KTO WIE JAK PRZESTAWIĆ KOMPUTER POKŁADOWY W AVE 2003

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak wszystkim użytkownikom wiadomo to przypadłość wszystkich komputerów pokładowych w AVENSISIE 2.
Chodzi o resetowanie sredniego spalania po zatankowaniu ,czy można to zmienić ,zablokować lub resetować jakimś przyciskiem jak w Corolli
  
 
nie i po co??
  
 
Ano poto żeby dowiedzieć się ile średnio spaliłem jadąc przez Polskę lub Europę a nie od stacji do stacji.
  
 
Cytat:
2008-02-14 20:55:12, kiki pisze:
Ano poto żeby dowiedzieć się ile średnio spaliłem jadąc przez Polskę lub Europę a nie od stacji do stacji.


No tak...ale poco????
Dlaczego to takie wazne ile spala twoj samochod...Wazne ze jezdzi.
Niemam pojecia ile spala moj,po cholere sie stresowac skoro i tak musze go co tydzien gora poltorej tankowac do pelna.
  
 
Cytat:
2008-02-14 22:33:32, Bigelektron pisze:
No tak...ale poco???? Dlaczego to takie wazne ile spala twoj samochod...Wazne ze jezdzi. Niemam pojecia ile spala moj,po cholere sie stresowac skoro i tak musze go co tydzien gora poltorej tankowac do pelna.



Nie wierzę, że to czytam
Wszelakie odchyłki od standardowego spalania to pierwsza oznaka, że coś jest nie halo...
Pozdro.
  
 
Cytat:
2008-02-15 00:04:13, Perzan pisze:
Nie wierzę, że to czytam Wszelakie odchyłki od standardowego spalania to pierwsza oznaka, że coś jest nie halo... Pozdro.


W Ave z 2003 predzej ci sie zapali kontrolka silnika przy najmniejszej odchylce nawet chwilowej w pracy silnika niz wystapi jakas usterka.Tak ze nie panikujmy.
Powszechnie wiadomo ze z nastaniem pierwszych jesiennych chlodow,serwis jest zawalony przerazonymi delikwentami ktorzy tylko wlepiaja galy w paliwowskaz ,jak w szklana kole usilujac wywrozyc rozmaite usterki,ktore rzekomo ich nawiedzily.Bo nagle pali o litr dwa wiecej ,a tego wczesniej nie bylo i tak jest co roku.
  
 
Jeśli już to średnie spalanie pokazuje to niech to będzie zrobione z głową np jak w Corolli albo Camry tam przyciskiem resetujemy a nie przy tankowaniu albo co gorsza jak w pierwszych 3 latach produkcji nawet na zakręcie(odchylenie stanu paliwa o 7 litrów teraz po modyfikacjach 16 litrów i na zakręcie nie resetuje się.
jAKIŚ IDIOTYZM ALE WIĘCEJ TAKICH W aVE 1
  
 
SORKI MIAŁO BYĆ OCZYWIŚCIE ave2
  
 
Cytat:
2008-02-15 01:16:42, Bigelektron pisze:
W Ave z 2003 predzej ci sie zapali kontrolka silnika przy najmniejszej odchylce nawet chwilowej w pracy silnika niz wystapi jakas usterka.Tak ze nie panikujmy.



Dobra, dobra, ale kontrolka silnika nie zapali się pewnie przy przyblokowanych zaciskach albo zbyt naciągniętej lince ręcznego A spalanie wzrośnie... Często macasz koła pod kątem temperatury ? Bo ja nie. Może pierwsze 200km po wymianie klocków/szczęk

Cytat:
Powszechnie wiadomo ze z nastaniem pierwszych jesiennych chlodow,serwis jest zawalony przerazonymi delikwentami ktorzy tylko wlepiaja galy w paliwowskaz ,jak w szklana kole usilujac wywrozyc rozmaite usterki,ktore rzekomo ich nawiedzily.Bo nagle pali o litr dwa wiecej ,a tego wczesniej nie bylo i tak jest co roku.




No wiesz... są ludzie, dla których pewne oczywiste rzeczy nie są takie oczywiste
Ech... elektronika...
Pozdro.
  
 
Cytat:
2008-02-15 00:04:13, Perzan pisze:
Nie wierzę, że to czytam Wszelakie odchyłki od standardowego spalania to pierwsza oznaka, że coś jest nie halo... Pozdro.



Swieta racja !! jak u mnie zauwazylem zwiekszony apetyt o ok 1 litr na stalej trasie to sie okazalo,ze jeden z tloczkow nie odbijał mi w zacisku.
  
 
Nie nie macam sie po kolkach,bo po jezdzie przewaznie tarcze mi swieca jak latarnie,ale mam taki odruch ze jak stoje np na czerwonym na prawie rownej drodze a zamna nikogo niema to sobie sprawdzam czy auto sie stacza w ktoras strone.Taki nawyk jeszcze z FSO 1500 na ktorym sie uczylem jezdzic.Stare dzieje,ale fakt napchalem tam kiedys pod gumke oslonowa tloczka hamulcowego smaru LT do lozysk ,i juz do konca nigdy nie zlapalo tloka....i spalanie spadlo o 2 litry,wtedy to bylo duzo bo na kartki.