Carina po regulacji sie dławi (LPG)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, wspominałem na OT ale tu prędzej ktoś mi podpowie
Odebrałem dziś auto od gaziarzy, mieli wymienić świece, filtr gazu i wyregulować instalacje (Lovato na silniku krokowym w Cari 3sfe). Po odbiorze problemów nie stwierdzilem bo jechal zimny na ssaniu jeszcze i bylo ok, jak sie nagrzal to sie zaczelo dławienie na starcie, tak jak by bral lewe powietrze, trzeba przegazować na sprzegle zeby ruszyl bez dławienia, jak sie rozbuja to jedzie ale przy redukcji na niskiej predkosci i depnieciu na 2 do deski znowu duszenie i nie wchodzi na obroty...dopiero jak sie zdejmie noge z gazu i powoli dodaje to zaczyna jechac....dramat. Dodam ze membrana byle pol 8mcy temu wymieniana, filtr powietrza 2 mce temu, zeby ssał lewe powietrze nie zauwazylem...Krakowscy gaziarze to dramat...Ktos pomoże??
Z góry dziękuje
  
 
Masz zbyt ubogo.Wracaj do gazowników niech poprawiają lub naucz sie sam regulowac bo nie jest to trudne.
  
 
Na jałowym pewnie ma dobrze ustawione, ale PWA może mieć za nisko i zanim się otworzy attuator to ją dusi.
Ale to tak sobie tylko gdybam...
Ogólnie rzecz ujmując spieprzona regulacja
Pozdro.
  
 
Carinus moze jakas podpowiedz odnosnie regulacji bo uzerania sie z gaziarzami mam dosyc, nie respektuja gwarancji uslugi gdybym wiedział jak z przyjemnoscia sam to zrobie pozdro i dzieki za pomoc
  
 
Jeżeli nie masz programu i kabelka do sterownika gazowego to jedynym wyjsciem jest ominięcie tego i założenie zwykłego recznego zaworu regulacji gazu.Do czasu jak nie znajdziesz dobrego fachowca musisz pojeżdzić na regulacji recznej.Zakładam że masz prawidłowo dobrany mixer i reduktor do silnika.Nie będę sie rozpisywać nad sposobem regulacji bo to znajdziesz na forum LPG dokładnie rozpisane krok po kroku.
  
 
Cytat:
2008-02-02 01:34:13, marky83 pisze:
..., nie respektuja gwarancji uslugi ...



Yyy, skąd oni się wzięli? Rozumiem że wzięli pieniądze na usługę, którą delikatnie mówiąc spieprzyli i umywają ręce. Pierwszy raz słyszę o takim przypadku. Wobec prawa nie mają szans, ale skoro tak, nie ma sensu oddawać w ich ręce samochodu, jeszcze popsują coś specjalnie... Dodaj ich tylko gdzieś w wątku o serwisach... i poszukaj normalnego zakładu. Podstawowy sprzęt gazowników to analizator spalin, ja nie polecałbym ustawiania instalacji bez tego "gadżetu". Napraw to jak najszybciej bo jazda na zbyt ubogiej mieszance jest bardzo niekorzystna dla silnika, spalanie w tłoku odbywa się w wyższej temperaturze, a to może powodować wypalanie zaworów, przegrzewanie głowicy silnika itd.

Pozdrawiam
  
 
Hej, dzieki za rady, powalcze z nimi jeszcze jutro, jak nie będa chcieli załatwić tematu to faktycznie wsadze śrube i poszukam prawdziwego fachowca od gazu. Apropo fachowców, czy ktoś ma doświadczenia z krakowskim Fugazi??Obiło mi sie o uszy że znaja sie na rzeczy?
Pozdrawiam!
  
 
No panowie dali sie namówić na naprawe gwarancyjną, 3 razy regulowali zanim przestal sie dławić i nawet jestem zadowolony, trzyma wolne obroty na ok 750, odchodzi z miejsca, czasem tytlko leciutka, sekundowa przymółka przy ostrym starcie ale idzie jak rakieta do 5-6tyś obr bez problemu na 1 i 2 biegu, wiecej nie mialem okazji dzis go przetresowac, za duzy ruch na poczatku na analizatorze miał ok 25% O2 do 12% CO2 co chyba było zbyt duza wartością, dopiero po podpieciu do kompa udało im sie go dostroic, zobaczymy jeszcze tylko jak spalanie...dodam że w mieście na krótkich, 5km trasach jakie pokonuje do pracy norma dla niego bylo 17l gazu(trasa 10l przy Vśr 100km/h), może mnie miło zaskoczą??
Pozdrawiam wszystkich "uszczęśliwionych" koniecznością LPG
  
 
Cytat:
2008-02-04 11:48:32, marky83 pisze:
[...]dodam że w mieście na krótkich, 5km trasach jakie pokonuje do pracy norma dla niego bylo 17l gazu



Zdecydowanie za dużo. 14 - zgoda, 15 - ...jeszcze jakoś do przeżycia pod moim butem, ale 17 ??


Cytat:
(trasa 10l przy Vśr 100km/h)



Gdzie Ty takie średnie wykręcasz ??
Przy średniej w okolicach 100km/h to mam spalanie jak po mieście lub minimalnie mniej !
Pozdro.
  
 
hehe jezeli chodzi o spalanie to faktycznie to auto mnie tez czesto zaskakuje a 10 (do 11 na klimie) bierze mi na trasie kraków - sandomierz lecąc spokojnie 90-100 pustym autem, z racji trasy nie da sie lepiej pocisnąć a spalania w mieście to wogole abstrakcja ale tak jak pisalem, to sa krótkie trasy a wynik jest reprezentatywny bo mierzony wielokrotnie. Inna sprawa że często lubie go pociagnac do 5000obr co powoduje wir w zbiorniku chociaz i tak wydaje mi sie to za duzo, tak jak piszesz racjonalnym wynikiem byloby ok 15l. W zeszlym roku w zwiazku z niezauważonym przez dluzszy czas lewym powietrzem jezdzilem na srubie i w zimie w miescie dochodzilo do 21l - to byl dopiero fenomen! Po zlokalizowaniu zrodla powietrza włozyłem zpowrotem krokowy i wrocil do 17l, zobaczymy jak po tej regulacji ( wkońcu swiece nowe, filtr gazu nowy, membrana 6mcy, filtr powietrza poltorej mca)
  
 
Cytat:
2008-02-04 20:42:15, marky83 pisze:
[...] a 10 (do 11 na klimie) bierze mi na trasie kraków - sandomierz lecąc spokojnie 90-100 pustym autem, z racji trasy nie da sie lepiej pocisnąć



Aaa... i wszystko jasne. Znaczy się średnia 60-70km/h
To u mnie podobnie

Cytat:
a spalania w mieście to wogole abstrakcja ale tak jak pisalem, to sa krótkie trasy a wynik jest reprezentatywny bo mierzony wielokrotnie. Inna sprawa że często lubie go pociagnac do 5000obr



To samo, dom-praca-dom, czasem jakieś zakupy...
Żona zadająca pytanie: czy my już lecimy ?
Córka wołająca z tyłu: startujemyyyy !!

Cytat:
co powoduje wir w zbiorniku chociaz i tak wydaje mi sie to za duzo, tak jak piszesz racjonalnym wynikiem byloby ok 15l.



Ot co. Do 15 nic nie ruszam, powyżej zaczynam szukać co jest nie tak


Cytat:
[...]zobaczymy jak po tej regulacji ( wkońcu swiece nowe, filtr gazu nowy, membrana 6mcy, filtr powietrza poltorej mca)



Będzie pan zadowoloooonyyyyy
Pozdro.