Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-12-23 14:18:15 musisz mieć reduktor do silnika z doładowaniem , a nie zwyklak, trochę inaczej się chyba wykonuje kompensację w takim sprzęcie; mieszalnik być może można podpatrzeć na stronie rybackiego
reduktorek masz dokładnie taki sam ??? (napis turbo na korpusie) [ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-12-23 14:39:09 ] [ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-12-23 14:39:49 ] |
![]() kruk_audi_200 audi 200 quattro Miłakowo | 2007-12-23 15:47:19 te obroty to nie jest problem. boli mnie, że do 3.5 tyś obr. auto nie wykazuje żadnych oznak swojej mocy. idzie jak by miało 50 koni. po 3.5 tyś obr. zaczyna sie zabawa. idzie jak by miała za chwile wystartować. nawet jeżeli ktoś powie, że ma tak być i to normalne w turbo benzynach to czemu spalanie nie jest normalne? nawet gdy jeżdze nie przekraczajac 3 tyś obr. to po 100 kilometrach ponad 26 litrów gazu pęka. nic nie dają częste regulacje. to nie jest normalne żeby silnik o pojemności 2.1 l tyle palił. 5 litrowe mniej palą!!!
Nie da sie jakos przerobic instalacji żeby współpracowała z turbina i silniczkiem krokowym bez problemów? mam reduktor brc at90e, nie ma jakiejs opcji żeby do niego cos wymodzic czy trzeba go zastąpić jakims innym? czy zastosowac mieszalnik? nie znam sie na gazie i potrzebuje pomocy. Jesli obie rurki z reduktora sa zamontowane w rurę zaraz przed przepustnica w odległości 5 cm od siebie to chyba coś nie tak. dopuki turbananie działa to jest tam podcisnienie a gdy się właczy, to nadciśnienie. tak to ma być? niech ktos mi pomoże. |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-12-23 16:03:40
Przydałyby się jakieś fotosy, byloby łatwiej
![]() [ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-12-23 16:04:55 ] |
![]() kruk_audi_200 audi 200 quattro Miłakowo | 2007-12-23 16:24:40 ok. troche mi to wszystko sie rozjaśniło. zrobie i umieszcze kilka zdjęć jak to u mnie jest rozmieszczone i bedzie łatwiej o tym dyskutować. na chwile obecna to mam rozumiec ze ten at90e musze wymienic na inny czy może zostac? |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-12-23 16:27:43 Dałem linka wcześniej do at90e turbo, luknij wyglądają identycznie (dla laika) poza subtelnym napisem TURBO na korpusie.....
[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-12-23 16:35:58 ] |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-12-23 18:25:43 fajna stronka o audi 200 i 5000 |
![]() zp znowu Puck | 2007-12-23 22:56:52 Mam złe wiesci.
Ten samochod na gazie z mikserem doprowadzi Cie do szału, więc albo wywalisz ten gaz i bedziesz jezdzil drogo ( bynajmniej bezstresowo) na benzynie. Albo wpierw " zjesz zęby " na LPG ( czyli przerobisz ją od podstaw praktycznie i teoretycznie ) i w koncu załozysz Blosa i jako tako będziesz jezdził. Ps. Najprawdopodobniej szybciej sprzedasz ten samochod, bo czekają Cie nieprzespane noce. Ps. II Na tym forum jest paru desperatow, ktorzy opanowali gaz w tym auciehttp://www.audiklub.org/phpBB2/index.php |
![]() kruk_audi_200 audi 200 quattro Miłakowo | 2007-12-24 13:13:46 porobiłem zdjecia jak i gdzie u mnie jest podłaczony ten gaz. jak je udostepnic? Zebyscie je obejżeli i podpowiedzieli mi. |
far77 Accord Warszawa | 2007-12-24 13:36:58 Odnosnie LPG w tym aucie tez mnie wszyscy przestrzegali a było to 5 lat temu gdzie rynek gazowników unkał takich dziwnych aut,jednak zaryzykowałem i założyłem ( silnik 2.3 NF bez turbo ) i byłem zadowolony,nie obyło sie bez niespodzianek ale warto było,mixer został dobrany z katalogu pod ten silnik,parownik z zapasem mocy i kompensacją ,układ wtrysku mechanicznego został rozebrany na częci pierwsze,wyczyszczony i ustawiony,wszystkie elelmnty typu kopułka,kable,świece wymienone na firmowe,auto na benzynie jezdziło bardzo dobrze na gazie nieznaczny spadek mocy,a wiec tylko samozaparcie i dobre checi a auto bedzie jezdziło bez problemu.
Pozdrawiam. |
![]() kruk_audi_200 audi 200 quattro Miłakowo | 2007-12-24 14:04:39 no własnie. bez turbo. i sie leci bez problemów. a ja mam turbo i problem. ja także zainwestowałem w przewody i inne takie. zregenerowałem reduktor bo membrana wygladała {od wystrzałów} jak po przejściu słonia.
przeczuwam że reduktor założony do mnie nie jest przystosowany do turbo. i na dodatek moja wiedza na temat lpg jest mała. a jak tu udostepnic zdjecia które zrobiłem? łatwiej by było o tym rozmawiać. na nich widać gdzie jest podpięty gaz. wtedy mogłby ktos mi powiedzieć czy jest ok czy powonien byc w innym miejscu. może ktos ma taką samą lub podobna jednostkę z turbiną co ja i jest w stanie mi pokazac na zdjeciu gdzie jest podpięty gaz lub potrafi mi ti opisac. ?????? |
![]() kruk_audi_200 audi 200 quattro Miłakowo | 2007-12-24 14:52:32 wrzuciłem 2 zdjecia na moje konto. cos tam widac.
orzewód z zaworem owinięty sreberkiem i ten obok niego to przewody od gazu. niech ktos sie wypowie. |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-12-24 15:37:01
|
![]() kruk_audi_200 audi 200 quattro Miłakowo | 2007-12-25 13:27:38 kolego omegolot czy ty masz zamiar mnie denerwować czy pomóc mi???!!! |
![]() kruk_audi_200 audi 200 quattro Miłakowo | 2007-12-25 13:34:39 a poza tym to sprawdziłem mój reduktor i nie ma na nim nigdzie napisu turbo. na forum audi spotkałem sie z ludzmi o takim samym silniku co mój i nie narzekaja na gaz. wkładaja najtańszy bo nie ma sondy lambda. spalanie także w normie.
umieściłem na moim kącie prowizoryczny schemat jak u mnie jest wpięty reduktor. jak ktos orientuje sie na podłączeniu do silnika z TURBINA instalacji niech sie wypowie. dodam że silniczek krokowy jest odłączony zeby gaz działał. proszę o komentaż......... |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-12-25 14:05:38
|
![]() kruk_audi_200 audi 200 quattro Miłakowo | 2007-12-25 14:17:41 wiec wychodzi na to że reduktor jest do wymiany? na specjalny do turbo? taki jak ten co dostałem do niego link?
a interasuje mnie pojecie tych mixerów od tego rybackiego. do czego służa , jak i gdzie sie je instaluje , po co instaluje.? a nawet jak dopadne reduktor do turbo to gdzie go trzeba wpiąć zeby działał?? |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-12-25 14:29:55
Jak nie jesteś dłubakiem, to lepiej sam się zato nie bierz. Jest wymagane minimum wiedzy, na temat działania układów mieszalnikowych lpg i mechaniki ogólnej. Zrób najpierw benzynę (regulacja wolnych obrotów), śmiganie na lpg przy zużyciu powyżej 25l jest absurdem. |