Stag 300 czy to dobre połączenie z Hondą.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy czy ktoś może mi powiedzieć czy auto marki Honda Civic z silnikiem 14 z 2003roku może dobrze chodzić na gazie np.na sekwencji stag 300, sterownikiem firmy stag 300, rrduktor Tomasetto, wielozawór, Tomasetto.Założyłem tą sekwencję i mam małe kłopoty z niskimi obrotami, autko nierówno schodzi z obtrotów.
  
 
Do Hondy warto pomyslec nad lubryfikacja. Co do staga to mysle że może croma1 ci pomoże i go odwiedzisz.
  
 
Cytat:
2008-02-05 15:53:49, Rzempi pisze:
Czy czy ktoś może mi powiedzieć czy auto marki Honda Civic z silnikiem 14 z 2003roku może dobrze chodzić na gazie np.na sekwencji stag 300, sterownikiem firmy stag 300, rrduktor Tomasetto, wielozawór, Tomasetto.Założyłem tą sekwencję i mam małe kłopoty z niskimi obrotami, autko nierówno schodzi z obtrotów.



Sam STAG300 to bardzo dobry sterownik, tylko problemem są standardowo wkładane przy nim wtryskiwacze Valteki lub Raile, jeśli się trochę dopłaci do lepszych wtryskiwaczy typu MagiJet lub Planijet iodpowiedniego do mocy auta reduktora to działa to wszytko bardzo dobrze nie ustępując Prinsowiczy BRC itp.

Twoje problemy z zejściem z obrotów to zapewne wtryski plus niedokładna regulacja.

pzdr. Grzesiek
  
 
Teraz coraz modniejsze stają się właśnie Planijety, tylko jest jeszcze mała wiedza na ich temat no i sa droższe od MagicJeta.
  
 
A jakiego koloru są wtryski MagicJet ?
  
 
Cytat:
2008-02-07 14:39:31, belgrano pisze:
Teraz coraz modniejsze stają się właśnie Planijety, tylko jest jeszcze mała wiedza na ich temat no i sa droższe od MagicJeta.




Ja w swoim aucie właśnie od jakichś 3 tys. km testuje Planijety i już w tej chwili wiem że był to bardzo dobry wybór, nastepne auto z LPG też zrobie na Stag300 + Planijet , na chwile obecna powiem tak, uprzednio miałem Raila i nie ma porównania, dużo stabilniejsze wolne obroty[ w zasadzie tak jak na PB], lepsze zejście z obrotów [na Railu czasem lubiał strzelać sobie w wydech przy hamowaniu silnikiem], dużo większa wydajność w porównaniu do Raila z taka samą dyszą i na tym samym ciśnieniu gazu puszczonym plus trochę mniejsze spalanie.

Tak więc jeśli ktoś myśli zakładać wtrysk gazu oparty na STAG300 to niech dołoży trochę do wtrysków i będzie naprawdę zadowolony.

No i popierajmy polskich producentów, wszakże producent PlaniJetów jest z mego koziego grodu Lublina

Pzdr. Grzesiek
  
 
Ostatnio na forum AC staga też prym wiedzie MagicJet i Plani. Narazie to tylko ludzie z AC tam piszący mają suszenie głowy aby wsadzac je do kitów.