MotoNews.pl
  

Audi 200 turbo problem z lpg brc. turbina i gaz

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich.Prosze o pomoc z moim autem.jest to audi 200 2144ccm silnik KG 182KM Turbo.zasilany instalacja brc mieszalnikowa. uwarzam że instalacja ta jest zle podpieta.zaraz przed przepustnica obydwa przewody od mieszalnika wchodza w dolot.silniczek krokowy jest odpiety ponieważ jak działa,silnik pracuje zle i strzela.ale to nie jest najwiekszy problem. auto pali 26 litrow gazu i wiecej.a mocy tych 182 koni nie czuć! Potrzeba mi kogos kto sie zna na takich problemach i jest w stanie mi podpowiedziec co z tym uczynic. Inny mieszalnik przystosowany do turbodoładowanych silników? przepiąć przewody w inne miejsca? Gdzie sie bym nie udał to po otworzeniu maski słyszę tylko"ja sie do tego nie dotykam"na poczatku to bylo budujace lecz teraz napełnia mnie pogarda do tych marnych "serwisów lpg".
Jesli ktos jest w stanie mi pomóc to prosze o pomoc. cokolwiek na ten temat. jezeli otrzymam do kogos kto sie zna na temacie numer telefonu lub meila bede wdzieczny.
kruk_orange@orange.pl 503 66 44 11
  
 
musisz mieć reduktor do silnika z doładowaniem , a nie zwyklak, trochę inaczej się chyba wykonuje kompensację w takim sprzęcie; mieszalnik być może można podpatrzeć na stronie rybackiego


reduktorek masz dokładnie taki sam ??? (napis turbo na korpusie)

[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-12-23 14:39:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-12-23 14:39:49 ]
  
 
dodam, że mieszalnik to brc at90e. instalacja zamontowana w 2001 roku przez podobno dobry serwis{co poddaje w watpliwość }. mysle, że własnie tam usunięto silniczek krokowy. Kupiłem ten silniczek i go zamontowałem lecz zaczeły sie komplikacje. Czy da rade jakos usprawnic instalacje i sprawić, żeby silniczek został podłaczony i sprawnie regulował obroty biegu jałowego? ? obecnie na gazie jak i na bezynie zimny silnik gasnie a rozgrzany ma 1.5 tyś. obr. Nie jest to komfortowe.
  
 
Cytat:
obecnie na gazie jak i na bezynie zimny silnik gasnie a rozgrzany ma 1.5 tyś. obr. Nie jest to komfortowe.


To nie jest bezpośrednio wina złego działania gazowni. Walczyłem z tym w wielu cygarach, niestety bez efektu. większość ma uszkodzone sterowniki.

KG ma osobno "komputer", sterowania wolnym biegiem i osobno zapłonem.


[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-12-23 14:52:09 ]
  
 
te obroty to nie jest problem. boli mnie, że do 3.5 tyś obr. auto nie wykazuje żadnych oznak swojej mocy. idzie jak by miało 50 koni. po 3.5 tyś obr. zaczyna sie zabawa. idzie jak by miała za chwile wystartować. nawet jeżeli ktoś powie, że ma tak być i to normalne w turbo benzynach to czemu spalanie nie jest normalne? nawet gdy jeżdze nie przekraczajac 3 tyś obr. to po 100 kilometrach ponad 26 litrów gazu pęka. nic nie dają częste regulacje. to nie jest normalne żeby silnik o pojemności 2.1 l tyle palił. 5 litrowe mniej palą!!!
Nie da sie jakos przerobic instalacji żeby współpracowała z turbina i silniczkiem krokowym bez problemów? mam reduktor brc at90e, nie ma jakiejs opcji żeby do niego cos wymodzic czy trzeba go zastąpić jakims innym? czy zastosowac mieszalnik? nie znam sie na gazie i potrzebuje pomocy.
Jesli obie rurki z reduktora sa zamontowane w rurę zaraz przed przepustnica w odległości 5 cm od siebie to chyba coś nie tak. dopuki turbananie działa to jest tam podcisnienie a gdy się właczy, to nadciśnienie. tak to ma być?
niech ktos mi pomoże.
  
 
Cytat:
dopuki turbananie działa to jest tam podcisnienie a gdy się właczy, to nadciśnienie. tak to ma być?

Tak ma być, dlatego wymagany jest specjalny reduktor do turbo ( ma inaczej rozwiązaną kompensację),
Cytat:
te obroty to nie jest problem

Przed chwilą pisałeś, ze jest to upierdliwe.....
Cytat:
czy zastosowac mieszalnik?

Na stronce rybackiego widać mieszalnik do turbo


Przydałyby się jakieś fotosy, byloby łatwiej
Cytat:
Nie da sie jakos przerobic instalacji żeby współpracowała z turbina i silniczkiem krokowym bez problemów?

Najpierw musi wzorowo pracować na benzynce. Na pewno się da. Jest tutaj sporo osób z niemałą wiedzą


[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-12-23 16:04:55 ]
  
 
ok. troche mi to wszystko sie rozjaśniło. zrobie i umieszcze kilka zdjęć jak to u mnie jest rozmieszczone i bedzie łatwiej o tym dyskutować. na chwile obecna to mam rozumiec ze ten at90e musze wymienic na inny czy może zostac?
  
 
Dałem linka wcześniej do at90e turbo, luknij wyglądają identycznie (dla laika) poza subtelnym napisem TURBO na korpusie.....


[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-12-23 16:35:58 ]
  
 
fajna stronka o audi 200 i 5000
  
 
Mam złe wiesci.
Ten samochod na gazie z mikserem doprowadzi Cie do szału, więc
albo wywalisz ten gaz i bedziesz jezdzil drogo ( bynajmniej bezstresowo) na benzynie.
Albo wpierw " zjesz zęby " na LPG ( czyli przerobisz ją od podstaw praktycznie i teoretycznie ) i w koncu załozysz Blosa i jako tako będziesz jezdził.
Ps. Najprawdopodobniej szybciej sprzedasz ten samochod, bo czekają Cie nieprzespane noce.
Ps. II Na tym forum jest paru desperatow, ktorzy opanowali gaz w tym auciehttp://www.audiklub.org/phpBB2/index.php
  
 
porobiłem zdjecia jak i gdzie u mnie jest podłaczony ten gaz. jak je udostepnic? Zebyscie je obejżeli i podpowiedzieli mi.
  
 
Odnosnie LPG w tym aucie tez mnie wszyscy przestrzegali a było to 5 lat temu gdzie rynek gazowników unkał takich dziwnych aut,jednak zaryzykowałem i założyłem ( silnik 2.3 NF bez turbo ) i byłem zadowolony,nie obyło sie bez niespodzianek ale warto było,mixer został dobrany z katalogu pod ten silnik,parownik z zapasem mocy i kompensacją ,układ wtrysku mechanicznego został rozebrany na częci pierwsze,wyczyszczony i ustawiony,wszystkie elelmnty typu kopułka,kable,świece wymienone na firmowe,auto na benzynie jezdziło bardzo dobrze na gazie nieznaczny spadek mocy,a wiec tylko samozaparcie i dobre checi a auto bedzie jezdziło bez problemu.
Pozdrawiam.
  
 
no własnie. bez turbo. i sie leci bez problemów. a ja mam turbo i problem. ja także zainwestowałem w przewody i inne takie. zregenerowałem reduktor bo membrana wygladała {od wystrzałów} jak po przejściu słonia.

przeczuwam że reduktor założony do mnie nie jest przystosowany do turbo. i na dodatek moja wiedza na temat lpg jest mała.

a jak tu udostepnic zdjecia które zrobiłem? łatwiej by było o tym rozmawiać. na nich widać gdzie jest podpięty gaz. wtedy mogłby ktos mi powiedzieć czy jest ok czy powonien byc w innym miejscu.

może ktos ma taką samą lub podobna jednostkę z turbiną co ja i jest w stanie mi pokazac na zdjeciu gdzie jest podpięty gaz lub potrafi mi ti opisac. ??????
  
 
wrzuciłem 2 zdjecia na moje konto. cos tam widac.

orzewód z zaworem owinięty sreberkiem i ten obok niego to przewody od gazu.

niech ktos sie wypowie.
  
 
Cytat:
wrzuciłem 2 zdjecia na moje konto. cos tam widac.

no właśnie prawie nic nie widać....
  
 
kolego omegolot czy ty masz zamiar mnie denerwować czy pomóc mi???!!!
  
 
a poza tym to sprawdziłem mój reduktor i nie ma na nim nigdzie napisu turbo. na forum audi spotkałem sie z ludzmi o takim samym silniku co mój i nie narzekaja na gaz. wkładaja najtańszy bo nie ma sondy lambda. spalanie także w normie.

umieściłem na moim kącie prowizoryczny schemat jak u mnie jest wpięty reduktor. jak ktos orientuje sie na podłączeniu do silnika z TURBINA instalacji niech sie wypowie. dodam że silniczek krokowy jest odłączony zeby gaz działał. proszę o komentaż.........
  
 
Cytat:
kolego omegolot czy ty masz zamiar mnie denerwować czy pomóc mi???!!!

bez komentarza....
Cytat:
wrzuciłem 2 zdjecia na moje konto. cos tam widac.

zdjęcia silnika "z lotu ptaka" nic nie poszerzają naszej wiedzy na temat elementów układu, nie widać wogóle parownika (podłączenie kompensacji),
Cytat:
orzewód z zaworem owinięty sreberkiem i ten obok niego to przewody od gazu.

no widzę, przewody idące niewiadomo skąd , niewiadomo gdzie
Cytat:
a poza tym to sprawdziłem mój reduktor i nie ma na nim nigdzie napisu turbo.

To już coś, zwyklak się nie nadaje. Turbo ma kompensację na I II stopniu, umożliwia to pracę parownika po powstaniu ciśnienia w układzie dolotowym.
  
 
wiec wychodzi na to że reduktor jest do wymiany? na specjalny do turbo? taki jak ten co dostałem do niego link?

a interasuje mnie pojecie tych mixerów od tego rybackiego. do czego służa , jak i gdzie sie je instaluje , po co instaluje.?

a nawet jak dopadne reduktor do turbo to gdzie go trzeba wpiąć zeby działał??
  
 

Cytat:
wiec wychodzi na to że reduktor jest do wymiany? na specjalny do turbo? taki jak ten co dostałem do niego link?


tak, tak, np
Cytat:

a interasuje mnie pojecie tych mixerów od tego rybackiego. do czego służa , jak i gdzie sie je instaluje , po co instaluje.?

masz już mikser, słabo go widać na fotce, tym bardziej nie wiadomo jaką ma zwężkę. Jest w dobrym niejscu.
Cytat:
a nawet jak dopadne reduktor do turbo to gdzie go trzeba wpiąć zeby działał??

tak jak klasyczny.

Jak nie jesteś dłubakiem, to lepiej sam się zato nie bierz. Jest wymagane minimum wiedzy, na temat działania układów mieszalnikowych lpg i mechaniki ogólnej.

Zrób najpierw benzynę (regulacja wolnych obrotów), śmiganie na lpg przy zużyciu powyżej 25l jest absurdem.