AUTRONIC AL-700/P AGC na jaką instalację przejść

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam,

po ok. 4 latach użytkowania występują problemy:

-czasem nie reaguje na przycisk (nie przełącza na lpg lub na benz.)
-czasem przełączy się z lpg na benz. sam
-czasem odpalenie stacyjki to od razu niby praca na gazie (zielona pali się ciągle) ale silnik nie zapala w ogóle (moze za zimno w odparowniku), trzeba wyjąć bezpiecznik, żeby uruchomić silnik na benz.
-obroty biegu jałowego są raz w porzo. (równe), a raz bliskie zeru (pulsują)

instalacja chodziła dobrze i ekonomicznie przez 1,5 roku, później wystąpiły te objawy, sam nie wiem, trzeba chyba po kolei podmieniać moduł-komp. a jak to nie pomoże przyłącza sprawdzić, jak to naprawić, płytka modułu sucha,jest fabrycznie lakierowana, złącza wtyku czyste, zabezpieczone środkiem do styków,
może lepiej:
-jak naprawić
- lub jak najłatwiej przejść na inną (niezawodną)instalację z tej instalacji ?

pozdrowieńka!
LET

  
 
Powiedz jeszcze w jakim aucie jest ta instalka. Może warto podmienić "przód" na IV gen?
  
 
Cytat:
2008-02-09 10:37:32, omegolotC30NE pisze:
Powiedz jeszcze w jakim aucie jest ta instalka. Może warto podmienić "przód" na IV gen?

tylko,ze gazownicy kupe kasy chca za przerobke i srednio sie oplaca.CO do Twoich problemow z przelaczaniem to......trzeba poprawic lut na pierwsze skrajnej nozce w kompie.Ja osobnym drucikiem to polaczylem ze sciezka i dziala juz dlugo.
  
 
dziękuję za zainteresowanie,

instal. jest w carina_e 1.6 16V, zwykły MPI, zawór-przepustnica jest na wężu i dalej wąż do dyszy w kolektorze dolotowym, ze względu na wiek auta nie chciałbym już majątku dokładać, co z tym zrobić, jak chodzi to chodzi, jak te rzeczy się dzieją, to przykra sprawa
  
 
podsumowanie,

prawdopodobnie przyczyna leży w byle jakiej konstrukcji gniazda-wtyku płytki sterownika, już na oko widać, że złącza (i kabelki) są zbyt cienkie, szczególnie cześć żeńska złącza, jeśli nawet odpowiadają wymogom prądowym, to na pewno nie odpowiadają wymogom pracy przy wstrząsach, zwiększonej temp (komora silnika ) i inn., najlepszym rozwiazaneim byłoby lutować bezpośrednio do płytki, lub to złącze zastąpić innymi, solidnymi (przeróbka końca wiązki kablowej), w sumie szkoda, że to tak potraktowano, bo instalacja (jak łączy) jest niezła

dziękuję za uwagę