Pytanie przegub 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytania czy ktoś może wie gdzie można kupić przegugy do 126p tak zwane nie urywki kiedyś był gość na alegro co miał takie zielone to chyba nazywało się przegub troidialny czy jakoś podobnie.
  
 
www.polosie.pl
gostek nie wystawia ich na allegro bo ,,ledwo nadąża ze zwykłymi zamówieniami" tam masz podany mail lub nr telefonu gdzie skladasz zamówienie
  
 
dzięki wielkie właśnie o to mi chodziło
  
 
Przy okazji instalacji takiego przegubu proponuje wymienic półosie....Najwięcej problemów to wlaśnie ich opłakany stan, a dokładnie mówiąc wieloklinów;/
  
 
tak tak dzięki składam właśnie skrzynkę na nowych gratach fabrycznych
  
 
a macie jakies patenty na polosie zeby sie nie ukrecaly
  
 
zabieraki w dobrym stanie, proste wahacze, i oczywiście jak wymieniać półosie to na nowe albo w bdb. stanie
  
 
no i tylko fabryczne to chyba oczywiste
  
 
miałem kiedyś te przeguby założyłem i jak szybko je założyłem to szybko je wyrzuciłem
  
 
a to dlaczego?
  
 
no wlasnie, dlaczego?
  
 
pierwsza by założyć ten przegub to wasz trochę zajmie
po drugie najlepiej założyć dwa nowe wahacze by dobrze pasowało i by ta gu się nie urywała bo zabezpieczenie jest nie dopracowane
  
 
czyli kropek tyt altasz na seryjnych polosiach i zabierakach co ile je wymieniasz
  
 
to jaki masz złoty środek na urywające się flansze
  
 
nie wiem dla mnie to sie go szybciej niz serie zaklada bo masz tylka ta duza nakretke i cybant a normalnie masz duza nakretke + 4 sruby. U mnie wszystko pasuje i nic nie spada - mam 30 tys km na tym i nie ma problemu. Jedyne co to nie mozna miec duzo bitexu na wahaczach od srodka. Ten drucik ktory ma niby trzymac oslone przegubu jest niepotrzebny bo oslona jest tak dopasowana ze nie spada wogole.
Jezeli kto ma problemy z przegubami to polecam.
Aaa i do tego ma bardzo dobrze zrobiony wieloklin na polosi.
  
 
ja się staram wymieniać co 3 rajdy ale jeśli są dobre to je nie wymieniam zakładałem to z danielem roskiem i nawet sam on wam opowie otym
  
 
pytałem producenta o wewnętrzne ale ma zaporową cene 1080pln. mówi że głównie sprzedaje do włoch i niemiec
  
 
tak sie robi a nie kombinacje
  
 
Ja tam zawsze przy skladaniu patrze na stan frezów na polośkach, dodatkowo pakuje duzo smaru między flansze a przegub. I nigdy nie zdażylo mi się zeby coś mi się z przegubem stało, w przeciwieństwie do skrzyni, bo co 2-3 kjsy muszę wymieniać.
  
 
no właśnie miałem nówki i na drugim kajtku ukręciłem flansze