MotoNews.pl
  

Coś mi olej bierze.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Odkąd wymieniłem uszczelke pod głowicą to wciąż bierze olej. Uszczelke wymieniłem ponieważ poprostu zagotował mi się silnik w trasie. Czy jest pewniejsza opcja że mogły pęknąć pierścienie zgarniające???
  
 
Przegrzany silnik to zlom nie silnik - nalezy sie remoncik
  
 
Remoncik remontem ale co najlepiej wymienić żeby za jednym razem a nie co chwilw coś
  
 
Cytat:
2008-02-12 00:05:19, MK5_essik pisze:
Remoncik remontem ale co najlepiej wymienić żeby za jednym razem a nie co chwilw coś



A dużo tego oleju ubywa?
Mogły się przypiec, choć może być gorzej.


[ wiadomość edytowana przez: wesul dnia 2008-02-12 00:12:36 ]
  
 
Nie ma czegoś takiego jak "po prostu silnik się zagotował"!
Przegrzanie silnika nie jest czymś normalnym i świadczy o czymś niedobrym w silniku najczęściej z winy samego użytkownika.

W tym przypadku mówiąc o remoncie nie ma się na myśli wymiany uszczelki czy pierścienia tylko Fachowy remont przez duże R, czyli po rozebraniu silnik do szlifierza, dokładne pomiary i dopiero wtedy decyzja co jest nie tak i co trzeba zrobić.
Najprawdopodobniej przegrzane pierścienie starciły swoją elastyczność i nie uszczelniają oraz zmiana geometrii tłoków, tuleii i głowicy.
Po pierwsze trzeba zanaleźć przyczynę przegrzania i ją usunąć.
  
 
przyczyna była pęknieta uszczelka.... jechałem na pełnym gazie(cała droga moja) zanim sie zatrzymałem troche mineło.... potem to już tylko hol
  
 
może mi powiesz żę moja wina że uszczelka poszła???????
  
 
ze starości może pękła albo ze starości innej części np. pompy cieczy.
  
 
proponujesz nowa pompe wody?
  
 
proponujesz nowa pompe wody?
  
 
proponujesz nowa pompe wody?
  
 
proponujesz nowa pompe wody?
  
 
Cytat:
2008-02-12 12:34:37, MK5_essik pisze:
proponujesz nowa pompe wody?


robisz za echo?
  
 
Cytat:
2008-02-12 12:09:26, MK5_essik pisze:
może mi powiesz żę moja wina że uszczelka poszła???????



raczej nie Twoja, ale to że silnik się przegrzewa można sprawdzić łypiąc okiem na zegary, no chyba że wskaźnik temperatury ew. termostat lub czujnik nie działa, a to już Twoja wina... Poza tym nie napisałeś ile Ci bierze tego oleju i jaki masz silnik. Dla mojego motoru producent podaje że może brać 1l oleju na 1000km. Ogromnie dużo, na szczęście nie bierze ani grama

  
 
a jak jedziesz to patrzysz na droge czy zegary>??????????
to normalne że sie zerka ale to była chwila moment jak zerknąłem a był wrzątek
  
 
a termostat trybi jak trzeba
  
 
Cytat:
2008-02-12 23:42:10, MK5_essik pisze:
a termostat trybi jak trzeba


a wentylator też trybi?