Układ chłodzenia?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam takie pytanie co może być przyczyna "podniesionej" temperatury? dodam że bardzo ciężko zbija się tem. w czasie jazdy ( odbywa sie ona na pograniczu włączenia sie wiatraka mimo włączonego lekko ogrzewania) nie daj Boże jak przyjda cieplejsze dni i wyłącze ogrzewanie to wtedy na światłach wiatrak potrafi włączyć się 2 razy- co jest może pompa bo termostat na pewno jest dobry.
  
 
Termostat do wymiany. Pewnie nie otwiera się wogule albo otwiera niedostatecznie. Cena samego termostatu niewielka ale z wymianą jest troche zabawy.
  
 
Poczytaj sobie troche i nie przejmuj sie wskazaniami, to normalna temp tego silnika.
Mala Lektura
KLIK
  
 
Cytat:
2008-02-25 10:19:36, RavenMOH pisze:
Poczytaj sobie troche i nie przejmuj sie wskazaniami, to normalna temp tego silnika. Mala Lektura KLIK


Dzięki za lekturke ale zastanawiam sie czy nie wymienic pompy wody bo w tym tyg. i tak jade na rozrząd to moze przy okazji bym wymienił nawet jak nie będzie lać a ma dopiero 110kkm na blacie?!.
  
 
Jest taka zasada ze pompe wody powinno sie wymieniac wtedy kiedy robi sie rozrzad bo potem jak padnie pompa to roboty jest tyle co przy rozrzadzie a tak robi sie to za jednym zamachem. Ale tak sobie pomyslalem ze moze wcale nie padnie i wytrzyma do nastepnej wymiany rozrzadu? Ja troche zaluje bo wymienilem pompe i teraz mam calkowicie sprawna, stara pompe wody w szafie i pewnie bedzie tam lezec az ja wyrzuce bo nikt mi uzywki nie kupie chociaz jest sprawna.
  
 
Cytat:
2008-02-25 20:22:17, RavenMOH pisze:
Jest taka zasada ze pompe wody powinno sie wymieniac wtedy kiedy robi sie rozrzad bo potem jak padnie pompa to roboty jest tyle co przy rozrzadzie a tak robi sie to za jednym zamachem. Ale tak sobie pomyslalem ze moze wcale nie padnie i wytrzyma do nastepnej wymiany rozrzadu? Ja troche zaluje bo wymienilem pompe i teraz mam calkowicie sprawna, stara pompe wody w szafie i pewnie bedzie tam lezec az ja wyrzuce bo nikt mi uzywki nie kupie chociaz jest sprawna.



A ja też tak pomyślałem kiedyś i po 15 kkm pompa zaczęła lać. Po 20 kkm już baaardzo lała i musiałem wymienić POMPĘ + ROZRZĄD oczywiście. W ten oto sposób miałem wymianę rozrządu co 20 kkm...
  
 
Na Twoim miejscu jak coś jest nie tak, piszesz o włączaniu się wentylatora a nie wskazaniach, co obala teorię RavenMOH'a, mówisz że termostat jest dobry, a i tak wymieniasz rozrząd, to bym wymienił i pompę wody. A że szafa zagracona? Ja zostawiam w spadku mechanikowi I po problemie A ile ta używaka z szafy pociągnie nie wie nikt. Może 50000 może 500km. Co do zasady wymiany rozrządu z pompą, jest naciągnięta. Owszem, jest to dobre rozwiązanie, ale nie zawsze. Zależy jakie przebiegi, co robione itd. Pompa wytrzymuje dłużej niż rozrząd. Chyba że wymieniona była na pierwszy lepszy tani badziew.