1,8 16V 115KM + osprzet =>ile trzeba wyłożyc $ ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam .CHcialem sie dowiedziec ile mnie by wyniosl silniczek 1,8 16V (115KM) z przebiegiem ok. 100tys. + osprzet to tego silniczka no i czy skrzynia podpasi od 1,3 (w co chyba watpie) Chcialem jeszcze zapytac czy w Focusach tez byl montowany owy w/w 1,8 Zetec(zalezy mi zeby byl nie zajezdzony).Na wiosne chcialem zakupic jakiegos rozbitka i przelozyc silniczek z elektronika lub lupic komplety z osprzetem bo stary juz nie daje rady a buda i wszystko jest w stanie idealnym.
  
 
Skrzynia jest ta sama, był też montowany w Focusach.
  
 
czyli moja skrzynka m5 podpasuje w silniczku z Focusa?
  
 
chodzi mi o ten silnik==>http://allegro.pl/item307181026_ford_focus_silnik_1_8_16v_kompletny_95000km.html
  
 
Tylko w Focusie to już jest nowszy Zetec z porcelanowymi gniazdami zaworowymi co nie lubią gazu - to tak na przyszłość mówię.
Skrzynia inna do Zeteców to jest wsadzana dopiero w RQB i 2.0, w 1.3 też raczej jest to samo, ale niech ktoś to potwierdzi.
Aha no i sprzęgło raczej będzie inne.


[ wiadomość edytowana przez: Jacekm_ dnia 2008-02-13 18:12:55 ]
  
 
Nie omieszkaj zrobić fotostory z dokładnymi opisani i kosztorysem. Jak to wyjdzie to może mój orion dożyje lata, bo inaczej to za osiągi czeka go karna zmiana właściciela
  
 
Silnik
  
 
uuuu to kaszana:/ no tak zapomnialem o tych gniazdach porcelanowych .do ktorego roku kolektor byl metalowy ?
  
 
napiszcie czy silnik 1,8 16V (115) 85kW mial porcelane i od kiedy?
  
 
Jeżeli chodzi Ci dokładnie o silnik 1.8 16v (115km) Zetec to był on montowany w essich od 1996 do 1998roku, w Fokusach były inne. A co do skrzyni to też bywa różnie, ponieważ ja posiadam Essa 1.8 16v (115km) z 1996r. i mam włożoną fabrycznie skrzynie MTX.

[ wiadomość edytowana przez: michalmotyka dnia 2008-02-13 19:08:25 ]
  
 
skoro tak to bede szukal 1,8 od escorcika zeby skrzynia podpasowala.