| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mr_B MV6 kombi+LPG Koszalin | 2008-02-26 07:13:40 Jest regulacja, dwie śruby u góry lampy na klucz wewnętrzny.
Zewnętrzna śruba to regulacja wysokosci. Warto czasem korzystac z wyszukiwarki [ wiadomość edytowana przez: Mr_B dnia 2008-02-26 07:17:35 ] |
dominiq MV6 Ostrów Wielkopolski | 2008-02-26 08:13:55 A najprosciej i najbezpieczniej bedzie, jak podjedziesz do stacji diagnostyczniej. Tam wyreguluja Ci to fachowo i za darmo |
sewcio LOB MEMBER C2,5TD+0,6Tcoupé Sosnowiec | 2008-02-26 09:39:00 Jak oba świecą zaraz przed samochodem, to na 99% nie kwestia regulacji, a odpowiedź znajdziesz przez wyszukiwarke... |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-02-26 11:24:26 Gratuluję zakupu, tylko jest małe ale....., czy aby po dobrym dzwonie to auto nie jest |
gieroy LOB MEMBER granatowy panzer ale ... Siemianice | 2008-02-26 12:09:34 Jat tak świecą pewnie był dzwon
Dobry wybór tzw. C KING!!! |
Szymek_J Omega C Szczecin | 2008-02-26 14:24:11 Dzwon mógł jakiś być.
zakładając, ze był jak to można naprawić? I jakie mogą być koszty? wersja z uszkodzonym czujnikiem też mi się wydaje prawdopodobna. Jak tu się kształtują koszty? dzięki, pozdrawiam |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-02-26 14:34:23 Jedź na "techa", ksenony , a dokładniej układ regulacji można sprawdzić kompem. |
Szymek_J Omega C Szczecin | 2008-02-26 14:48:49 Światła długie świecą też tuż przed samochodem. Czy długie i mijania są na jednej regulacji? |
gieroy LOB MEMBER granatowy panzer ale ... Siemianice | 2008-02-26 16:34:49 Teraz poważnie. Wypnij dźwignię czujnika od wahacza i zobacz jak reakcja. Jeżeli nie reaguje masz pierwszą przyczynę. Czujnik jest przy mocowaniu lewego wahacza do podłużnicy. A ustawienia na stacji diagnostycznej jak najbardziej celowe też są. Są dwie śrubki służące do regulacji. Może poprzedni właściciel coś przekombinował. |
Szymek_J Omega C Szczecin | 2008-02-26 19:59:11 gieroy dzieki za konkretna rade. Jutro to sprawdze. Dzisiaj podnioslem je recznie, swieca duzo dalej, ale nie wiem czy nie beda razic, do diagnosty pojade to poprawi. Zauwazylem tez dwie rzeczy. 1. przy wlaczaniu czy to swiatel czy zapolonu brak jakiegolowiek ruchu soczewek (nie wiem czy to dobrze nazywam, ale wiecie o co mi chodzi) ani w gore ani w dol. 2. podczas jazdy promiem swiatla ma duza bezwladnosc, tzn na jakis dziurach drga, sama lampa i klosz sa stabline i dobrze dokrecone. To cos w srodku drga. To normalne? Dzieki, Szymek |
Mr_B MV6 kombi+LPG Koszalin | 2008-02-26 20:17:52 To w środku nie powinno sie bujać ot tak sobie
Moze poprostu regulacje w środku szlag tafił. Samopoziomowanie chodzi tylko jak góra nie zakotwiczona to i efektu nie widać. Sprawdź czy silniczki reauguja , to znaczy czy chodzą po właczeniu świateł a potem mysle ze bez rozebrania lamp sie nie obejdzie |
Szymek_J Omega C Szczecin | 2008-02-26 20:21:04 No wlasnie po wlaczeniu swiatel zadne silniczki nie chodza. Nic sie nie rusza, ani tez nie slychac zadnego dzwieku silniczka. Ile moze kosztowac wymiana? Pozdrawiam, Szymek |
Mr_B MV6 kombi+LPG Koszalin | 2008-02-26 20:30:59 A wiesz co masz wymienic?? Z tego co czytam, nie za bardzo masz pojecie jak to powinno dzialac, wiec moze popros kolegów ze Szczecina żeby pomogli w ogledzinach. |
omegolotC30NE Czerwin | 2008-02-26 20:36:47 No i nie wie z jakiego powodu silniczki nie pracują, uszkodzony element sterujący, czy uszkodzone elementy wykonawcze(silniczki), brak jakiegoś sygnału wejściowego do elementu sterującego. |
Szymek_J Omega C Szczecin | 2008-02-26 20:42:45 Mr_B masz racje, nie specjalnie wiem jak to ma dzialac i co jest normalnie a co nie. Jak juz ja zarejestruje to podjade do zaprzyjaznionego warsztatu, ktory caly czas robil mi poprzednia Omcie. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2008-02-26 21:46:37
chętnie się przyłączę, właśnie oswajam xenonki i z ciekawością badam co tu da się zepsuć
ktoś ze Szna mocny w temacie...? |
sewcio LOB MEMBER C2,5TD+0,6Tcoupé Sosnowiec | 2008-02-26 23:14:26 Szymek_J, nie wiem jak rozumiesz sprawdzenie silniczków przy reflektorach, ale zrób tak (było już i wyszukiwarka też to wie):
włącz zapłon (nie silnik), włącz światła mijania, idź i pobujaj samochodem naciskając na błotnik najlepiej przy samym reflektorze i słuchaj, czy słychać silniczek, potem druga strona i już będziesz wiedział, czy silniczki są sprawne. Możesz też sprawdzić, ale to dopiero jak będziesz miał pewność, że wnętrze lampy (odbłyśniki) trzyma się poprawnie - czy czujniki samopoziomowania są sprawne (są 2 - na lewym przednim wahaczu, na lewym tylnym wahaczu - przynajmniej tak jest w kombi, nie wiem jak w sedanie) oraz połączenia między całym układem, wtedy przy bujaniu będziesz widział (najlepiej postaw samochód przed ścianą jakieś 10 metrów) jak się ustawienie pionowe koryguje (bardzo szybko). Powodzenia |
arieleb omega b kombiwar/asc ... lubin | 2008-02-26 23:33:10
pewnie plastikowe mocowania odblysnika powiedzialy papa |