Gdzie umieszczony jest filtr obrotomierza?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich,

mój obrotomierz czasami podczas jazdy skacze na wyższe obroty i zostaje na jakis czas, albo zaraz spada,ostatnio nawet towarzysszył temu dziwny odgłos, ale nie zdążyłem go zlikalizować, jkaby zwarcie czy coś ze strony wskaźników,zastanawiam się czy nie jest to wina filtra obrotomierz ale nie wiem gdzie go szukać,

do tego nie mam iskry, sprawdziłem przekaźnik R3, czujnik położenia wału, to gra, napięcie(czarny) do cewki dochodzi, tylko edis cos słabo daje na cewkę, wie ktoś jakie napięcie powinno tam być?, na wyjściu (EDIS) 1 i 3 mam 35 kohm a jak sprawdze na przewodach(wtyk EEC4) to jest 11 kohm nie wiem czy tak jest dobrze,poza tym wszędzie jest napięcie , tak jakby Edis nie wysyłał do EEC4 sygnału z korbowego a ten mu nie daje sygnału do zapłonu,tylko który wtyk daje sygnał do EEC a który od EEC odbiera?czekam na pomoc, dzięki i pozdrawiam

Sebo
  
 
filtr obrotka masz chyba zaraz za nim ... na plytce na zestawie wskaznikow .. ale nie wiem na 100%
pozdr
  
 
oki, to by uprściło sprawę, sprawdzę i dam znać, dzięki za info, pozdrawiam
  
 
Hmmm. No mnie sie wydaje ze filtr obrotka jest na kielichu amorka po stronie kierowcy. A wlasciwie zaraz obok kielicha. Ale to u mnie.
  
 
Filtr jest tam, gdzie Luki napisał. A diagnostykę EDISa wrzucałem gdzieś na forum, w poście Dla RSiaków, czy jakoś tak.
  
 
dzieki za wskazówki, co do Edisa Wilku to znalazłem posta ze stronami po angielsku o diagnostyce dla RSa, ale tam jest tylko pokazane jak sprawdzić napięcie na EDISie, to mam za sobą, z mojej książki wyczytałem, że pomiędzy stykami 1 i 3 Edisa ma być od 40 do 60 kohm mierzone na wtyku EEC4(wtyki 36 i 56) ale tam mam 11kohm, a bezpośrednio na Edisie jest 35 kohm, i czegoś tu nie rozumiem, bo opór po kablach powinien sie zwwiększać, mam rację? czy robiłeś może te pomiary u siebie?jeśli ktos mierzył te wartości u siebie prosze o wyniki, jutro z rańca i tak pomykam(rowerkiem) po używanego edisa( na szczęście czeka na mnie)i sprawdzę go od razu, mam nadzieję że coś się wyjaśni, dam znać,dzięki za pomoc,

jeszcze coś, chciałem ściągnąć formularz do wypełnienia ale coś mi nie wychodzi, czy ktoś może mi posłać mailem, dzięki
pozdrawiam
  
 
no i byłem po Edisa i miałem i podłaczam , ale nie slyszę pompy paliwa, wyszło na to że w skrzynce bezpieczników zgubił się sygnał ze stacyjki do przekażnika zapłonu ,zrobiłem obejście i działa, wsadziłem starego Edisa i działa, tamtego mogłem oddać, jak na razie ok, ale to już chyba 4 obejscie skrzynki, chyba bedzie trzeba ja przelutowac, albo wymienic, co Wy na to?
pozdrawiam
  
 
wracając do filtra obrotomierza,to tam gdzie piszecie nic nie znalazłem, tylko takie małe coś z podłączoną wtyczką(dwa kable, zaraz nad Edisem, o to chodziło?
  
 
... a zmierz saame kable ..... odłącz je i zmierz .....
  
 
Hej Mily,dobra ale o których kablach mówisz,tych od małego coś zaraz nad EDISem te od edisa złączyłem na wtyczce od EEC4 a zmierzyłem na wtyczce od EDISa i opór był normalny ok. 0,5 ohm
  
 
Wszystko się dobrze skończyło, dałem radę, teraz już moja mama jest szczęśliwą posiadaczką opisywanego escorta, wątek ogłaszam za zamknięty, dzięki za pomoc

pozdrawiam

Sebo