| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-02-09 10:37:32 Powiedz jeszcze w jakim aucie jest ta instalka. Może warto podmienić "przód" na IV gen? |
letoyotek prowincja | 2008-02-09 19:08:34 dziękuję za zainteresowanie,
instal. jest w carina_e 1.6 16V, zwykły MPI, zawór-przepustnica jest na wężu i dalej wąż do dyszy w kolektorze dolotowym, ze względu na wiek auta nie chciałbym już majątku dokładać, co z tym zrobić, jak chodzi to chodzi, jak te rzeczy się dzieją, to przykra sprawa ![]() |
letoyotek prowincja | 2008-02-11 15:42:19 podsumowanie,
prawdopodobnie przyczyna leży w byle jakiej konstrukcji gniazda-wtyku płytki sterownika, już na oko widać, że złącza (i kabelki) są zbyt cienkie, szczególnie cześć żeńska złącza, jeśli nawet odpowiadają wymogom prądowym, to na pewno nie odpowiadają wymogom pracy przy wstrząsach, zwiększonej temp (komora silnika ) i inn., najlepszym rozwiazaneim byłoby lutować bezpośrednio do płytki, lub to złącze zastąpić innymi, solidnymi (przeróbka końca wiązki kablowej), w sumie szkoda, że to tak potraktowano, bo instalacja (jak łączy) jest niezła dziękuję za uwagę |