[126] Przednie cylinderki na tył

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam problema, założyłem przednie cylinderki na tył i jest problem, bo rozpierak od ręcznego opiera się o cylinderek, jak zaciągne ręczny to potem niepuszcza, tył słabo łapie.
Jak odpowietrzałem to był problem bo jak płyn zszedł to cza było dużo pompować aby znów płyn doszedł do cylinderka, bo czasami odkręcałem odpowiecznik i nic sie niedziało, tzn. pedał niezchodził i płyn nieleciał.
Wcześniej było OK, raczej pompa powinna być sprawna.
Pedał hamulca bierze dalej niż w połowie, ale nie w podłodze.
Powiedzice czy macie tak załozonecylinderki?
  
 
i tak sie skonczyło twoje kombinowanie z cylinderkami nawet niewiem co idze tym osiagnac
  
 
chlop dobrze kombinuje

jak masz tarczowki z przodu to z tylu przednie cylinderki jak najbardziej mozna zalozyc. poprawia sie skutecznosc hamowania szczegolnie na mokrym i/lub dociazonym autku
trzeba natomiast uwazac z dozowaniem sily hamowania na zakrecie, o mocnym bucie podczas luku zapomnijcie bo piruecik gwarantowany.

co do recznego - u mnie takich objawów brak
  
 
acha i pedal rzeczywiscie nizej lapie,
nie zmienia to jego polozenia tawet po kilkukrotnym machnieciu pedalem??
u mnie jak sie 2 razy machnie to za trzecim lapie od pierwszych milimetrow

....odpowietrzaj dalej
  
 
Cytat:
2004-05-29 09:55:58, NAZIK pisze:
acha i pedal rzeczywiscie nizej lapie,
nie zmienia to jego polozenia tawet po kilkukrotnym machnieciu pedalem??
u mnie jak sie 2 razy machnie to za trzecim lapie od pierwszych milimetrow

....odpowietrzaj dalej

to chyba nadal masz powietrze w przewodach
  
 
niekoniecznie powietrze, duza pojemnosc robocza wiekszych cylinderkow moze brac duzo plynu podczas wyciskania
jesli nadal biora nisko sprobuj podciagnac reczny powinno szczeki przytrzymac blizej bebnow co za tym idzie hamulec powinien brac wyzej


z drugiej str na nic to jesli rzeczywiscie masz zapowietrzony uklad



na hamulcach juz drugi komplet zebow zjadam


[ wiadomość edytowana przez: Poramancza dnia 2004-05-29 15:40:57 ]
  
 
jak hamulce chwytaja nisko jest patent - podkladka pod pompe. a co do cylinderkow to jak dla mnie jeden z lepszych patentow przednie na tyle. jak ostatnio przejechalem sie seria to myslalem ze hamulcow nie ma. mi blokuje kola z kazdej predkosci przy uzyciu nieduzej sily.
  
 
w maluchu nieduza sila na srodkowy pedal to rzecz wzgledna...

widynek a ja mozliwe ze mam troszke zapowietrzony uklad ale niewiele musze dorwac kiedys jakiegos kumpla i plyn i odpowietrzyc

ps. zauwazylem ze po rozgrzaniu tarcz skutecznosc sie zwieksza, czy kierowcy DF'ow tez tak maja?


ps. Podziekowania dla Krzemowego
  
 
Cytat:
2004-05-29 23:30:39, NAZIK pisze:
w maluchu nieduza sila na srodkowy pedal to rzecz wzgledna...

widynek a ja mozliwe ze mam troszke zapowietrzony uklad ale niewiele musze dorwac kiedys jakiegos kumpla i plyn i odpowietrzyc

ps. zauwazylem ze po rozgrzaniu tarcz skutecznosc sie zwieksza, czy kierowcy DF'ow tez tak maja?


ps. Podziekowania dla Krzemowego

ja ci z chęcią pomogę, tylko musimy się jakoś umówić, żebym miał czas. chciałbym zobaczyć, jak to (przednie cylinderki na tyle) działa - bo może się okaże, że po prostu pompa nie wyrabia??
  
 
Napewno układ nie jest zapowietrzony, bo pedał nietwardnieje nawet po kilkukrotnym naciśnięciu.
Cały czas bierze w połowie, przd założeniem tych cylinderków brał u góry.
Cały czas na przodzie mam tarcze od CC, sprawują się rewelacyjnie, jak depne przy 100 km/h to idzie siwy dym, naprawde teraz to malczan hamuje.
Jeszcze spróbuje zerwać tą gumę z rospieraków i troszke je podgjąć.
Ręczny jest OK, chociaż troszke mogę go podciągnąć ( o 1-2 ząbki)
  
 
Witam!
Garii,koncepcja jak najbardziej prawidłowa, ten układ był stosowany w wyścigach przez OBR ( tarcze i zaciski od 127) z tą tylko różnicą że pompy były od DF'a. Musisz mieć jakieś błędy skoro nie działa, szukaj co skopałeś.
Pozdrawiam
  
 
no to widynek trza sie ustawic, zaloze glowice (ps. ma ktos dynamometra?) i sie ustawimy to sobie polukasz co i jak
  
 
podepne sie pod temat Moje pytanie jest następujące Czy jest sens zakładać przednie cylinderki na tył? co to daje?jak to sie sprawdza w jezdzie? Bede u siebie robił hamulce od podstaw i zastanawiam sie co wybrać żeby było ok
  
 
Cytat:
2008-03-05 09:53:36, mholek pisze:
podepne sie pod temat Moje pytanie jest następujące Czy jest sens zakładać przednie cylinderki na tył? co to daje?jak to sie sprawdza w jezdzie? Bede u siebie robił hamulce od podstaw i zastanawiam sie co wybrać żeby było ok



ostatnio byla cala dyskusja na temeat cylinderkow przednich z tylu. Ja sie bede upieral przy swoim i daj se siana. Tarcze z przodu i swieze bebny z tylu na szczekach ferodo i cycus. A jak ktos ma ochote stjunowac heble to polecam przewody elastyczne w stalowym oplocie bracki takie se zalozyl i jest zupelnie nieporownywalny feeling hebli.
  
 
Cytat:
ostatnio byla cala dyskusja na temeat cylinderkow przednich z tylu.


To znaczy kiedy podaj linka do tej dyskusji
  
 
Nie potrafisz wpisać w wyszukiwarke słowa tarcze ?
  
 
potrafie ale ja szukałem coś o cylinderkach a nie tarczach dlatego nie znalazłem
  
 
Pierwszy temat w szukajce jest o tym, ale przy tarczach z przodu. Bo jak masz bębny to po co na tyle przednie cylinderki?

[ wiadomość edytowana przez: neo203 dnia 2008-03-05 12:36:47 ]
  
 
chodziło mi o cylinderki a nie tarcze

[ wiadomość edytowana przez: mholek dnia 2008-03-05 12:59:22 ]
  
 
słyszałem i o takim eksperymencie 4 cylinderki przednie więc pytam

[ wiadomość edytowana przez: mholek dnia 2008-03-05 12:57:58 ]