześniej napisano - duże wrażenie zrobił na mnie porządek w tylnej części =))
  
 
Mileś poznał jełopów z PGR i zachorował z wnętrzem to było tak :
podczas któregoś treningu ciagle albo ja albo kierowca uderzalismy nogami o tunel środkowy wiec namowiłem milesia zeby go wywalił jak pofruneła jedna rzecz to za nią całe wnętrze i ot stało sie doszły kubły pasy kiera z mega odsadzeniem, zawias przeszedł metamorfozę i conajważniejsze kierowca zaczą wkoncu jezdzic odważnie i widowiskowo ale i tak go nie lubie joke
  
 
no wnętrze urządzone bardzo fajnie
nie ma niczego co niepotrzebne i reszta porządnie i estetycznie umocowana.

z zewnątrz ciekawie, chociaż może okrągłe halogeny wyglądałyby lepiej.
  
 
Cytat:
2007-02-14 22:33:19, dave-rallymaniak pisze:
chociaż może okrągłe halogeny wyglądałyby lepiej.



Znacznie lepiej np. z żółtymi szkiełkami dlaczego? pasowałyby do koloru felg.
A środek tylko wprawia mnie w obłęd dlaczego? sam chcę tak mieć !!
  
 
mała aktualizacja

  
 
no wedlug mnie zdecydowanie lepiej bez tych naklejek za duzo ich bylo kolka tez fajnie sie prezentuja na aucie, to sa 14stki ??? jakie oponki ???? fajnie leza tylko czy tak samo sie dobrze spisuje przy upalaniu ????
  
 
Cytat:
2007-04-04 16:23:32, bimber1 pisze:
no wedlug mnie zdecydowanie lepiej bez tych naklejek za duzo ich bylo kolka tez fajnie sie prezentuja na aucie, to sa 14stki ??? jakie oponki ???? fajnie leza tylko czy tak samo sie dobrze spisuje przy upalaniu ????



14 od tracka, z tyłu oponki 185/55, z przodu 195/60 michelinki, profil kola z tyłu nie różni się od standardowej 13 kanta, a i trzymanie o niebo lepsze na szerszym kapciu
  
 
no i malina
Zdecydowanie lepiej wyglada bez tych naklejek ::
Wywalilbym mu jeszcze ta gumowa oslone atrapy(chociaz na ostatnich fotkach chyba juz jej nie ma)i zamienil te prostokatne halogeniki na okragle tak, jak ma Bimber
>

[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2007-04-04 18:16:16 ]
  
 
z naklejkami był fajniejszy teraz czegoś mu brakuje...
  
 
Cytat:
2007-04-05 12:04:13, CEHU pisze:
z naklejkami był fajniejszy teraz czegoś mu brakuje...


może gleby z tyłu,okrągłych halogenów,nieco mniejszych kółek,malowania/oklejenia które "rozweseli" auto ?



-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
może tak
ale czegoś mu brakuje niby wszystko na miejscu ale...
  
 
Wszystko na miejscu, staranne wykonanie, nawet taka rzecz jak boczki - to robi wrażenie. Wzorowy porządek, normalnie jak w wojsku Miles125 po prostu szacun
  
 
Mała prezentacja
kant
  
 
kawał dobrego auta