| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jorgi LOB NET MEMBER Omega B X20XEV + Fia ... Gdańsk | 2008-02-22 14:03:41
Taki mi przyszedł pomysł do głowy dziwny.... Czy ktoś z Was próbował jeździć w KJS'ach ? ![]() |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2008-02-22 14:32:21 a jeśli tak to...? |
jorgi LOB NET MEMBER Omega B X20XEV + Fia ... Gdańsk | 2008-02-22 14:49:27 To chętnie posłucham/poczytam opinii, ciekawych lub mniej ciekawych historii, przemyśleń, itp.
Przyszło mi do głowy aby kiedyś się wybrać na taką imprezę... Ale jest szereg wątpliwości, np. czy nie będę głupio wyglądać w tłumie nastolatków, czy seryjne(prawie) auto będzie coś znaczyć w tłumie potworów, itp., itd. A może by postarać się na stare lata o licencję rajdową?
Tak luźno temat poznaję na razie... podstawowe poradniki przeczytałem ![]() |
Jajecznica Toyota MR2 AW11 Zator | 2008-02-22 15:20:32 a jakim autem zamierzasz na te KJSy się wybierać? Chyba nie omegą? |
jorgi LOB NET MEMBER Omega B X20XEV + Fia ... Gdańsk | 2008-02-22 15:41:07 Omegą? Zależy jaką, którą, czyją ;D
Mam jeszcze drugie, szybsze auto, można też kupić jakieś tylko do tego celu, wynająć... Z pewnością nie chodzi mi o ściganie się w klasie 126p, raczej gdzieś w "górnym środku"... Tylko nie wiem czy jest sens się tym interesować. W okolicy najbliższy KJS mam za 2 miesiące... W sumie nawet start Omegą 2.0 mógłby być niezłym fun'em chyba że tam zawsze startują same potwory - nie wiem... |
Jajecznica Toyota MR2 AW11 Zator | 2008-02-22 15:46:33 Nie mam wielkiego doświadczenia z KJSami - jedynie w okolicy Krakowa. Jak chodzi o potwory to głownie wśród 126p. Natomiast omega jest mówiąc krótko za duża do tych tras jakie są przygotowane. Tam przede wszystkim chodzi o kręciołki (czyt kręcenie kierownicą). Przy starcie omega mogłby właśnie nie być fun (w końcu bys sie wkurzył). Maluchy sobi ebardzo fanie radzą. ale lepiej chyba cc albo sc. A zastanawiałeś się nad szayowozem?? |
jorgi LOB NET MEMBER Omega B X20XEV + Fia ... Gdańsk | 2008-02-22 16:12:05
że czym przepraszam ?
wiem że maluchy, CC i SC są najbardziej wypasione bo tanie i proste, rozwalisz go w rowie kupujesz drugi. z drugiej mańki wiem że bywają Lancery Evo czy Imprezy nawet... ale nie wiem co jest po środku, startować można "beleczem" byle było dopuszczone do ruchu. czyli jak najbardziej fabrycznymi autami byle by nie były zbyt mulaste tylko tylko czy ktoś takimi startuje czy też albo potwory 126p albo poważne auta rajdowe typu Evo...
Swoją drogą nie uważam aby Omega była za duża do czegokolwiek, nawet parkowania
|
jorgi LOB NET MEMBER Omega B X20XEV + Fia ... Gdańsk | 2008-02-22 16:18:38
ok już wiem o co chodzi. nie, nie bawią mnie takie wynalazki przynajmniej w kontekście kjs'ów. Bardziej mi chodzi o auta fabryczne. |
Wiktorzi LOB WETERAN LANCER Szczecin | 2008-02-22 18:39:06 Raz wystartowałem omesią w PZ, taka namiastka naszych Szczecińskich KJS-ów.
... I byłem przedostatni tylko dlatego, że ostatni pomylił trasę
Omega do KJS-u jest za mało zwrotna i za szeroka, tam jest po prostu za ciasno i kręto. Nie wykorzystasz w ogóle potencjału omesi. Co innego lokalne rajdy, tam jednak te prędkości można porozwijać i są dłuższe proste. |
ericsson LOB MEMBER Opel Omega 3000 24v Sopot | 2008-02-22 21:41:22 Ja też mam za sobą całe 2 starty w.. VW Golf II 1.6 diesel czyli muł jakich mało, i to wcale nie prawda, że trzeba mieć jakiś super zapierdalający samochód, żeby coś zrobić..
tu są wyniki tego KJS'u, i gdyby nie wizyta w rowie i pomylenie trasy w końcowych odcinkach specjalnych za które otrzymaliśmy tzw. Taryfe (150% najlepszego czasu) to bylibyśmy lepiej niż np. załoga Nissana Skyline'a GTR'a. Także nie ma zasady, jak widać był koleś w Beemce 525, krowiaste auto i wywalczył w nim pudło. A na KJS'y przyjeżdża wszystko, od lewo zipiących trupów z wychlastanym zawieszeniem pontonowym po profesjonalnie przygotowane auta - nie ma zasady, zależy jak trafisz i do której klasy trafisz
I tak na dobrą sprawę nie ważne czym lecisz na początek, i tak jest super zabawa i ciśnienie skacze tak, że łapy drżą
Pomału też się zabieram za pojazd i licencje, miejmy nadzieje ![]() |
Jajecznica Toyota MR2 AW11 Zator | 2008-02-22 22:06:51 KJS ma pomóc w szlifowaniu techniki jazdy. Ponieważ nie ma tam zasad dotyczących specjalnego wyposażenia samochodu (bezpieczeństwo) nie ma też mowy o wielkich prędkościach (no wiadomo , ze to zależy od wielu rzeczy) - ale zasadniczo trzeba smigać kierownicą i zmieniać biegi. Na ostatnim kręciołku na jakim byłem maluchy rozwealiły wszystkich (escorta 150KM, tuarega, felicję 1,6 nissana sunny gtr itd) - po prostu trasa była pod małe autka i tyle a do tego gośie tymi maluchami unieli jeździć.
Jeżeli myślisz o licencji rajdowej to wpraktyce wystarczy na KJSach dojeżdżać do mety |
jorgi LOB NET MEMBER Omega B X20XEV + Fia ... Gdańsk | 2008-02-22 23:40:09
A jaki pojazd chcesz do tego celu przygotować? Cytrynkę?
Ja sobie myślałem żeby pójść indywidualnym sposobem i spróbować sił moim Stilo MJTD, który aktualnie ma 163KM@347Nm
Problem chyba z tego tylko taki że to auto wpada w klasę najwyższą i w dodatku jakiś mnożnik za turbo diesla dostaje ? Tak czy inaczej kiedyś dawno chciałem zrobić licencję, teraz mi się przypomniało więc... Tak czy inaczej dzięki za Wasze informacje, zaczyna się wszystko klarować. 8 marca i 5 kwietnia coś się będzie dziać w okolicy więc chyba się wybiorę, najwyżej tylko pooglądam... |
jorgi LOB NET MEMBER Omega B X20XEV + Fia ... Gdańsk | 2008-02-22 23:42:19
Z tego co czytałem gdzieś trzeba się zmieścić w 120% czasu zwycięzcy? |
Jajecznica Toyota MR2 AW11 Zator | 2008-02-23 15:34:04 No za bardzo skróciłem tą wypowiedż o dojeżdżaniu do mety. Brat mojego kumpla który zrobil już licencje na KJSach tak twierdzi - nie myl trasy, nie zbieraj kar, dojeżdżaj do mety i tyle. |
ericsson LOB MEMBER Opel Omega 3000 24v Sopot | 2008-02-25 21:24:22
No w planie jest lekka modyfikacja Cytrusa - będzie klatka, kubełki, silnik z wersji 1.3 Sport (2 podwójne gaźniki Solex'a) i zmodyfikowany zawias + heble też ze Sporta, tak żeby się tym nie zabić Ogólne zobaczymy co z tego wyjdzie, ale myśle że coś się uda powalczyć Ale ogólnie to marzy mi się, żeby kiedyś 3000 móc przygotować do startów, tylko to znaczy że musiałbym mieć 2 Takie klasyczne RWD to coraz rzadszy widok (a widziałem już dobrze pogrzebane poldoloty, czy Łady 2107 i dawały rade.. nawet z Kredensa da się coś wykrzesać ), no ale to narazie bardziej odległa przyszłość. Co do klasy to jest taki przepis:
Samochody posiadajace silniki z turbodoładowaniem zostana dopuszczone do startu w klasie pojemnosciowej wynikajacej z pomnozenia nominalnej pojemnosci silnika (zgodnie z załacznikiem „J” FIA) • z zapłonem ZI x współczynnik 1,7 • z zapłonem ZS x współczynnik 1, 5 (diesel) Pozdro, Eryk |
jorgi LOB NET MEMBER Omega B X20XEV + Fia ... Gdańsk | 2008-02-26 23:39:24 Temat już mam opracowany. Omegą nie mogę pojechać ze względu na... instalację gazową Trzeba zdemontować zbiornik gazu aby auto było dopuszczone ... Pojadę więc drugim...
8 marca |
jorgi LOB NET MEMBER Omega B X20XEV + Fia ... Gdańsk | 2008-03-08 22:21:04
Z okazji 8 marca mą pilotką była kobieta [ wiadomość edytowana przez: jorgi dnia 2008-03-08 22:22:24 ] |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2008-03-08 23:37:49 pogratulować
a pochwali się - latał między pachołkami omegą czy fiaciorem? |