Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2008-02-22 22:36:12 potencjometr |
![]() DoktorB Escort 180 Nm Szczecin | 2008-02-23 00:01:31 Olej to. Po co Ci to wiesz w ogóle? A co Ci się dzieje, że wpadłeś na pomysł, żeby to wymieniać?
Pompa chodzi sama sobie. Jedynie co jest sterowane to wyprzedzenie wtrysku na zimnym (od czujnika temperatury), wyprzedzenie na wolnych (obrotomierz) i przyspieszone obroty na zimnym (termostat na linkę) i dawka paliwa (ciśnienie od turbo). Reszta to tylko względy ekologiczne, czyli EGR (żeby pochwalić sie konkurencji). Większość użytkowników TD zaślepia EGR, żeby nie tracić mocy na cofaniu spalin, a Ty chesz to urochomić. Możesz, a jakże. |
serfer18 ESCORT Chotcza | 2008-02-23 15:53:23 Myslalem ze jest to cos waznego w sumie to nie jest moj escort ale kumpla ja mam 1,6 w benzynce on kupil diesla a ja sie kompletnie na nich nieznam silnik dziwnie chodzi zeby ruszyc na zimnym naprawde trzeba dodac sporo gazu pozniej jak sie rozgrzeje juz jest lepiej ale np jak posci sie gaz przy 90 km/h to samochod dalej przyspiesza, a ten potencjomer jest uszkodzony (powyrywane kable) wiec pomyslalem ze to moze byc to. |
![]() DoktorB Escort 180 Nm Szczecin | 2008-02-24 12:40:55 Przepraszam. Rozpędziłem sie i wprowadziłem Cię w błąd.
Elektrozawór przyspieszenia wtrysku przy małych obciążeniach jest też sterowany tym potencjometrem. Jednak przy sprawnym silniku prawie w ogóle nie czuć jego działania. On tylko poprawia spaliny na wolnych obrotach. Bez tego da sie jeździć bez kłopotów. |
serfer18 ESCORT Chotcza | 2008-02-24 20:06:04 Czyli problem lezy w czyms innym. Musze pogrzebac jeszcze w forum i poszukac w czym moze byc problem. Dzieki za pomoc |
![]() Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2008-02-24 20:23:31 Niech sobie kolega wepnie opornik 5 kilo pomiędzy czerwony z zielonym a żółty, wtedy się nieco poprawi ruszanie, aby był ideał trzeba nową używkę ![]() |